Četvrtak, 26 siječnja, 2023

Beauty brendovi poznatih koji su nas oborili s nogu!

Ove je godine čak 18 poznatih osoba postalo vlasnicima brendova ljepote. Među poznatijima su Jennifer Aniston, Halsey, Jennifer Lopez i Scarlett Johansson, ali zapravo je lista dugačka i vrlo brzo se širi. Zvijezde su eksperimentirale u gotovo svim kategorijama, uključujući šminku, njegu kože i kose, kao i parfemima te proizvodima za wellness i bebe

Tržište ljepote ove je godine, usprkos pandemiji, doživjelo rast. Trend su prigrilile i mnoge poznate osobe te je ove godine čak 18 poznatih osoba postalo vlasnicima brendova ljepote. Među poznatijima su Jennifer Aniston, Halsey, Jennifer Lopez i Scarlett Johansson, ali zapravo je lista dugačka i vrlo brzo se širi… A ni Hrvatska nije imuna na trend pa tako, primjerice, Lana Jurčević ima vrlo uspješan beauty biznis koji nema veze s njezinom glazbenom karijerom.



Dok su prošlogodišnja lansiranja brendova za ljepotu u vlasništvu slavnih osoba uglavnom bila fokusirana na njegu kože, ove godine mnoge su zvijezde eksperimentirale u gotovo svim kategorijama, uključujući šminku, njegu kože i kose, kao i mirise, wellness i bebe.

Nedavno Grammyjem nagrađena pjevačica Billie Eilish otkrila je da lansira miris u studenome. Ovo je uslijedilo nakon vijesti da Ellen DeGeneres lansira svoj brend za njegu kože Kind Science kasnije ovog mjeseca, a glumica Jennifer Aniston, čija je frizura 90-ih godina bila jedna od najpopularnijih, iskoristila je svoj utjecaj za osnivanje vlastite liniju za njegu kose – LolaVie.

Jennifer Lopez

Dugo očekivana linija za njegu kože Jennifer Lopez, nazvana JLo Beauty, lansirana je 1. siječnja s osam proizvoda kao što su sredstvo za čišćenje lica, hidratantna krema, maska za lice, krema za oko očiju, serum i dodatak prehrani. Proizvodi su namijenjeni postizanju Lopezinog prepoznatljivog sjaja uz pomoć sastojaka kao što su skvalen, fermentirano ulje, ekstra djevičansko ulje i ekstrakt lista. Marka je dostupna u Sephori.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli JLO BEAUTY by Jennifer Lopez (@jlobeauty)

Halsey

Halsey je započela godinu lansiranjem svog brenda šminke About-Face u siječnju. Pjevačica se udružila s Jeanne Chavez i Dineh Mohajer, osnivačima Hard Candyja i Smith & Culta, kako bi lansirala brend šminke, počevši s ruževima. Pjevačica je postala poznata po svom izgledu koji se stalno mijenja. Samoproglašena ovisnica o ljepoti, Halsey je tijekom godina redovito nosila svjetlucave i grafičke izglede šminke te mnoge šarene frizure. Brend se od tada proširio na sve kategorije šminke.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli about-face beauty by Halsey (@aboutfacebeauty)

Kate Upton

Manekenka Kate Upton udružila se s tvrtkom HatchBeauty Brands u siječnju kako bi lansirala svoj novi wellness brend, Found Active. Brend je lansiran s dva dodataka prehrani u prahu, dva dodatka prehrani u obliku gumenih bombona i proizvodima za njegu kože, kao što su sprej za lice i tijelo i serum za lice. Found Active također nudi tekući tuš za oči koji je formuliran s glinom.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli HATCHBEAUTY Brands (@hatchbeautybrands)

Priyanka Chopra Jonas

Priyanka Chopra Jonas ove se veljače odvažila na kategoriju njege kose. Glumica je lansirala svoj brend za njegu kose, Anomaly, ekskluzivno u Targetu, a udružila se s kreatorom branda ljepote i inkubatorom Maesom. Održivost je u srži brenda, a svaki proizvod dolazi u bocama koje se mogu reciklirati, a boce za šampon i regenerator su nastale od 100 % reciklirane plastike, dok su maske za kosu nastale od 70%. Linija bi također trebala imati pristupačnu cijenu, a svi proizvodi po cijeni od 40 kn.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Anomaly Haircare (@anomalyhaircare)

Olivia Palermo

Influencerica i dizajnerica Olivia Palermo debitirala je sa svojim brendom u svibnju. Istoimena kozmetička linija nastala je u suradnji s pariškom Marie Claire Beauty Group. Lansirana su četiri proizvoda: serum za posvijetljivanje kože, mat ruž za usne, sprej za matiranje i paletu sjenila.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Olivia Palermo Beauty (@oliviapalermobeauty)

 Vanessa Hudgens i Madison Beer

Glumica Vanessa Hudgens i pjevačica Madison Beer udružile su se ovog lipnja kako bi pokrenule marku za njegu kože koja se temelji na DNK, Know Beauty. Udružile s dermatologicom dr. Karen Kagha kako bi stvorile brend, koji nudi DNK komple za njegu kože kod kuće. Korisnici na temelju svojih DNK rezultata dobiju preporučeni režim kozmetičkih proizvoda. Proizvodi uključuju sredstva za čišćenje lica, hidratantne kreme, noćne kreme, serume, maske, kreme za područje oko očiju i maske za usne.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli KNOW Beauty (@knowbeauty)

 Scarlett Johansson

Glumica Scarlett Johansson, otkrila je ovog lipnja da razvija brend ljepote koji bi trebao biti objavljen početkom sljedeće godine. Brend financira The Najafi Companies, isti manjinski investitor koji stoji iza Beach House Group. Johansson još nije otkrila što će podrazumijevati neimenovani beauty brend.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Scarlett Johansson (@scarlettjohanssonworld)

 Gabrielle Union i Dwyane Wade

Glumica Gabrielle Union i njezin suprug, bivša NBA zvijezda Dwyane Wade, udružili su snage ovog lipnja kako bi lansirali Proudly, liniju za njegu beba. Union već vodi vlastiti brend za njegu kose pod nazivom Flawless. Proudly nudi proizvode za njegu dječje kože i pelene koji su posebno namijenjeni bebama s tamnijim tonovima kože. Linija bi trebala biti lansirana ove godine.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli PROUDLY • for melanated babies (@theproudlyco)

 Becky G

Pop zvijezda Becky G udružila se s Madeby Collective kako bi stvorila svoj brend kozmetike Treslúce Beauty ovog lipnja. Brend je debitirao u kategoriji paleta sa sjenilima za oči, olovkom za oči, četkicama za šminkanje i umjetnim trepavicama. Brend je inspiriran pjevačičinim meksičkim naslijeđem s ambalažom koja je inspirirana Talavera keramikom.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Treslúce Beauty by Becky G (@treslucebeauty)

Iggy Azalea

Reperica Iggy Azalea udružila se s BH Cosmetics kako bi lansirali novu kozmetičku liniju pod nazivom Totally Plastic. Linija je inspirirana trendovima ljepote koji su bili popularni početkom 2000-ih, nudeći proizvode poput sjajila za usne visokog sjaja, pastelnih boja sjenila, highlightera i svjetlucave putne torbice boje lavande.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Iggy Azalea (@thenewclassic)

Naomi Osaka

Teniska prvakinja Naomi Osaka je u rujnu pokrenula svoj brend za njegu kože Kinlò kako bi ponudila proizvode namijenjene osobama s tamnijim tonovima kože. Linija nudi proizvode kao što su krema za sunčanje, sprej za oporavak kože nakon sunčanja, krema za oči i balzam za usne. Ime brenda inspirirano je dvostrukim japanskim i haićanskim nasljeđem Osake.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli KINLÒ (@kinloskin)

Kylie Jenner

Kylie Jenner proširila je svoje carstvo ljepote ovog rujna lansiranjem svoje Kylie Baby linije. Linija je lansirana s četiri čista, veganska i hipoalergena proizvoda, kao što su nježni šampon, nježni regenerator, sapun za kupanje i hidratantni losion. Jenner već vodi svoje uspješne brendove Kylie Cosmetics i Kylie Skin, kao i svoj brend Kylie Swim.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Kylie Baby by Kylie Jenner (@kyliebaby)

Jennifer Aniston

Jennifer Aniston jedna je od brojnih poznatih osoba koje su bile vrlo utjecajne u svijetu ljepote, potaknuvši trend frizuru “Rachel”. Tu je frizuru nosila tijekom svojih prvih nekoliko sezona hit serije “Prijatelji”. Aniston je svoju dobro poznatu frizuru iskoristila i u rujnu je lansirala brend za njegu kose LolaVie. Marka je lansirana s jednim proizvodom, Glossing Detanglerom napravljenim od sastojaka poput chie, bambusa, ekstrakta limuna i kompleksa supervoća koji štiti kosu, daje joj sjaj i raspetljava ju.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli LolaVie (@lolavie)

 Ariana Grande

Ariana Grande je u rujnu otkrila obožavateljima da pokreće vlastiti beauty brend pod nazivom R.E.M. Beauty. Brend se stvara u partnerstvu s Forma Brandsom, inkubatorom ljepote koji stoji iza Morphea, Morphe 2, Bad Habita i drugih. Datum izlaska još nije otkriven, međutim, brend će lansirati proizvode u kategoriji očiju, uključujući olovku za oči, sjenilo i maskaru.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli r.e.m.beauty (@r.e.m.beauty)

 Toni Braxton

Grammyjem nagrađena glazbenica Toni Braxton ovog je rujna pokrenula brend njege tijela s veganskom linijom pod nazivom Nude Sugar. Linija je lansirana s devet proizvoda, uključujući dvije kreme za tijelo, serum za tijelo, gel za tuširanje i raspršivač za kosu. Braxton je radila na brendu dvije godine prije njegovog lansiranja.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Nude Sugar (@nude.sugar)

 Ellen DeGeneres

Dugogodišnja voditeljica talk showa Ellen DeGeneres posljednja je slavna osoba koja je pokrenula vlastitu liniju za njegu kože. DeGeneres je najavila liniju, nazvanu Kind Science, u svom talk showu u listopadu, opisujući brend kao “njegu kože koja djeluje na starenje”. Marka se pokreće krajem listopada, a linija proizvoda još nije otkrivena.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli KS By Ellen DeGeneres (@kindscience)

Billie Eilish

Billie Eilish je najavila svoj prvi proizvod 20. listopada: miris napravljen u partnerstvu s Parluxom. Nazvan Eilish, miris je gurmanski i uključuje note zašećerenih latica, mandarine, crvenih bobica, mekih začina, bogatog kakaa i vanilije. Eilish miris bit će dostupan u studenom.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Eilish Fragrance (@billieeilishfragrances)

 

Pročitajte još...

Sound & Vision: Scarlett Johansson protiv Walta Disneyja

Tužba Scarlett Johansson, u kojoj tvrdi da ju je Walt Disney Company prevario objavljujući 'Crnu udovicu' istodobno na Disney Plusu i u kinima, mogla bi drastično promijeniti budućnost filmske industrije

Novi unosan biznis: 6 najboljih vina u vlasništvu poznatih i slavnih

Neka od njih su čak keto friendly, gluten free i pogodna za vegetarijance, a većina koristi organsko uzgojeno grožđe i proizvod ga svugdje po Europi. Predstavljamo vam 6 poznatih osoba koje su strast prema vinu pretvorile u pravo poslovno carstvo!

Billie Eilish pokreće beauty liniju, novi miris Eilish by Billie Eilish dolazi već u studenome

Miris je nastajao tijekom pandemije, a Eilish je imala potpunu kontrolu nad procesom. Rezultat se smatra gurmanskim (izraz za parfeme s jestivim notama koje se ponekad nazivaju 'foodie') s ugodnim notama vanilije, kakaa, mošusa, jantara i toplih začina

Preminuo James Michael Tyler, najpoznatiji po ulozi Gunthera u seriji ‘Prijatelji’

Glumac je bio najpoznatiji po tome što je 10 sezona glumio Gunthera, upravitelja kafića Central Perk, i zaljubljenika u Rachel, no pojavio se i u mnogim drugim serijama, uključujući 'Stažiste' i 'Sabrina, mala vještica'

Povezano

Nova formula boje za kosu koja osvaja i profesionalce i klijente

Kada je riječ o boji kose, postoje osobe koje vole eksperimentirati, a postoje i oni koji vole igrati na sigurno. U oba slučaja, ono što je izuzetno bitno je kvaliteta proizvoda te stručna ruka kojoj dajemo svoje povjerenje

Donosimo vodič za rješavanje problema s kosom i vlasištem

Mnoštvo je razloga koji mogu dovesti do promjena u teksturi i izgledu kose te prouzročiti možda i veće probleme, ali na našu sreću rješenja postoje

Svježi i rumeni obrazi: Kako nanijeti kremasto rumenilo poput profesionalca?

Kremasto rumenilo, kada se pravilno nanese, može vam dati blistav, blago vlažan izgled, koji je daleko prirodniji, te koji tradicionalno rumenilo u prahu ne može

Njega kože iznad 40+: Koji supersastojci najbolje pomlađuju kožu?

U dobi od 40. godina naša koža znatno gubi na elastičnosti pa su bore vidljivije i izražajnije. Naime, koža gubi vlažnost i masnoće koje održavaju njezinu strukturu napetom pa vezivno tkivo 'gubi snagu' i opušta se

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime