Svakim novim pop spotom, odmičući od one catchy melodične žene čiji je pop smash ‘Flowers’ doista radio razliku od svih dotadašnjih ‘Wrecking Ballova’ i inih mega hitova kojima se pozicionirala kao karika koja ne nedostaje između mekoće Taylor Swift i lucidnosti Billie Eilish u svijetu nova pop čudesa. Ne samo zbog family backgrounda, Miley Cyrus je kroz karijeru njegovala ideju mavericka scene, premda to nikako nije bila.
Njeni eksperimenti s mainstream pop zvukom završili su marketinškim flopom i nije ih bilo potrebe ponavljati. To što je tada zvučala relativno zanimljivo van konteksta kitica, refren, stihovi o slavi, popularnosti, ljubavnim lomovima, jakim ženama ili sada ‘koračanju stazama slavnih’, samo su je redefinirali i vraćali onome što stvarno jest. Pop šminkerica i pozerica kojoj je svaki novi singl tek izlika za catwalk i prenemaganje po ulicama Hollywooda, na kojima izvodi ‘plesnu koreografiju’ na način valjanja po zvijezdi Arnolda Schwarzeneggera i zavodljivih pogleda u kameru, dok joj kosa pada preko očiju, a usne su naprćene, pogled mic do drskog.
Glazbeno, u ovom se singlu bitno naslonila na Bronski Beat & Jimmy Sommerville model ‘I Feel Love/Johnny Come Home’ model beata, dok joj je guest vocalistica Brittany Howard odigrala Jimmyja u visokim registrima. Invencije nula, reciklaže deset, po fer zlatnoj sredini, tu smo gdje nismo.
Ocjena: 5/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube