Subota, 17 rujna, 2022

Povratak otpisanih: Hoće li Diesel biti najpopularniji modni brend ove godine?

Na primjeru Bottega Veneta smo vidjeli što jedna it torba može napraviti za brend, pa se nadamo da je ovaj put 1DR ključni komad koji će vratiti Diesel na vrh ljestvica popularnosti

Sjećate li se kada su Diesel traperice bile najveći modni trend 2000-ih? Od naglašenih niskih strukova u kojima smo viđali tada it djevojku Paris Hilton do onih u raznim boji, Diesel su tada nosili baš svi. Zatim, negdje između početka popularnosti Instagrama i visokog struka, ova poznata talijanska marka je na neko vrijeme “pala u zaborav”, a komadi su se našli ugurani u stražnje strane naših ormara.



Međutim, sve se vraća, pa se tako vratio i Diesel. Brend poznat po svojim kombinacijama od trapera, ponovno je hit zahvaljujući popularnosti Y2K ere, odnosno 2000-ih godina. Diesel se savršeno uklapa u trenutne hit odjevne komade, a uz njega su ponovnu popularnost stekli dao nedavno “nekul” brendovima kao što su Von Dutch, Juicy Couture i Ed Hardy. Majice kratkih rukava, trenirke od velura i topovi s sjajnim printom ponovno su u modi. Čini se da nove generacije vole otkrivati i oživljavati stare trendove, ali i brendove.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by DUA LIPA (@dualipa)

Diselov D logo novi je trend

Novi Dieselov D logo niste mogli ne opaziti na društvenim mrežama. Simbol je postao doslovni pečat dobrog stila, a s ponosom su ga nosile mnoge slavne osobe poput Dua Lipe, Rihanne, Julie Fox i Kylie Jenner. Torbice, haljine, majice, hlače… Svi komadi iz nove Dieselove kolekcije su jednako cool i u trendu. 

Novi stav brenda izražen je na Tjednu mode u Milanu u veljači, a revija je dobila brojne pohvale od strane influencera, modnih urednika i kritičara. Jedan od trendova koje je Diesel tako dobro prigrlio u novoj kolekciji je i ultra mini suknja, koja se na neki način nastavlja na trend Miu Miu mini suknje koja je osvojila svijet, Dieselova je naravno jeftinija, a i dolazi uz veliki remen, naravno sa velikim D logom. U kolekciji su prevladavali traper i zanimljive  metalik boje.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 𝐉𝐔𝐋𝐈𝐀 𝐅𝐎𝐗 (@juliafox)

Svoj veliki trenutak slave, Diesel je dobio sa svojom 1DR torbicom, koja prikazuje upečatljiv D logotip. Na primjeru Bottega Veneta smo vidjeli što jedna it torba može napraviti za brend, pa se nadamo da je ovaj put 1DR ključni komad koji će vratiti Diesel na vrh ljestvica popularnosti. Osim što o istoj već potajno maštamo o barem jednom boji u svojoj kolekciji, sviđa nam se činjenica što i cjenovno prihvatljiviji brendovi postaju trend. Naročito u trenutnoj situaciji u svijetu u kojoj vlada velika stopa inflacije, a luksuzni brendovi ne prestaju s podizanjem cijena.

Glenn Martens je novi kreativni direktor 

Vjerujemo da se povratak brenda na “staru slavu”, uvelike može zahvaliti i novom kreativnim direktorom Glennu Martensu. On je preuzeo uzde od osnivača Diesel, Renza Rossa 2020., nedugo nakon što je Dieselova podružnica u SAD-u podnijela zahtjev za bankrot.

Martens je katapultirao brend na nove teritorije, a naglasak je stavio na održivost. Kolekcije koje je prikazao sadržavale su mješavinu tkanina i dizajna, koristeći reciklirane ukrase i netoksične kemikalije. Na taj je način privukao pozornost ekološki osviještenih, novih generacija.  

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by LYST (@lyst)

Popularnost brenda dokazuje i to što je Lyst indeks Dieselovu 1DR torbu okrunio novom IT torbom. Torba je završila na prvom mjestu prema Lystovom ukupnom rangu pretraživanja potrošača na ovoj platformi. Mi smo oduševljeni jer je Diesel ponovno brend koji nose svi, a već smo izvadili “stare” komade iz stražnjih dijelova ormar i spremni smo za ponovno smišljanje modnih kombinacija s Dieselom u glavnoj ulozi. To ne znači da se nećemo počastiti novitetima, a naše omiljene komade donosimo u nastavku.

Naslovna fotografija: kyliejenner

 

Pročitajte još...

Inovacije u materijalima: Kako je popularni traper postao ekološki prihvatljiv?

Popularan brend trapera Diesel predstavio je novu kolekciju Diesel Library koja nudi široki spektar svevremenskih i dugotrajnih traper komada. Cjelokupna kolekcija trapera imat će više od 50% trapera koji neće imati sezonski rok trajanja

Sooooo Diesel: Kolekcija za jesen/zimu 2022/23. je odvažna i seksi

“Snaga Diesela je u tome što razgovaramo s toliko puno ljudi. Možemo potaknuti održivost i inovacije, a možemo potaknuti eksperimentiranje i koncept. To je čisti Diesel – trebate ga staviti na sebe u dvije sekunde i živjeti svoj život. For Successful Living!” izjavio je Glenn Martens

‘Virgil Was Here’: Louis Vuitton održao reviju posljednje muške kolekcije koju je dizajnirao Virgil Abloh

'Otišao je prerano' djeluje kao izlizani klišej, iako kada se primijeni na Ablohov relativno kratak, ali izvanredan staž u jednoj od najstarijih svjetskih modnih kuća teško je ne zapitati se što bi još mogao stvoriti

10 dizajnera koji su na Milano Fashion Weeku spojili udobnost i talijanski glamur

Ako je suditi prema viđenom u prijestolnici talijanske mode, godina pred nama bit će - optimistična. Udobnost i dalje igra veliku ulogu, što jei prirodno s obzirom na sve što smo prošli zadnjih godinu dana, ali ovaj put udobno prvenstveno znači i - glamurozno!

Povezano

Must have: TikTok obožava ovu haljinu iz Bershke

Unatoč svijetloj boji, boji koja nije pretjerano laskava i koja ne uživa naklonost javnosti. Unatoč tome što je uska, unatoč tome što je vrlo seksi -ovu haljinu žele svi

Pulover na prugice: Najpoželjniji modni detalj domaćih influencerica

Najbolja stvar kod prugastih pulovera je to što su vječni – nikad ne izlaze iz mode. Dakle, ove zime izvucite one prugaste pulovere i majice i složite fantastične odjevne kombinacije

Tjedan mode u New Yorku su obilježile šarene boje i nova modna pravila

Postoji i više od nekoliko vrijednih pažnje, od Khaitea do Fendija koji je organizirao posebnu reviju u proslavi 25. godišnjice svoje baguette torbe. Izdvojili smo naše favorite s Fashion weeka u New Yorku

Čestitamo: KLISAB je održao svoju prvu samostalnu modnu reviju

Riječ je o kolekciji kojom su dizajneri Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, uz nove kreacije za žene, prvi put predstavili i KLISAB liniju za muškarce

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime