Kritika videospota: 30 Seconds to Mars: Stuck

Jared Leto režira novi spot 'svog' benda na način da pokrade pomalo elemenata od Lady Gage, Marilyn Mansona i Musea pa zvučni taj amalgam ne podastre kao novu stvar i spot matičnog mu glazbenog benda

Najnepotrebnija hollwyoodska glazbena pojava nakon Johnnyja Deppa za gitarom u Hollywood Vampires ili Keanu Reevesa u Dogman Star, odaziva se na ime Jareda Leta u bendu koji je prije 15-ak godina bljesnuo na konto marketing industrije. Hvatanja trenutka u kojem se šlepanje na Linkin Park i Marilyna Mansona moglo učiniti coolerskim potezima jednako kao što se u vrijeme Seatlle eksplozije moglo smatrati kulerskim imati bendove poput Velvet Revolver, Staind, Live, Stone Temple Pilots ili Bush, činile su 30 Seconds to Mars interesantnim onom segmentu slušatelja koji su posisali Manneskin kao autentičnim rock and roll bendom, a ne eurosongovskom smjeharijom s modnih pisata i trikom za ljude koji misle da je Lenny Kravitz artefakt rock and rolla.

U vrijeme kad ne izigrava Isusa u sandalama na jadranskim otocima i sa svojom sektom u bijelom ne paradira duhovnjačke pizdarije ili ne glumi u kardinalnim filmovima kako bi opravdao ulogu nasljednika spomenutog Johnnyja Deppa, Jared Leto režira novi spot “svog” benda na način da pokrade pomalo elemenata od Lady Gage, Marilyn Mansona i Musea pa zvučni taj amalgam ne podastre kao novu stvar i spot matičnog mu glazbenog benda. I to čini tako da se bijela zmija na koži crne manekenke ili kompletno tetoviran i izbušeni ispirsani likovi doimaju ili trebaju izgledati cool. Pozeraj par exellance. Saučešće onima koji mu kupe taj hi budget Hrelić. Ili kao što sam kaže “pam pam para ra ram pam pa ra ra ram”.

3/10