Četvrtak, 28 ožujka, 2024

Kritika pjesme: Kylie Minogue: Padam padam

Interesantno je pratiti kako u tanašnim dance patternima i jednako neimpresivnim glasovnim kolorom, Kylie od starta karijere s kraja osamdesetih do danas, uspijeva kroz plesne metamorfoze ostati relevantnom i referentnom te ponajviše zabavnom u kontekstu vodeće dance zvijezde globalne pop scene

Bez brige, nije australska kultna dance pop džepna Venera propjevala hrvatski, niti joj je Huljić korporacija pisala novu stvar. Premda, sudeći po kretanjima mimo žanra, to ne bi bila loša kombinacija isto. “Padam padam” je prije fonetski igra riječi imitacije ritma nego li “falling” sessions te najava za novi album naslovljen “Tension”.

Novi singl zatiče je u dominantnim crvenim nijansama i vizualno na pola puta između ispeglane Jelene Rozge i sjajnog držanja u pedesetima uz pomoć facijalne estetike. U stilski shematskoj i klasičnoj kylieovskoj dance pop pjesmici ona je opet profunkcionirala savršeno da ne odbija ambicijom sisanja vječne mladosti i pretvaranja sebe u voštanu figuru tipa Madonne. Interesantno je pratiti kako u tanašnim dance patternima i jednako neimpresivnim glasovnim kolorom, Kylie od starta karijere s kraja osamdesetih do danas, uspijeva kroz plesne metamorfoze ostati relevantnom i referentnom te ponajviše zabavnom u kontekstu vodeće dance zvijezde globalne pop scene.

Možda s ovakvim stilom glazbe ne izgleda kao pretjerano zahtjevan zadatak, ali treba to znati isfurati svaki puta na efikasan način. “Padam padam” ne spada u red klasika poput “Slow” ili drugih najvećih hitova karijere, ali je u prvom redu do i sasvim sigurno će pronaći mjesta na kompilaciji izbora najboljih dance pop singlova godine. Plesna napetost, samo što nije.

7/10