Srijeda, 1 ožujka, 2023

Nova formula boje za kosu koja osvaja i profesionalce i klijente

Kada je riječ o boji kose, postoje osobe koje vole eksperimentirati, a postoje i oni koji vole igrati na sigurno. U oba slučaja, ono što je izuzetno bitno je kvaliteta proizvoda te stručna ruka kojoj dajemo svoje povjerenje

Ubrzan način života, brojne obaveze, bile one privatne ili poslovne, mnogima danas ne ostavljaju previše slobodnog vremena. Upravo to isto slobodno vrijeme želimo provesti kvalitetno i u okruženju koje je ugodno, a još kada i napravimo nešto za sebe, onda je zadovoljstvo neizbježno.



Upravo jedan takav idealan bijeg od stvarnosti za svaku ženu jest odlazak u omiljeni salon, a vlasnici istih, iz godine u godine podižu ljestvicu svojom ponudom, uslugom i na kraju krajeva – proizvodima koji se nalaze u njihovim salonima. Kada je riječ o boji kose, postoje osobe koje vole eksperimentirati, a postoje i oni koji vole igrati na sigurno. U oba slučaja, ono što je izuzetno bitno je kvaliteta proizvoda te stručna ruka kojoj dajemo svoje povjerenje.

Najnovija verzija boja

iNOA boja, kojoj već godinama vjeruju žene diljem svijeta, nastala je pod okriljem svjetski poznatog brenda L’Oréal Professionnel. Još 2009. godine, inovativna formula napravila je revoluciju na tržištu, a sve više stručnjaka za kosu lako joj se priklonilo te danas ne mogu zamisliti svoju svakodnevicu u svojim salonima bez nje. Riječ je o boji za kosu koja ne sadrži amonijak, a sadrži čak 60% posto ulja. Fenomenalno prekriva 100% sijedu kosu, a boja je prekrasna i izražajna. Samim time, kosa ostaje kvalitetna i njegovana. Upravo zato jer ne sadrži amonijak, ne postoji neugodan miris koji većini ljudi smeta. Brojni saloni diljem Hrvatske, također u svom radu koriste iNOA boje za kosu, a najnovija verzija oduševila ih je već pri prvom korištenju.

Tekstura koja je nadmašila očekivanja

 “iNOA boje su nešto o čemu sam kao kolorist samo sanjao, a sada su dio naše svakodnevice u salonu bez koje ni ne možemo zamisliti istu”, dodaje Marino Muzica iz frizerskog salona Circolo u Rijeci.

iNOA nudi luksuzno iskustvo bojenja u salonima, a nova formula, oduševljava i profesionalce i klijente. Ugodan osjećaj na vlasištu, veganska formula*, 48% sjajnija kosa**, ODS tehnologija (60% ulja), bez dodanog voska – za jednostavnije nanošenje, samo su neke od prednosti koje ovu boju čine toliko poželjnom.

“Tekstura, jednostavnost nanošenja i na kraju rezultat nakon korištenja iNOA boja za kosu su nadmašila sva moja očekivanja”, priznaje Stanko Škarupka iz fizerskog salona Stanko iz Zagreba.

Ono što će uvelike olakšati komunikaciju između frizera i klijenata je iNOA ID – novi alat za dijagnostiku uz pomoć kojeg je moguće i virtualno isprobati boju.Moje klijentice često komentiraju kako ne mogu zamisliti kako bi im određena boja stajala. Veselim se koristiti ovu aplikaciju kako bi olakšale viziju sebe s novom bojom. Na taj način i one postaju dio procesa što je još uzbudljivije“ – ističe Antonija Mužar iz Studija Antonija u Zagrebu.

Ono što također nije zanemarivo je novo ekološko (održivo) pakiranje, koje je izrađeno od kartonske kutije (FSC materijal), aluminijske tube od 95% recikliranog materijala i čepa od reciklirane plastike. Novu iNOA boju za kosu pronađite u L’Oréal Professionnel salonima. 

 

*Bez sastojaka i drugih proizvoda životinjskog porijekla.

**Instrumentalni test vs. prije bojenja

Foto: RedLight/promo

Pročitajte još...

15 top frizura koje ćete tijekom 2021. godine vidjeti na (gotovo) svima

Iako smo lani svi silom prilika 'postali' frizeri, ipak je vrijeme da se ove godine prepustimo profesionalcima. Najbolje frizure za 2021. godinu karakteriziraju odvažnost i promjene, a mi donosi top 15 trendova koji će vladati u godini pred nama.

Ak’ je zima, nije lav: 3 zlatna pravila njege kože i kose na hladnoći

Baš kao što ljeto zahtjeva drugačiji pristup njezi kože, zima također ima svoja 'pravila' koja nam pomažu da kožu zadržimo mladenačkom i blistavom cijelo vrijeme, a kosi podarimo lepršavost i sjaj

Beauty brendovi poznatih koji su nas oborili s nogu!

Ove je godine čak 18 poznatih osoba postalo vlasnicima brendova ljepote. Među poznatijima su Jennifer Aniston, Halsey, Jennifer Lopez i Scarlett Johansson, ali zapravo je lista dugačka i vrlo brzo se širi. Zvijezde su eksperimentirale u gotovo svim kategorijama, uključujući šminku, njegu kože i kose, kao i parfemima te proizvodima za wellness i bebe

Koji je vaš DNK kose: Na koje načine možemo spriječiti njezino starenje?

Ljudi su  zaokupljeni traženjem znakova starenja na licu, vratu i rukama, i zaboravljaju obratiti pažnju na vlasište, koji stari istim tempom i svakodnevno se suočava sa stresom poput naše kože

Povezano

TOP 7 najboljih Zara parfema koje trebate u svojoj kolekciji

Obzirom da kopiraju gotovo sve poznate brendove kada je u pitanju odjeća i obuća, ne treba nas čuditi da kopiraju i poznate brendove parfema

Ten kao putokaz misli i osjećaja: Kako emocije utječu na vašu kožu

Sretna i mirna? Vaša koža nastoji održavati svoju bistrinu, sjaji i zdravo izgleda. Ali kada ste ljuti, pod stresom ili ste zabrinuti, takva je i vaša koža; može pocrveniti, dobiti prištiće ili se rasplamsati rozacejom ili psorijazom. Što učiniti kada se emocije loše odražavaju na izgled kože?

Svijet mirisa: Kako odabrati idealnu parfemsku notu za svaku priliku?

Procijenite parfeme koje već posjedujete i potražite što ih povezuje, od zajedničkog sastojka, stila ili jačine. To će vam pomoći daotkrijete prekrasne nove mirise koje ćete voljeti zauvijek

Upoznajte novi zlatni standard popravka kožne barijere

Nastavljajući uspjeh naših temeljnih Ceramide kapsula, Advanced Ceramide Capsules Daily Youth Serum, dolaze NOVE Advanced Light Ceramide kapsule, sada u ultra-laganoj teksturi idealnoj za mješovitu i masnu kožu

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime