Subota, 22 veljače, 2025

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Detour: Piccola

'Piccola' je sve samo ne majušni pop slatkiš. Iznimno pitka melodijski, funkcionalno izvedena pjevački, na tragu najboljih Detour komada koji će spajati senzibilitet nježnog i zaštitiničkog u jednom

Kategorija lijepe glazbe rijetkost je na domaćoj glazbenoj sceni. Osobito ona koja koketira s mainstreamom i estradom, radiofonijom i vrtnjom u vodećim medijima. Lijepo poput onog koje na najjednostavniji, pitomi, melodiozni način uljuljka slušatelja u uspavanka mod. I čini to starijima od kinderbet generacija. Na tom tragu vrlo su rijetki pismeni autori van ‘svetog triangla’ Borgudan – Šerić – Beluhan, koji su odlučili zadržati kakve takve autorske kriterije pomirenja svojih harmi i pripadanja tom nekom zamišljenom gornjem domu new age dvajsprvostoljetnih Novih Fosila, ili bar branitelja egide ‘urbanog pop zvuka’, štogod to značilo.
 

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by kinkirinki (@studio.kinkirinki)

‘Piccola’ je sve samo ne majušni pop slatkiš. Iznimno pitka melodijski, funkcionalno izvedena pjevački (Borgudan u ulozi glavnog vokala uz back up dvije posljednje pjevačice) na tragu svojih najboljih komada koji će spajati senzibilitet nježnog i zaštitiničkog u jednom. 



Još kad pjesmi dodate sklonosti guranja video produkcije benda van kategorije razumljivog (kome? čemu?zašto? za koga?), pa na Bjorkičinim motivima ‘Human Behaviour’ zgode jednog međeda dobijete zabavan kratkometražni crtić. Realiziran animiranim tehnikama, video spot djeluje groundbreaking smjerom poput ‘Snijega’ svojevremeno. Gotovo podjednako, ako ne i više, kao i skladatelju pohvale moraju biti podcrtane smjerom autora video spota Ivani Radić i Filipu Vitku za već sad jedan od kandidata za domaći video spot godine. Sjajno u svim pokaznim segmentima. 
 

Ocjena: 9/10

Naslovna fotografija: Screenshot YouTube 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime