Subota, 12 listopada, 2024

Nova izložba Laubinog ciklusa ‘Šalji dalje’ predstavlja radove Marcela Vugeca

Ciklusom izložbi u sklopu projekta Šalji dalje Lauba predstavlja najnovije radove studenata Likovne akademije u Zagrebu. Projekt je koncipiran kao niz pop-up izložbi mladih autora i studenata u prostorijama “Igrališta” (bistro Lauba), a izložbe se izmjenjuju svakih 14 dana. Igra započinje kada umjetnici čija je izložba postavljena sami odabiru sljedećeg autora (“Šalji dalje”), a nakon pet održanih izložbi, Lauba ponovno bira […]

Ciklusom izložbi u sklopu projekta Šalji dalje Lauba predstavlja najnovije radove studenata Likovne akademije u Zagrebu. Projekt je koncipiran kao niz pop-up izložbi mladih autora i studenata u prostorijama “Igrališta” (bistro Lauba), a izložbe se izmjenjuju svakih 14 dana.



Igra započinje kada umjetnici čija je izložba postavljena sami odabiru sljedećeg autora (“Šalji dalje”), a nakon pet održanih izložbi, Lauba ponovno bira umjetnika koji započinje sljedeći ciklus. Cilj projekta je otkrivanje i promoviranje umjetnika mlađe generacije u području današnje suvremene umjetničke scene.

Nakon ranije predstavljenih umjetnika među kojima su Teo Kiš, Luisa Pascu i Bartol Galović, današnje otvorenje rezervirano je za radove Marcela Vugeca, studenta 3. godine grafičkog smjera.

Vugecovi radovi iz ciklusa Škola fokusirani su na materijal i tehniku izrade, stavljajući konkretne motive i poruke djela u drugi plan. Umjetnik nastoji vjerno zabilježiti sam trenutak stvaranja, a putem se susreće s usponima i padovima te različitim vrijednim lekcijama. Njegovi radovi postaju njegovi učitelji, ponekad drski i bezobrazni, a ponekad puni razumijevanja i strpljenja. S druge strane, umjetnik je taj koji stvara i upravlja, onaj koji ima kontrolu. Taj dinamičan odnos između umjetnika i umjetničkog djela glavna je preokupacija izložbe.

Izložbu Škola Marcela Vugeca možete razgledati radnim danom od 11 do 19 sati.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime