Četvrtak, 28 ožujka, 2024

Kritika pjesme: Pavel- Everest

Paveli su bliže najvjerojatnijoj opciji po kojoj pjesme s potpisom naprosto perolako probijaju do pljeska slušatelja

Svi akordi svijeta pop rock scene već su odsvirani, sve melodije su već čute, sva pozitiva svijeta je okrenuta suncu, ali uvijek ima mjesta još za malo i još za nekog. Guliverova putovanja zamijenjena su potragama za svjetlom, pozitivom, feelgoodom, mjestom na sceni za ljude koji bi trebali funkcionirati u četverokutu između Detoura, Vatre, Mayalesa i Pavela kao svojevrsnog rat packa koji drže kvalitativno gornji dom domaćeg mainstreama. Tu negdje od Sunca prema Everestu kreću se i nove Šerićeve kombe koje će gitaristički tražiti modele od “Ghostdancinga” Simple Mindsa ili The Edgeovog stila, početne melodijske linije i harme povući će od Poguesa koje su već posudili Pipsi u “Poštaru lakog sna”, još će se poznatih motiva dati iščitati u sve bogatijem aranžmanu i višeglasju koje zapravo najbliže širi tamo gdje bi Lima Dujmić znao da nije stao.

Čini se da je mjesto titule novih Novih Fosila sasvim pravedno raspoređeni između Borgudana i Šerića. E sad, ili je do godina ili okoštavanja ili naprosto inercije pa popustiš nakon nekog vremena kada u zagušenju blata i ovakve jednostavne i pitke stvari doživljavaš malim, džepnim revolucijama. Uz Gonzov video u kojem baterije mobitela ili samo baterije jednostavno svjetlucaju kroz mrak glumeći ljudske krijesnice, Paveli su bliže najvjerojatnijoj opciji po kojoj pjesme s potpisom naprosto perolako probijaju do pljeska slušatelja. Ovo je jedan od favorita za jedan budući njihov arenski megdan s fanovima.

8/10