Nedjelja, 2 lipnja, 2024

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Eminem: Houdini

Ništa novo i premalo od komičnog repera za uzburkavanje ionako mlitave i oronule trap scene i trenutačno modernih likova

Povratak bijelog rap kralja s albumom kojim bi završio svoju Slim Shady/Marshall Mathers trilogiju “Death Of Slim Shady” spotovsko/singlično pripada logičnoj odluci naslanjanja na najpoznatiji megahit “Without Me”. U kojem se drečavo i kmečavo poigravao s pop kulturom oko sebe karikirajući sve što je s producentom tada Dr. Dreom smatrao potrebitim.



U “Houdiniju” nastavlja motivski isti rad. Em putuje vremenom ne bi li se iščuđavao na sve strane koliko mu meta svakog dana sve više ostaje. U tome mu u cameo ulogama i flashevima kroz zabavan ali stripovski statičan video spot Rich Leea pomažu bliske face i daljnja familija od spomenutog Drea do Snoop Dogga i Petea Davidsona.

Verbalno je isti već 25 godina. Vješt jezikom, brz na okidaču, povremeno iznimno zabavan i duhovit kad se obreckava na neke nove klince i snap i AI okolinu, dotiče R. Kellyja, Meghan the Stallion, Ru Paula i transgender degeneraciju, ali sve zamotano u glazbenu podlogu oslonjenu na melodiju “Abracadabre” Steve Miller banda iz 1982. kao i svoj “Without Me” komad iz 2002.

Ništa novo i premalo od komičnog repera za uzburkavanje ionako mlitave i oronule trap scene i trenutačno modernih likova.

Ocjena: 7/10

 

Fotografije: youtube screenshot

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime