Subota, 12 listopada, 2024

Najpopularniji beauty start-upovi koje obožavaju milenijalci

Svaka industrija cilja milenijske potrošače, ali niz start-upova ostvaruje sve veću dobit od digitalno-pametnih potrošača koji traže autentičnost, kvalitetu i iskustvo

Britanska tvrtka Blow Ltd u svojoj ponudi nudi Fast Beauty on Demand, proizvod koji podrazumijeva rezervaciju termina za šminkanje, frizuru ili manikuru i pedikuru, sve putem mobilne aplikacije, a njihov stručnjak dolazi na željenu adresu – u vlastiti dom, u ured, direktno na neki događaj ili u hotel.
Osim toga, korisnici mogu uživati u njihovim brzim beauty uslugama i u salonima Fast Beauty u Londonu. Oni su tek jedna od sve brojnijih tvrtki koja se okrenula potrebama i navikama milenijalaca – na prvom mjestu su im udobnost i mogućnost naručivanja iz vlastitog doma!



Personaliziranje usluga i pretplata
Iako su BirchBox i Glossybox poznati igrači beauty industrije, svoje su pretplatne usluge učinili još osobnijima. Scentbird, pretplatnička usluga za parfeme, brine o potrebama milenijalaca za autentičnošću, raznolikošću i iskustvima. Tvrtka je provela istraživanje koje je pokazalo kako je samo 3% milenijalaca kupilo tzv. ‘miris s potpisom’.
“Ne samo što je postupak pretraživanja proizvoda online vrlo vizualan, osmišljen je kao zabavno istraživačko iskustvo koje u obzir uzima milenijalsku psihologiju traženja iskustava, a ne proizvoda”, kaže Rachel ten Brink, direktorica marketinga i suosnivačica Scentbirda.

Kolaboracija u osmišljavanju proizvoda
“Kako bi se ostvarilo uspješno plasiranje proizvoda milenijalcima potrošačima, potrebno ih je pozvati da sudjeluju u stvaranju priče vašeg brenda”, kaže Hannah Ward, direktorica marketinga u Story Stearmu.

Digitalni beauty trendovi poput Julepa i Glossiera zaradili su desetke milijuna američkih dolara zahvaljujući povratnim informacijama svojih korisnika – prikupljenih na digitalnim zajednicama

Zahvaljujući povratnim informacijama korisnika, Julep je 2014. godine lansirao više od 300 proizvoda, a Glossier je lansirao svoj prvi proizvod za njegu kože 2016. godine.

Trgovine: jedinstveno iskustvo
Iako milenijalci provode značajan dio vremena na internetu i dalje žele zadržati fizički pristup omiljenim brendovima uz jedinstvena i ‘Instagram-selfie’ vrijedna iskustva. Potaknut tržišnim potrebama, Marc Jacobs je, primjerice, 2014. otvorio prvu svjetsku parfumeriju s mirisima, koje možete platiti preko Tweeta i Instagrama.
Birchbox je, pak, u New Yorku lansirao prvu trgovinu, a Glossier predstavio pop-up prostor u suradnji s internetskim modnim brendom Nasty Gal i pop-up prodavaonicom Summer Friday.

Također, primjetna je sve veća moć i utjecaj YouTubea i beauty vlogera na potrošačke odluke milenijalaca. Beauty trendovi ulažu puno novaca na izradu vlastitog brenda, ali je prava moć i dalje vidljiva u utjecaju drugih ljudi. Takav primjer najbolje se vidi kod L’Oreala koji je novi proizvod Em Cosmetics lansirao s vlogericom Michelle Phan. Isto tako, sve više mladih koristi YouTube kako bi pregledali recenzije proizvoda koje snimaju (njihovi omiljeni) beauty vlogeri.

Pet najpoznatiji beauty vlogera trenutno na YouTubeu su Jackie Aina, Carli Bybel, Nikki De Jager, Jeffree Starr i Zoe Sugg

Većina ovih YouTubera je svoju platformu i broj pratitelja iskoristila za lansiranje vlastitih beauty proizvoda, a često u suradnju uključuju pratitelje koji su im pomogli dodatno reklamirati proizvode.

Hrvatska beauty scena nešto je manje zastupljena, ali postoji. Većina YouTubera na svojim kanalima objavljuje sadržaje koji se tematski ne podudaraju. Što se, konkretno tiče beauty scene, više ćete sadržaja pronaći, primjerice, na profilima influencerica poput Jelene Marinović, Pamele Smoljanić, Dore Predojević…

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime