Tvid je riječ koja odzvanja poput simbola, himne, vječnog CHANEL koda. Kampanja za kolekciju Métiers d’art 2023./24., koju je snimio Mikael Jansson, predstavlja živopisnu pop interpretaciju ovog materijala, evocirajući duh revije održane u Manchesteru: 1960-ih, glazbenu energiju i eleganciju prožetu dozom nestašnosti.
Kampanja se sastoji od crno-bijelih diptiha i onih u boji koji prikazuju modele Lulu Tenney, Loli-Bahia i Alaato Jazyper, a svaka od njih nosi u sebi modernu, radosnu ženstvenost. Chanelova privlačnost djeluje poput tableau vivanta jer crno-bijela fotografija ističe grafičke linije odijela, kaputa i jakni, koje su nadopunjene kapama od tvida Maison Michel i kamelijama od Lemariéa.
Paleta boja prikazuje širok spektar potencijala tvida: od vibrantno zelenog sakoa obrubljenog pletenicom i kroketima stručnjaka za flou Paloma, koji je uparen s kultnom torbom 11.12, do lila sakoa sa svilenim manžetama i narančastog kaputa s pripadajućom torbom.
Odijelo od tvida je uvijek u procesu reinvencije. Ova kampanja ističe kontinuirani dijalog između Virginie Viard i Métiers d’art, koji odražavaju inspiracije House’s Creation studija u slavlju povijesnog modnog znanja, majstorstva i hrabre ženstvenosti.
Kolekcija CHANEL 2023/24 Métiers d’art dostupna je u trgovinama od 31. svibnja.