Srijeda, 8 siječnja, 2025

Što su Hrvati najviše naručivali u protekloj godini i za blagdane?

Na vodećoj platformi za dostavu u Hrvatskoj naručivao se raznolik asortiman – od božićnih jelki i kavijara do igračaka za djecu, ali i za odrasle

Blagdanska sezona na Woltu ove godine otkrila je zanimljive trendove u online kupnji. Među najpopularnijim artiklima našle su se božićne jelke i klasične smreke visoke i do 2 metra. Uz njih, korisnici su naručivali parfeme, kreme, igračke, sanjke i čak ljuljačke, što pokazuje sve veću sklonost praktičnoj i jednostavnoj online kupnji, čak i za posebne prigode. Wolt se tako sve više pozicionira kao prvi izbor za narudžbu raznovrsnih proizvoda, a ne samo hrane, čime se približava svom cilju – postati digitalni shopping centar na dlanu  korisnika.



pexels

Među najskupljim narudžbama u 2024. godini su Apple Mac mini u retailu te čak 70 pizza vrijednih preko 1000 eura dostavljenih u jednoj narudžbi. Na Staru godinu posebno se ističu luksuzne narudžbe poput kavijara i bifteka u vrijednosti od oko 320 eura, ali i ekstravagantne narudžbe različitih proizvoda za zabavu, uključujući zvučnike, masažna ulja i igračke za odrasle.

pexels

Ako se sagleda cijela protekla godina, najpopularnija jela iz restorana tijekom 2024. tradicionalno su ostala burgeri i pizze – prodano je više od 3 milijuna burgera i 1,5 milijuna pizza, no sve više korisnika odabire Wolt i za dostavu namirnica. Primjerice, dostavljeno je impresivnih 320 tisuća sladoleda, a bilježi se rast prodaje proizvoda iz ostalih kategorija, poput 12 tisuća pakiranja kondoma i 11 tisuća paketa seksualnih igračaka. Zanimljivo je i da je najveća udaljenost koju je pojedini korisnik bio spreman platiti za dostavu, biila ona iz sex shopa, a iznosila je čak 40 kilometara.

Zvijezde online kupovine su lokalni dućani i proizvođači!

Najveće zvijezde online kupovine postali su mali specijalizirani dućani i lokalni proizvođači. Hrvatima su među najtraženijim artiklima u 2024. godini mliječni proizvodi, svježe meso i riba iz mesnica i ribarnica, ali i proizvodi za kućne ljubimce iz pet shopova. ‘Sve veći broj korisnika odlučuje se na naručivanje iz malih, specijaliziranih trgovina koje nude određene vrste proizvoda. U samo šest godina poslovanja u Hrvatskoj, Wolt je izrastao u vodeću platformu za dostavu, stvarajući nove prilike za rast i razvoj lokalnih zajednica. Digitalna platforma omogućila je malim trgovcima da dosegnu širu publiku, dok su kupci dobili brzu i jednostavnu dostavu svojih omiljenih proizvoda’, izjavio je Marin Šušnjar, generalni direktor Wolta u Hrvatskoj.

Marin Šušnjar, GM Wolt Hrvatska

Wolt Hrvatska zaključio je još jednu godinu, s rekordnim rastom u odnosu na prošlu. Platforma je nastavila širiti svoju ponudu suradnjom s brojnim domaćim brendovima omiljenim među Wolt korisnicima. Hrvatski korisnici prepoznali su praktičnost i inovativnost Wolta, što potvrđuje više od milijun preuzimanja aplikacije i kontinuirano širenje usluga u više od 35 gradova.

Naslovna fotografija: Pexels 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime