Kritika videospota: JOKER OUT & ELVIS COSTELLO – New Wave

Naime, dobiti Elvisa Costella za duet od strane relativno mladog i no name slovenskog benda može se na par načina, no najizgledniji je onaj koji zapadnjački svijet još od Cabareta poznaje pod egidom money makes the world go around

Slovenski Eurosong predstavnici, moderni mladi pop rock manekeni ili imaju puno sreće ili imaju puno para i dobre roditeljsko managerske špage. Ali rade to na dobar način.

Nakon predvidljive i programirane pjesmice za Eurosong koja se u svojim kombinatorikama pogubila na pola puta od želje do realizacije, paralelno s finalom dotične estradne manifestacije objavljuju suradnju s legendom himslef. Koja će im dati referencu. Naime, dobiti Elvisa Costella za duet od strane relativno mladog i no name slovenskog benda može se na par načina, no najizgledniji je onaj koji zapadnjački svijet još od Cabareta poznaje pod egidom money makes the world go around.

Hvale vrijedan

Proklamatski i referencijalno nazvana “New Wave” jer, jelte, sasvim neslučajno referira na Costellov glazbeni stil i background kojeg je bio jedan od trademarkova, stvar je vrlo pristojna i školska kombinacija melankoličnog klanjanja nekih novih klinaca fol svjesnih kvalitetnog očevskog backgrounda.

Hvale je vrijedan naklon mladih Slovenaca i bilingualni pokušaj uglazbljivanja pjesmice sa smislom u kojoj će im sudjelovanjem čast ukazati i Costello, uz video sniman spajanjem dva kontinenta od Liverpoola kamo smještaju ambiciju mladi Slovenci do Elvisove USA. Istovremeno, ima nešto užasno fabricirano i mainstreamaški predvidljivo u pojavi momaka na isti način kako nitko od realnih ljubitelja glazbe nije mogao prožvakati pojavu Maneskina kao rock autoentiku tako i Joker Outu treba daleko više od bookiranja Costella za dokazivanje svoje uloge u glazbenom svijetu mimo dobre poze za modne magazine i naslikavanje. Njima daleko više pristaje cover “Flowers” Miley Cyrus i djeluje bitno autentičnije od dosadašnjih autorskih pokušaja.

7/10