Četvrtak, 21 ožujka, 2024

Kraj jedne ere: Alessandro Michele više nije kreativni direktor modne kuće Gucci

Michele je u brendu donio rodnu fluidnost i maksimalističku estetiku, što je bio odmak od elegantnog i provokativnog rebrandinga Toma Forda koji je spasio tvrtku 1990-ih

Alessandro Michele odlazi s mjesta kreativnog direktora Guccija, objavila je tvrtka. Michele, koji je u Gucciju već 20 godina, preuzeo je tu ulogu 2015. Prije nego što je postao kreativni direktor, bio je u tvrtkinom odjelu obuće i modnih dodataka.



“Postoje trenuci kada se putevi raziđu zbog različitih perspektiva koje svatko od nas može imati”, rekao je Michele u izjavi koju je objavio Kering, brend luksuzne robe koji posjeduje Gucci. “Danas završava jedno izuzetno putovanje koje je trajalo više od dvadeset godina za mene unutar tvrtke kojoj sam neumorno posvetio svu svoju ljubav i kreativnu strast.”

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Alessandro Michele (@alessandro_michele)

Michele je u brendu donio rodnu fluidnost i maksimalističku estetiku, što je bio odmak od elegantnog i provokativnog rebrandinga Toma Forda koji je spasio tvrtku 1990-ih. Kering je napisao da je Michele “igrao temeljnu ulogu u stvaranju brenda onim što danas jest kroz svoju revolucionarnu kreativnost, dok je ostao vjeran poznatim kodeksima kuće.”

Michele je povezao tvrtku s brojnim poznatim osobama

Dakota Johnson, Harry Styles i Lana Del Ray samo su neke od poznatih osoba koji su bili  zaštitna lica Guccijeve kampanje. Gucci je u vrijeme Michela pouspješio prodaju i postao jedan od tržišnih lidera. Prema The Washington Postu, prihod Guccija porastao je s nešto manje od 4 milijarde eura (4,1 milijardu dolara) u 2015. na 9,7 milijardi eura (10 milijardi dolara) u 2021. Ipak, njegov je uspjeh pretrpio udarac zbog pandemije i sada se Gucci želi obnoviti.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Alessandro Michele (@alessandro_michele)

Michele je ljude koji stoje iza Guccija opisao kao svoju obitelj i zahvalio im se u svojoj izjavi. Poželio im je da nastave njegovati svoje snove, “suptilnu i neopipljivu materiju koja čini život vrijednim življenja”. “Nastavite se hraniti poetskim slikama, ostajući vjerni svojim vrijednostima”, rekao je. 

Novi kreativni direktor još nije objavljen.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime