Nedjelja, 3 ožujka, 2024

Postaje li Doja Cat nova Lady Gaga zahvaljujući svojim modnim kombinacijama?

Teško smo mogli zamisliti da će glazbenica prikazati ovako zanimljiva izdanja na Haute Couture tjednu. Doja je do sada pokazala tri izgleda i sva tri su nas oduševila

U samo dvije sezone, Doja Cat se “nametnula” kao osoba koja privlači pažnju na pariškoj modnoj sceni. Još u listopadu, kada se pop zvijezda prvi put pojavila na Tjednu mode u Parizu, ostavila je svoj trag. Svojim je modnim kreacijama pokazala da je pretražila arhive i potpuno prihvatila estetiku svakog pojedinog dizajnera i s velikim poštovanjem došla na reviju. Teško smo mogli zamisliti da će glazbenica prikazati ovako zanimljiva izdanja na Haute Couture tjednu. Doja je do sada pokazala tri izgleda i sva tri su nas oduševila.



Do sada ste sigurno već vidjeli Dojin look sa Schiaparellijeve revije u ponedjeljak jer ga je bilo gotovo nemoguće propustiti. Glazbenica je sjedila u prvom redu izgledajući kao umjetničko djelo, užarena skulptura, ljudsko utjelovljenje Danteovog pakla. Doja je nosila crvenu haljinu s tisućama kristala, sličnu onoj koja će kasnije biti prikazana na pisti tijekom revije Daniela Roseberryja. I dok je haljina bila prekrasna, šminka je bila ta koja je podigla izgled na višu razinu.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Doja Cat (@dojacat)

Uz pomoć vizažistice Pat McGrath, Doja je na reviju došla potpuno crvena, s prsima, rukama i glavom prekrivenima Swarovski kristalima. Za realizaciju izgleda bilo je potrebno gotovo pet sati, a izgled je sadržavao 30.000 ručno apliciranih kristala. “Konačni proizvod bio je čaroban, očaravajuće remek-djelo posebnog sjaja”, napisala je McGrath o rezultatu.

Izgled o kojem će se još dugo pričati

Naravno, internet je imao mnogo toga za reći o ovom jedinstvenom izgledu, a memeova je bilo u izobilju. Međutim, čini se da su jedina stvar koja je nedostajala na Dojinom izgledu bile – trepavice. Čini se da Doja praktički nema trepavice na fotografijama s revije. Neki su to primjetili na Twitteru, a “Ako su trepavice ono što svi želite, onda su trepavice ono što ćete dobiti”, odgovorila je Doja na svojoj Instagram priči u srijedu ujutro. “Vidimo se na Viktoru i Rolfu”, dodala je s emotikonom lica s lažnim brkovima i maskom obrva.

A kada je Doja stigla na Viktor i Rolf reviju, postalo je jasno zašto je odabrala baš taj emoji za svoju poruku. Pjevačica je nosila look iz kolekcije brenda za jesen 2022., smeđe prugasto odijelo s jaknom oversized proporcija. Outfit je bio zanimljiv, ali prilično pitom u odnosu na ono što je Doja nosila u prošlosti. Ipak, njezino je lice činilo stvari doista zanimljivima. Pjevačica je odustala od bilo kakve veće šminke osim trepavica, iako ih nije stavila na kapke, već na mjesto obrva, na gornju usnu kao brkove i na bradu. Doja je publici dala trepavice, baš kao što su tražili.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Doja Cat (@dojacat)

Zatim je uslijedio Jean-Paul Gaultier

Ali Doja još nije bio gotov. Nedugo nakon Viktora & Rolfa došlo je vrijeme da se uputimo na reviju Jean-Paula Gaultiera, koju je osmislio Haider Ackermann. U tom trenutku, čini se da je Doja smatrala da je za sada osigurala dovoljno izgleda za stvaranje meme-ova i odlučila se za jedan od svojih najukroćenijih izgleda u posljednje vrijeme. Pjevačica je odjenula ljubičastu kožnu haljinu do koljena s blago naglašenim bokovima. Naravno, morala se na neki način istaknuti, a to je učinila grickanjem grožđa.

 

Moguće je da je pjevačica planirala utjeloviti emojije tijekom couture tjedna, počevši od crvenog srca, prešavši na brkatog muškarca i završivši s grozdom grožđa. Ili je to bila samo slučajnost koja je omogućila da Dojina kreativnost izađe na vidjelo.

Dojine kreacije nas jako podsjećaju na Lady Gagu koja je na početku svoje karijere rušila modne predrasude i nosila neizmjerno zanimljive kreacije o kojima se još dugo pričalo. je li ovo i Dojina taktika, obzirom da već dugo nije koristio takav način probijanja na scenu i dobivanja pozornosti svjetskih medija? Ne znamo, ali moramo priznati da joj jako dobro ide. Sasvim sigurno je bila svjesna da će njezina izdanja izazvati veliku pažnju, ali moguće da nije očekivala to u ovolikoj mjeri. Ipak je na naslovnim stranama gotovo svih portala na svijetu, društvene mreže su prepune njezinih fotografija,  a oni koji nikada nisu čuli za nju, vrlo vjerojatno sada jesu. U svakom slučaju, ovo možemo smatrati još jednim uspješnim tjednom mode za Doju. Jedva čekamo vidjeti što će nam sve pokazati u narednim tjednima, svijet mode tek se budi.

Naslovna fotografija: dojacat video screenshot

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime