Petak, 22 ožujka, 2024

Povratak otpisanih: Hoće li Diesel biti najpopularniji modni brend ove godine?

Na primjeru Bottega Veneta smo vidjeli što jedna it torba može napraviti za brend, pa se nadamo da je ovaj put 1DR ključni komad koji će vratiti Diesel na vrh ljestvica popularnosti

Sjećate li se kada su Diesel traperice bile najveći modni trend 2000-ih? Od naglašenih niskih strukova u kojima smo viđali tada it djevojku Paris Hilton do onih u raznim boji, Diesel su tada nosili baš svi. Zatim, negdje između početka popularnosti Instagrama i visokog struka, ova poznata talijanska marka je na neko vrijeme “pala u zaborav”, a komadi su se našli ugurani u stražnje strane naših ormara.



Međutim, sve se vraća, pa se tako vratio i Diesel. Brend poznat po svojim kombinacijama od trapera, ponovno je hit zahvaljujući popularnosti Y2K ere, odnosno 2000-ih godina. Diesel se savršeno uklapa u trenutne hit odjevne komade, a uz njega su ponovnu popularnost stekli dao nedavno “nekul” brendovima kao što su Von Dutch, Juicy Couture i Ed Hardy. Majice kratkih rukava, trenirke od velura i topovi s sjajnim printom ponovno su u modi. Čini se da nove generacije vole otkrivati i oživljavati stare trendove, ali i brendove.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by DUA LIPA (@dualipa)

Diselov D logo novi je trend

Novi Dieselov D logo niste mogli ne opaziti na društvenim mrežama. Simbol je postao doslovni pečat dobrog stila, a s ponosom su ga nosile mnoge slavne osobe poput Dua Lipe, Rihanne, Julie Fox i Kylie Jenner. Torbice, haljine, majice, hlače… Svi komadi iz nove Dieselove kolekcije su jednako cool i u trendu. 

Novi stav brenda izražen je na Tjednu mode u Milanu u veljači, a revija je dobila brojne pohvale od strane influencera, modnih urednika i kritičara. Jedan od trendova koje je Diesel tako dobro prigrlio u novoj kolekciji je i ultra mini suknja, koja se na neki način nastavlja na trend Miu Miu mini suknje koja je osvojila svijet, Dieselova je naravno jeftinija, a i dolazi uz veliki remen, naravno sa velikim D logom. U kolekciji su prevladavali traper i zanimljive  metalik boje.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by 𝐉𝐔𝐋𝐈𝐀 𝐅𝐎𝐗 (@juliafox)

Svoj veliki trenutak slave, Diesel je dobio sa svojom 1DR torbicom, koja prikazuje upečatljiv D logotip. Na primjeru Bottega Veneta smo vidjeli što jedna it torba može napraviti za brend, pa se nadamo da je ovaj put 1DR ključni komad koji će vratiti Diesel na vrh ljestvica popularnosti. Osim što o istoj već potajno maštamo o barem jednom boji u svojoj kolekciji, sviđa nam se činjenica što i cjenovno prihvatljiviji brendovi postaju trend. Naročito u trenutnoj situaciji u svijetu u kojoj vlada velika stopa inflacije, a luksuzni brendovi ne prestaju s podizanjem cijena.

Glenn Martens je novi kreativni direktor 

Vjerujemo da se povratak brenda na “staru slavu”, uvelike može zahvaliti i novom kreativnim direktorom Glennu Martensu. On je preuzeo uzde od osnivača Diesel, Renza Rossa 2020., nedugo nakon što je Dieselova podružnica u SAD-u podnijela zahtjev za bankrot.

Martens je katapultirao brend na nove teritorije, a naglasak je stavio na održivost. Kolekcije koje je prikazao sadržavale su mješavinu tkanina i dizajna, koristeći reciklirane ukrase i netoksične kemikalije. Na taj je način privukao pozornost ekološki osviještenih, novih generacija.  

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by LYST (@lyst)

Popularnost brenda dokazuje i to što je Lyst indeks Dieselovu 1DR torbu okrunio novom IT torbom. Torba je završila na prvom mjestu prema Lystovom ukupnom rangu pretraživanja potrošača na ovoj platformi. Mi smo oduševljeni jer je Diesel ponovno brend koji nose svi, a već smo izvadili “stare” komade iz stražnjih dijelova ormar i spremni smo za ponovno smišljanje modnih kombinacija s Dieselom u glavnoj ulozi. To ne znači da se nećemo počastiti novitetima, a naše omiljene komade donosimo u nastavku.

Naslovna fotografija: kyliejenner

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime