Sezona mora, plaža, sunčanja i kupanja u punom je jeku, pa je modni imperativ imati drugačiji kupaći kostim od svih žena na plaži, ali i koji će savršeno pristajati vašem tijelu.
Mia Matić i Ema Pilić ponosne su dizajnerice koje stoje iza brenda Peau baš kao i Matea Draganić i Diana Baketić – vlasnice brenda More Beachwear – o čijim se kolekcijama kupaćih kostima priča u hvalospjevima!
Posebnost, koja je ove sezone posebno u trendu jest mogućnost personaliziranja kupaćih kostima načinom njihova vezivanja. Ali ne zaostaju ni klasični, bezvremenski modeli koje možete kombinirati na različite načine. Danas djevojke žele dobiti što više opcija kupnjom samo jednog artikla, a upravo to nude vam ovi domaći brendovi.
Peau – @peau_official_
Mia Matić i Ema Pilić prijateljice su od djetinjstva. Mia, koja je idejna začetnica brenda aktivno se godinama bavila modellingom i završila marketing na RIT-u te je nastavila razvijati karijeru u modnoj industriji kroz marketing. Ema je završila fakultet psihologije potrošača u Nizozemskoj pa je zadužena za pregovore, logistiku i brending.
“Svako smo ljeto imale istu misao – kako je gotovo nemoguće pronaći jednostavan i klasičan badić po pristupačnoj cijeni, a da je kvalitetom bolji od ponude high street brendova. Ideja da mi pokrenemo svoj brend postoji godinama, ali smo u kolovozu prošle godine prvi puta sjele i ozbiljno krenule razvijati je. Kada je zbog korone sve nekako usporilo i obaveze se smanjile shvatile smo da je idealna prilika da se primimo posla. Tako da je cijela prošla godina bila posvećena upravu u razvijanju Peau-a”, govore nam Mia i Ema.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Badići – ljetni ‘nastavak’ naše kože
Ime njihova brenda dolazi od francuske riječi Peau i znači koža, a proizašlo je od ideje da su badići ljetni nastavak naše kože.
“Kampanjom smo htjele postići osjećaj koji svi želimo ljeti na plaži, a to je da smo pune samopouzdanja, da se osjećamo ugodno u svojoj koži, sexy i nesputano. S obzirom da se poznajemo od osnovne škole gdje smo zajedno učile francuski koji nam je svojedobno zadavao glavobolju, sada kada smo odrasle i usavršile ga gledamo na taj jezik kao nešto što nas je spojilo. Tu se rodio slogan ‘Peau-extension of your skin’”, objašnjavaju nam Mia i Ema.
Ovaj zanimljivi dvojac kupaće kostime izrađuju od kvalitetnih materijala poput nylona i spandexa koji su ugodni na koži te svojim sastavom prkose faktorima kao što su klor, sol, sunce – te se brzo suše. Zanimljivo je što se mogu vezati na razne načine i tako ga zapravo prilagođavate sebi i svom tijelu.
“Smatramo da smo lansirale zaista kvalitetan proizvod koji je nedostajao na našem tržištu, shodno tome i očekivale smo da će ljudima to biti atraktivno i zanimljivo. Očekivale smo puno, a dobile smo još i više s lansiranjem na tržište”, ponosno ističu Mia i Ema.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Za prelijepe fotografije na društvenim mrežama, koje pokazuju prirodnost i ljepotu ženskog tijela zaslužan je Nemanja Gašić s kojim se Mia i Ema savršeno razumiju.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
More Beachwear @morebeachwear
“Upoznale smo se davnih dana na hvarskoj plaži Dubovica gdje smo provodile ljeta. Sa sličnom vizijom i estetikom odlučile smo krenuti u stvaranje brenda kupaćih kostima”, govore nam Diana i Matea.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Modeli se mogu kupovati pojedinačno i kombinirati na razne načine
Tijekom kreiranja svakog modela kupaćeg kostima, Diana i Matea posebnu pažnju posvećuju kvaliteti tkanine i paze na to da kostim bude nosiv te da se oblikuje prema tijelu svakog pojedinog kupca, odnosno različitosti i ljepoti svakog ženskog tijela. Njihove modele upravo zbog toga možete kupovati pojedinačno te složiti kombinaciju koja vama najviše odgovara.
“Koristimo najkvalitetnije tkanine iz Italije, a veliku pažnju posvećujemo i bojama. Volimo se igrati s nijansama. Kod proizvodnje nam je najvažnija kvaliteta izrade, a kad se o tome radi možemo reći kako smo perfekcionistice”, ističu Diana i Matea i dodaju kako će uskoro u svoju ponudu uvrstiti i nekoliko odjevnih predmeta poput košulja, kimona i kaftana.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
“Za nas je turistička sezona izuzetno važna s obzirom da imamo takav proizvod, a i svoje dućane u Hvaru i Rovinju. Prošle godine nam je svima bilo teško, a ove godine lagano ide na bolje. Ovu zimu smo se malo više posvetili webshopu što se pokazalo uspješnim pa sve više narudžbi dobijamo upravo tim putem. Čini mi se kao da su se ljudi uslijed koronakrize konačno opustili što se tiče online kupovine”, ističe Matea.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.