Subota, 12 listopada, 2024

Novo normalno, nova pravila: Kupac može kupiti samo jedan model Chanelove torbe godišnje!

Tvrtka je u posljednje vrijeme uvela strožu politiku prodaje jer je second hand tržište prepuno njihovih torbi koje se prodaju po nižim cijenama od onih u trgovinama - a time samom brendu znatno ruše prodaju. Stoga od ovog mjeseca Chanel uvodi pravilo: svaki kupac može kupiti jedan model torbe godišnje!

Mala dostupnost proizvoda taktika je koju dugo godina koriste luksuzni brendovi, a čini se kako postaje sve popularnija. Naime, podizanjem cijena, kao i malom serijom proizvodnje, ograničava se dostupnost određenih proizvoda, a time potiče prodaja jeftinijeg asortimana, poput proizvoda za njegu kože, šminke i parfema…



Chanel je, primjerice, nekoliko puta povećao cijene svojih torbica od početka pandemije, a razlog tome nisu samo veći troškovi sirovina i otpreme. To je strategija za kontrolu distribucije proizvoda.

Tržište preplavljeno starim modelima torbi

Tvrtka je u posljednje vrijeme uvela strožu politiku prodaje jer je second hand tržište prepuno njihovih torbi koje se prodaju po nižim cijenama od onih u trgovinama – a time samom brendu znatno ruše prodaju.

Od ovog mjeseca Chanel će uvesti ograničenja: svaki kupac može kupiti jedan model torbe godišnje. Bilo da je riječ o klasičnoj ‘Classic Flap’ ili nekom drugom modelu. 
“Iako je Chanel ove godine već tri puta podigao cijene svojih najpopularnijih proizvoda, njihove su torbe i dalje tražena roba među luksuznim kupcima. Mnogi potrošači diljem svijeta od ranog jutra čekaju u redu kako bi osigurali svoj željeni proizvod”, ističe se na Hypebeastu

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by CHANEL (@chanelofficial)

Trend ograničavanja prodaje sve više zahvaća kultne brendove

Chanelov potez nije poseban niti jedinstven. Posljednjih je godina nekoliko luksuznih brendova ograničilo broj torbi koje kupci mogu kupiti unutar godine dana. Primjerice, u Hermèsu jedna osoba može kupiti isti dizajn torbe samo dva puta godišnje. 

Zanimljivo je kako su prihodi Chanela porasli dvoznamenkasto u prvih šest mjeseci 2021. godine, a cjelogodišnja marža operativne dobiti na putu je da dostigne razinu iz 2019. godine. Iako Chanel ne raščlanjuje promet po kategorijama, ukupni prihod premašio je 10,1 milijardu dolara 2020. godinu.

Za 2021. procjenjujemo rast od 35 posto što će nas vratiti na razine prije pandemije“,  ističe Chanelov financijski direktor Philippe Blondiaux.

Ako ste razmišljali o kupnji Chanelove torbe, sad je pravo vrijeme za okretanje kasice prasice i brojenje novca jer će uskoro biti vrlo teško doći do vašeg željenog modela. A to neminovno znači i da će vrijednost Chanelovih torbi na second hand tržištu također porasti!

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime