Utorak, 23 svibnja, 2023

Kritika pjesme: Foo Fighters: Under You

Korektna dosada nastavlja tamo gdje im ljubitelji zvuka alter korijena nikada ne mogu klimnuti, a njihovu mainstreamašku publiku koja je do jučer slinila za Nickelbackom – nije puno briga

Smrti istaknutih članova globalnog popularnih, ne samo rock and roll bendova otvaraju puno, ne samo etičkih pitanja o nastavku diskografije, studijskog rada, koncerata i aktivizma pod imenom kojeg su preminuli bili ljudi.



U kontekstu Foo Fightersa, bubnjar Taylor Hawkings bio je prvi izvan sjene Davea Grohla kao apsolutne kreativne alfe benda i onoga koji poteže, ne samo autorski, PR-ovski već i motorički. Pitanje nastavka Foo Fightersa nakon njegove smrti nikad nije bilo glasno postavljeno jer zamjene u ime greater gooda, a to bi bilo bavljenje glazbom uvijek prođe pod sintagmu “on bi tako želio”. U većini slučajeva za povjerovati kako je tome doista tako. U tom smjeru u očekivanju video ekranizacije čuje se nova stvar FF-a kao najava prvog posthumnog albuma “But Here We Are”. Lirska i glazbena posveta preminulom bubnjaru ide čak toliko minuciozno da će u zadnjoj sekundi stvari zatvoriti s Taylorovim bubnjarskim znakovitim potezom.

Savršeno uklapanje

Stvar njihova prepoznatljiva zvuka dominacije pomno produkcijski poliranih rock and riff gitara može ih ucrtati u mapu između “Learning To Fly”, “Everlong” i sličnih sing a long emotivnih skica u rock and roll ruhu. Nakon prve stvari “Rescued” s novog albuma također natopljene boli gubljenja više ili manje bliskih likova iz bendova u kojima su trajali zajedno, “Under You” se savršeno nastavlja na zvuk.

Foo Fighters kao dio američkog MOR establishmenta sad već dekadama služe kao karika koja nedostaje između Bon Jovija i Nirvane. Korektan mainstreamaški rock and roll bend apsolutno neuzbudljivih klasičnih rock pjesama, čija se shematska predvidljivost sudara s onom zbog koje Aerosmith već godinama nisu bili slušljivi. Korektna dosada nastavlja tamo gdje im ljubitelji zvuka alter korijena nikada ne mogu klimnuti, a njihovu mainstreamašku publiku koja je do jučer slinila za Nickelbackom – nije puno briga. Oni su dobili upravo presliku onoga kakvi su sami i što su očekivali.

7/10

Pročitajte još...

Kritika pjesme: Edo Maajka feat Rade Šerbedžija, Đorđe Miljenović – Moj put

U minimalističkoj studijskoj video ekranizaciji, koja je u suptilnom koloritu odigrala ulogu nenametljivog skoro pa lyric videa sva pozornost je ostavljena tekstu i interpretaciji. Daleko od statusa superhita, 'Moj put' je puno bliži statusu superpjesme

Kritika pjesme: Charlotte Cardin: Confetti

Njena nova verzija popa je fino i pitko sugestivno lovljenje na pokret. Kišni pokret

Kritika pjesme: ANA & THE CHANGES – Zla

Nešto poput vjerne refleksije Irene Žilić s one strane Dunava, kvalitativno je podigla ljestvicu toliko da i prosječne stvari izvlači kao nešto iznimno

Kritika pjesme: DEPECHE MODE: My Cosmos Is Mine

Dave Gahan i Martin Gore se mogu dalje upuštati u otkrivanje stvari s albuma, kao onih s kojima neće razvaljivati top ljestvice, ali će zasigurno zadržavati ne samo ortodoksne fanove

Povezano

Kritika pjesme: Bryan Adams: What If There Were No Sides At All

Pravi revolucionari su bez cinizma odavna shvatili kako glazba ne mijenja svijet i ne dopire do ušiju onih koji odlučuju, a gerijatrija party ako već moraju apelirati kontra rata, bilo bi svrhovito da to ne rade uz ovoliko kenjkaste tonove i pjesmice

Spacegasm – poslušajte novu Rebekinu pjesmu

Spacegasm kao riječ pronalazi se samo u urbanim rječnicima, a nosi razna značenja. U slučaju moje pjesme koristim je kao naziv za orgazmično iskustvo prostora, koje možemo dati jedni drugima, a istovremeno biti u ljubavnoj vezi

Kritika pjesme: BLUR: The Narcissist

U vrijeme originalnog trajanja i brit pop dominacije ako ste navijali za Oasis i ako vam se nije ulovilo Blur melodioznosti, ako su vam bili premeki, vrijeme je za ispravak dojmova

Kritika pjesme: Kylie Minogue: Padam padam

Interesantno je pratiti kako u tanašnim dance patternima i jednako neimpresivnim glasovnim kolorom, Kylie od starta karijere s kraja osamdesetih do danas, uspijeva kroz plesne metamorfoze ostati relevantnom i referentnom te ponajviše zabavnom u kontekstu vodeće dance zvijezde globalne pop scene

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime