Još nekoliko dana dijeli nas od početka najvećeg regionalnog komunikacijskog festivala Weekend Media Festivala koji se od 22. do 25. rujna održava u Rovinju. Uz brojne najavljene stručnjake i predavače iz područja komunikacija, medija, biznisa, glazbe i IT-a ove će godine na WMF pozornici svoje znanje i neprocjenjivo iskustvo iz digitalnih komunikacija točnije TikToka predstaviti i trenutno najtraženiji stručnjaci i kreativci u regiji na ovoj iznimno popularnoj društvenoj komunikacijskoj platformi.
Aljaž Peklaj, partner i strateški direktor agencije bold.group, na WMF-u će se, na temu TikToka, predstaviti dva puta – ne predavanju u petak 22.9. (16.15h, dvorana Vikendica) i na specijalnom TikTok Masterclassu u subotu 23.9 (16.15h, dvorana Slobodni vikend). Aljaž će tijekom predavanja razbiti mit o tome kako su samo najmlađi na TikToku, a predstavit će i najnovije trendove te prezentirati korisne prakse iz regije i inozemstva. Na subotnjoj radionicu će pak, uz pomoć konkretnih primjera dobre TikTok prakse, sudionike provesti kroz sve korake planiranja prisutnosti brenda na TikToku.
Posebno razvijen TikTok filter za WMF
Uz Aljaža će na predavanju u petak (16,.15h, dvorana Vikendica) sudjelovati i Domen Rozman iz DD Studija i Matej Rimanič. Rimanič će predstaviti svoj pobjednički TikTok kratki film koji je na Cannes Film Festivalu – među 70.000 prijavljenih radova, pobijedio u kategoriji TikTok Short Film.
Jedna od zanimljivosti jest što je kreativni tim bold.group ove godine preuzeo i upravljanje službenim TikTok profil Weekend Media Festivala. Također, ekskluzivno za Weekend Media festival bold.group je razvio TikTok filter koji će biti lansiran na samom festivalu i pomoću kojeg će posjetitelji festivala moći sami snimati i objavljivati videa na svom TikTok profilu.