Kritika pjesme: Bryan Adams: What If There Were No Sides At All

Pravi revolucionari su bez cinizma odavna shvatili kako glazba ne mijenja svijet i ne dopire do ušiju onih koji odlučuju, a gerijatrija party ako već moraju apelirati kontra rata, bilo bi svrhovito da to ne rade uz ovoliko kenjkaste tonove i pjesmice

Kanadski pop rocker s jednim B viška u početku imena osjetio je potrebu nakon godine i pol promišljanja otvoriti se po pogledu aktualnog rata kroz claptonovsku protestnu antiratnu pjesmu. Nedavno su Imagine Dragons, poslije Pink Floyda i mora impresioniranih i muza provociranih ratom, odlučili poslati svoje zvučne poruke svijetu kako rat ne valja i kako nema pobjednika. U tom smjeru apeliranja fanovima njihovo je pozivanje na mir otprilike svrhovito koliko je svrhovito i pisanje o novm singlu/spotu Bryana Adamsa.

Ispeglani wannabe C Springsteen za siromašne ili B Clapton za naivne, a Robert Palmer za utihnule je uzeo bijelu zastavu u ruke i godinu pol dana od početka rusko ukrajinskog rata servirao svoj poziv na humanost i promišljanje tog sofističkog i retoričkog pitanja.
Stvar lišena metafora u kojoj gitarska melodija zvuči kao soundtrack za gerijatrijska okupljanje na kojem će se prije raspravljati o plantažama kave i utjecaja iste na njihov krvotok, nego željeti da njihova antiratna tema milozvučnim refrenom i jednako zastrašujuće naivnim dron videom koji skončava s bijelom zastavom i simbolom mira u kamenu, dopre do onih koji će se slomiti nad porukom i reći – wow, ovo je taj trenutak, hajde da prestanemo ratovati.

Što ako isto tako ne postoje niti dvije strane u namjeri

Doista, što ako ne postoje strane u ratovima, kako je problematski altruistički pita Bryan Adams.

A što ako isto tako ne postoje niti dvije strane u namjeri, koja je naravno, apsolutno iskrena neupitna. Jesu li svi prihodi autorskih prava od vrćenja te pjesme preusmjereni u fondove i na žiro račune ljudi kojima ratovi upravo traju? Ili su ipak ostali simboličnom cifrom autoru jer nije ostao nijemim na sve ove ukrajinsko ruske i ine strahove 2023.? Štuc. Bojim se da odgovor nikog ne zanima. Kao ni rat. A još manje nova pjesma Bryana Adamsa.

Pravi revolucionari su bez cinizma odavna shvatili kako glazba ne mijenja svijet i ne dopire do ušiju onih koji odlučuju, a gerijatrija party ako već moraju apelirati kontra rata, bilo bi svrhovito da to ne rade uz ovoliko kenjkaste tonove i pjesmice.

6/10