Ponedjeljak, 14 studenoga, 2022

George Clooney slavi Svjetski dan kave uz – praznu šalicu

Baš zato, upravo povodom Svjetskog dana kave, 1. listopada, Nespresso je lansirao kampanju s Georgeom Clooneyjem u glavnoj ulozi. Slavni glumac u ruci drži praznu šalicu kave, upozoravajući kako je budućnost bez omiljenog crnog napitka realna opasnost – ali Nespresso već godinama radi na tome da se stvari promijene

Uoči Svjetskog dana kave, Nespresso slavi one koji su najzaslužniji za naš jutarnji užitak u crnom napitku – farmere koji uzgajaju kavu diljem svijeta, a čija je egzistencija ugrožena zbog klimatskih promjena. Trenutno je više od 60 % divlje kave u svijetu ugroženo, dok bi do 2050. više od polovice zemlje na kojoj se kava danas uzgaja moglo biti neobradivo. Baš zato, upravo povodom Svjetskog dana kave, 1. listopada, Nespresso je lansirao kampanju s Georgeom Clooneyjem u glavnoj ulozi. Slavni glumac u ruci drži praznu šalicu kave, upozoravajući kako je budućnost bez omiljenog crnog napitka realna opasnost – ali Nespresso već godinama radi na tome da se stvari promijene.

Nespresso je ugljično neutralan



Od ove godine svaka šalica Nespresso kave je ugljično neutralna, što je certificirao The Carbon Trust, organizacija koja kompanijama pomaže postići Net Zero cilj. To su postigli smanjivanjem ugljičnog otiska samog proizvoda, kao i odbacivanjem dijelova koji se nisu mogli kompenzirati. Svaka je Nespresso kapsula napravljena od aluminija, što znači da se može bezbroj puta ponovno reciklirati. To je tek početak. Gotovo polovica ugljičnog otiska kave stvara se na samoj farmi pa Nespresso ulaže napore kako bi ojačao regenerativnu poljoprivredu. Osim toga, fokus je i na pošumljavanju, eko-dizajnu, recikliranju, korištenju obnovljive energije i optimizaciji logistike.

Globalno, Nespresso surađuje s više od 140.000 farmera u 18 zemalja, a mnogi od njih već se suočavaju s problemima s usjevima kave. Posebno osjetljiva na klimatske šokove je Arabica, vrsta kave koja čini gotovo dvije trećine svjetske proizvodnje. Zato je 2003. pokrenut program Nespresso AAA Sustainable Quality™, koji pomaže u poboljšanju prinosa i kvalitete žetve kave, istovremeno štiteći okoliš i poboljšavajući život poljoprivrednika i njihovih zajednica.

Možemo pomoći cijelom planetu

“Mi iz kompanije Nespresso svakim se danom trudimo živjeti održivost na svim razinama poslovanja i ponosni smo što su naši napori prepoznati u zajednici. Samo zajedničkim djelovanjem možemo napraviti pozitivnu promjenu, što smo već mnogo puta dosad i dokazali”, rekla je Bojana Guteša, regionalna direktorica marketinga brenda Nespresso.

George Clooney godinama je ambasador brenda Nespresso, a ovo im je 16. zajednička kampanja. Član je njihovog Savjetničkog odbora za održivost, a posjetio je brojne farme kave te je upoznat s problemima poljoprivrednika koji se bave uzgojem diljem svijeta. S motom: „Vrijeme je da razmišljamo izvan šalice kako bismo zaštitili ono što je u njoj“, Clooney i Nespresso poručuju kako uz zajedničke napore možemo pomoći ne samo farmerima i uzgajivačima kave, nego i cijelom planetu.

 

 

 

 

Pročitajte još...

Nikada nije bilo lakše posjetiti Pariz, Istanbul i Rio de Janeiro!

Prije nego isplanirate putovanje, predlažemo vam da kušate nove Nespresso okuse koji će vas odvesti na senzorno putovanje u daleke i egzotične dijelove svijeta

Vrhunski espresso: iskustvo uživanja u omiljenom napitku u vašem domu

Zahvaljujući 50 godina dugoj tradiciji, Barcaffè je prepoznao istančane ukuse ljubitelja kave na ovim prostorima te je ponudio mješavinu posebno odabranih sorti arabike i robuste koje se savršeno nadopunjuju

Kremaste i osvježavajuće: Hit ledene kave ovoga ljeta donose okuse popularnih koktela

Ovog ljeta rashlađenje dolazi u egzotičnim okusima kokosa i ananasa ili limete i metvice, baznih sastojaka za pripremu popularne Piña Colade i Mohita

17 uređaja koje smo otkrili u pandemiji, a uljepšali su nam život

Donosimo izbor novih funkcionalnih uređaja koje smo otkrili tijekom pandemije, a koji mogu barem malo osvježiti vaš životni prostor i uljepšati svakodnevicu u njemu! 

Povezano

Čarolija jesenske kuhinja: Zapečene rolice od tikvica i patlidžana

Ovo jesensko jelo svježe je, hrskavo i zdravo! Brzo je za pripremu, a sigurni smo da ćete uživati u okusu ovih rolica

Kako kvalitetno provesti vrijeme s djecom u kuhinji? Pripremite Klementiko mramorčiće!

Uključenost roditelja važna je za djetetovo ponašanje i kasniji razvoj, a jedan od način za zajedničko provođenje vremena može biti i kuhanje. Lidl je predstavio projekt "Skuhaj priče svoje" kojim možete stvoriti svoju personaliziranu pričo-kuharicu. Osim što ćete provesti vrijeme s djetetom, kroz kuhanje ga možete upoznati sa zdravim i kvalitetnim namirnicama

Ovo želite probati: Predstavljen je novi jelovnik Baltazar 2.0 s potpisom chefa Matije Bregeša

Baltazar 2.0 kruna je 40-godišnje izvrsnosti legendarnog zagrebačkog restorana Baltazar, a zamišljen je kao mjesto u kojem će jednostavno genijalni chef Matija Bregeš usmjeriti svoju kreativnu energiju u stvaranje novih vizura hrvatske gastronomije

Čarolija jesenske kuhinje: Ukusna salata od tikve, naranče i ječma

Ova jesenska salata prepuna je zanimljivih okusa, a najbolje ju je jesti odmah. Brza je za pripremu, zdrava i zasitna. Uživajte u šarenim plodovima jeseni!

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime