Subota, 22 veljače, 2025

FaceBoom je novi brend na tržištu koji je zaludio generaciju Z!

FaceBoom ne nudi samo tipične proizvode za njegu kože namijenjene tinejdžerima, kao što je tretman za akne, već ide dalje od toga i nudi široku paletu proizvoda usmjerenih na sve probleme s kožom koje generacija Z može imati

FaceBoom donosi jedinstvene europske proizvoda za njegu kože. Jedinstveno su formulirani s lokalnim sastojcima i u vlastitim laboratorijima kako bi javnosti predstavili inovativne proizvode kojih nema u ostatku svijeta.



FaceBoom ne nudi samo tipične proizvode za njegu kože namijenjene tinejdžerima, kao što je tretman za akne, već ide dalje od toga i nudi široku paletu proizvoda usmjerenih na sve probleme s kožom koje generacija Z može imati. Sve je to moguće zahvaljujući naslijeđu i znanosti.

Svijetlo i moderno pakiranje, zajedno s idealima tvrtke usklađenim s trenutnim globalnim problemima kao što su održivost i prirodni sastojci, čine FaceBOOM savršenim proizvodom za Generaciju Z (ali i za stvarno svakoga)!

Linije za svaki tip kože

Na tržištu koje se na prvi pogled može činiti prezasićenim, FaceBOOM stoji iznad svega, nudeći prirodne, visokokvalitetne i veganske sastojke koji se kombiniraju u formulama za rješavanje višestrukih problema njege kože za prosječnog mladog potrošača.

Za razliku od drugih brendova, FaceBOOM donosi znanstvenu pozadinu jedne od najvećih kozmetičkih tvrtki u Europi koja sve radi in house. Proizvodi koji odgovaraju trenutnim trendovima: prirodni sastojci, presonalizirani proizvodi i održivo pakiranje.

FaceBOOM i SEBOOM su stvoreni da odgovaraju mnogobrojnim potrebama. Linije proizvoda se stalno proširuju novim proizvodima kako bi odgovarali specifičnim tipovima kože i specifičnoj potrebi. Dodatno, razlikuju se po boji pakiranja kako bi potrošačima olakšali snalaženje i lakše slaganje rutine. Sadrže ektrakte bilja i ulja sa blagotvornim djelovanjem na kožu. Brand ima specifičnu marketinšku komunikaciju – komunicira u prvom licu kako bi bio prepoznatljiv na tržištu te kako bi se diverzificirao od ostalih brandova u ponudi.

PREDNOSTI:

  • Preko 95% prirodnih sastojaka
  • 100% veganski
  • Pruža hidrataciju
  • Odobren od strane PETA organizacije
  • Novi atraktivni dizajn u trendy bojama sa nekonvencionalnim detaljima
  • Komunikacija u prvom
  • Plastično pakiranje od recikliranog materijala
  • Etikete napravljene od BIO filma
  • FSC certificirani

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime