Nedjelja, 20 srpnja, 2025

Kritika pjesme by Anđelo Jurkas: Miley Cyrus – Walk Of Fame

Jedna od istaknutijih pop gažerica Hollywooda, Miley Cyrus nastavlja pozirati za potrebe svoje mainstream komercijalne agende igranja nove Madonne

Svakim novim pop spotom, odmičući od one catchy melodične žene čiji je pop smash ‘Flowers’ doista radio razliku od svih dotadašnjih ‘Wrecking Ballova’ i inih mega hitova kojima se pozicionirala kao karika koja ne nedostaje između mekoće Taylor Swift i lucidnosti Billie Eilish u svijetu nova pop čudesa. Ne samo zbog family backgrounda, Miley Cyrus je kroz karijeru njegovala ideju mavericka scene, premda to nikako nije bila.



Njeni eksperimenti s mainstream pop zvukom završili su marketinškim flopom i nije ih bilo potrebe ponavljati. To što je tada zvučala relativno zanimljivo van konteksta kitica, refren, stihovi o slavi, popularnosti, ljubavnim lomovima, jakim ženama ili sada ‘koračanju stazama slavnih’, samo su je redefinirali i vraćali onome što stvarno jest. Pop šminkerica i pozerica kojoj je svaki novi singl tek izlika za catwalk i prenemaganje po ulicama Hollywooda, na kojima izvodi ‘plesnu koreografiju’ na način valjanja po zvijezdi Arnolda Schwarzeneggera i zavodljivih pogleda u kameru, dok joj kosa pada preko očiju, a usne su naprćene, pogled mic do drskog.

Glazbeno, u ovom se singlu bitno naslonila na Bronski Beat & Jimmy Sommerville model ‘I Feel Love/Johnny Come Home’ model beata, dok joj je guest vocalistica Brittany Howard odigrala Jimmyja u visokim registrima. Invencije nula, reciklaže deset, po fer zlatnoj sredini, tu smo gdje nismo. 

Ocjena: 5/10 

Naslovna fotografija: Screenshot YouTube 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime