Četvrtak, 21 ožujka, 2024

HUMAN: Novi modni brend koji spaja humanitarno i humano

Autori branda HUMAN su Saša Maksimiljanović i Šime Eškinja, a brand sam je humanitarno – humanog karaktera u skladu s čime će dio od prodaje ići u humanitarne svrhe

Ranjivost, suosjećanje, prihvaćanje i razumijevanje osobine su koje nas povezuju, čineći nas ljudima. U intimnim trenutcima, u sigurnosti svog doma skidamo maske svjesni da smo jednako krvavi ispod kože u kojoj se želimo osjećati ugodno, komotno, voljeno. Manifest je to novog domaćeg branda pod nazivom HUMAN.



Riječ je o sportskoj kolekciji donjeg rublja za žene i muškarce, dizajnom i finoćom materijala kreiranog da svakodnevicu učini ugodnom. Modeli gaćica, topova, potkošulja krojeni su tako da pristaju svim oblicima tijela i dolaze u sivoj boji. Osim toga što neće biti primjetna bez obzira ispod čega se nosi, siva je boja odabrana za kolekciju jer prati ideju neutralnosti i jednostavnosti toliko potrebnih u današnjem društvu i svijetu uopće.

„Ništa ljudsko mi nije strano, osjećam empatiju prema svemu i smatram da bi svaki čovjek trebao osjećati isto. U dobru se ne uzvisujmo, u zlu se ne ponizimo, veselimo se malim stvarima braćo i sestre.“ Lejla Filipović

HUMAN – Humanitarno humani karakter

Ideja se rodila prije dvije godine potaknuta idealom jednakosti, zajedništva bez podjela i klasifikacija ljudi, s namjerom da podsjeti da čovjek nije samo ljuska odnosno tijelo, već osoba puna energije, svijesti i emocija –  jednom riječju HUMAN. Autori branda HUMAN su Saša Maksimiljanović i Šime Eškinja, a brand sam je humanitarno – humanog karaktera u skladu s čime će dio od prodaje ići u humanitarne svrhe.

„U trenutku kada sam izgubila sve svoje ovozemaljske identitete i život koji sam živjela, zapravo sam spoznala da sam da sam još uvijek tu, da jesam i postojim, da mogu i moram živjeti. Otkrila sam da je život predivan, samo na drukčiji način te da smo najljepši onda kada se usudimo živjeti svoju istinu i ranjivost jer upravo su one naša super moć. Empatijom, suosjećanjem i ljubavlju za sve, počevši od sebe, ukrasimo našu ljudskost.“ Anđa Marić

Crno bijele, sirove i neretuširane fotografije kampanje potpisuje Šime Eškinja, a video Siniša Uštulica za studio Omnibus. Modeli koje u kampanji gledamo predivni su ljudi i prijatelji koji su se s idejom identificirali.

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime