Četvrtak, 21 ožujka, 2024

Hoće li Burberry s Danielom Leeom kao kreativnim direktorom postati nova Bottega Veneta?

Sigurni smo da su sada sve oči uprte u Leeja i da je pred njim težak zadatak. Postao je sinonim za uspjeh u industriji zbog svog magičnog dodira s Bottega Veneta, talijanskom modnom kućom koja je bila u zastoju. Sumnjamo da se nešto manje očekuje od Leeja u Burberryju

Mogli bismo zaključiti da je modni svijet ponovno u šoku. Daniel Lee, najpoznaitnij kao kreativni direktor modne kuće Bottega Veneta, novi je kreativni dirketor modne kuće Burberry. Jesmo li ovo očekivali, nismo, ali jednako tako nismo očekivali ni Leejov odlazak iz Bottega Venete. 



Zahvaljujući Leejevom vodstvu Bottega Veneta se “uzdiglnula” iz “zaboravljenih” modnih brendova i postala je jedan od najvažnijih brendova trenutka. Nismo mogli otvoriti niti jednu društvenu mrežu ili modni portal, a da nas nisu okurživale Chelsea čizme i Jodie torbice. Ne moramo spominjati Bottega Green, boju koja je obilježila posljednje dvije godine, a čini nam se da ne planira tako brzo postati nešto manje popularna. Čak ni popularan Pantone nije toliko utjecao na moć hit boja, a vidjeti ćemo hoće li Valentinu to poći za rukom s jarko ružičastom. No, vratimo se na Leeja i Burberry.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by eyesmagazine 아이즈매거진 (@eyesmag)

 Brend kojemu je važno podrijeklo

Burberry je poznat po tome što je ukorijenjen u svojoj britanskoj pripadnosti i povijesti. Lee, kao britanski dizajner, se zato čini kao logičan izbor za glavnog kreativnog direktora. Pretpostavljamo da razumije dizajnerske želje modne kuće i može ga unaprijediti bez da ga gurne s ruba i postane potpuno nova marka. Burberry je jedan od rijetkih luksuznih brendova koji je službeni dobavljač kraljevskog kućanstva. Burberry Christophera Baileya bio je igra na sigurno, ali je u svoje vrijeme privukao nova lica na modnom horizontu poput Care Delevingne, Romea Beckhama, a 2016. godine pokrenuo je suradnju s glumcem i glazbenikom Krisom Wuom, prvim ambasadorom brenda u Kini. 

Unatoč burnoj prošlosti Riccarda Tiscija u Givenchyju, gdje je radio kao kreativni direktor od 2005. do 2017., njegov Burberry je bio mirniji. Pokušao je uvođenjem novog monograma kuće; TB logotipe i dovodi svoj popis slavnih prijatelja u brendove, uključujući Kanyea Westa, Marinu Abramović i Nicki Minaj. Srećom po Leeja, Tisci je već postavio put promjene koji on može preuzeti — Burberry je uključen u održivost i ima rastuće digitalno poslovanje u NFT-ovima. Vijest o Leejevom imenovanju izazvala je rast dionica brenda na Londonskoj burzi za 4,4 posto na 17,58 funti u jutarnjem trgovanju. A kupci se već spremaju za njegovu reviju u veljači 2023.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Burberry (@burberry)

 Kako će izgledati Leejev Burberry?

Sigurni smo da su sada sve oči uprte u Leeja i da je pred njim težak zadatak. Postao je sinonim za uspjeh u industriji zbog svog magičnog dodira s Bottega Veneta, talijanskom modnom kućom koja je bila u zastoju. Sumnjamo da se nešto manje očekuje od Leeja u Burberryju. Jednako kao što se mnogo očekivalo od Phoebe Philo od koje je Lee učio za vrijeme kada je bio direktor dizajna konfekcije u Celineu, kojem se pridružio 2012., a radio je i u Maison Margiela, Balenciaga i Donna Karan. Leejevi modni dodaci postali su “zlatna koka” modne marke, a moglo ih se vidjeti na panoima u velikim gradovima, preuzimali su  plaže, pa čak i Kineski zid.

Baloner, ostaje Burberryjev središnji komad, financijski i estetski, a vrlo je vjerojatno da će biti prvi predmet koji će Lee “redefinirati”. Nadamo se da će uspjeti bit će unijeti dašak suzdržanog glamura u kuću jer se marka uvijek doimala “uobičajenom” u usporedbi s francuskim i talijanskim luksuznim markama.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by New Bottega Veneta (@newbottega)

U svibnju se Burberry vratio s rekordnim prihodom i dobiti višom od očekivane u fiskalnoj 2021.-22. unatoč udaru na svom najvećem tržištu, Kini. Prihodi u 53 tjedna koja su završila 2. travnja porasli su 21 posto na 2,83 milijarde funti.

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime