Četvrtak, 11 travnja, 2024

Poznata influencerica Lena Terlutter model u novoj kolekciji Aleksandre Dojčinović

Zvijezda kampanje je slavna svjetska influencerica Lena Terlutter, žena koja je modnu scenu obilježila svojim prisustvom već više od dva desetljeća

Netom nakon što je kao zaštitno lice kampanje svog ekskluzivnog salona vjenčanica Le concept predstavila divnu egipatsku glumicu i influencericu Nesrin Sanad, Aleksandra Dojčinović ovo proljeće ide veliki korak dalje.



Sezonu za toplije dane Lei Lou predstavlja u rangu najvećih brendova, s licem koje je svim ljubiteljima mode diljem svijeta itekako dobro poznato. Ovom posljednjom kampanjom, naime, još jednom zabilježenom fotoobjektivom Maje Kljaić, Lei Lou svoje poklonice vodi na Lošinj, odajući pritom počast autentičnim ljepotama Hrvatske.

Zvijezda kampanje je slavna svjetska influencerica Lena Terlutter, žena koja je modnu scenu obilježila svojim prisustvom već više od dva desetljeća. S višemilijunskim brojem pratitelja na različitim društvenim mrežama, Lena je ujedno i vrlo uspješna njemačka poduzetnica.

Vlasnica je ikoničnog ‘Boutique Belgiquea’, concept storea smještenog u živopisnom dijelu njenog rodnog Kölna, vrlo nalik luksuznom Lei Lou butiku u zagrebačkoj Ilici. Ova 41-godišnja majka četvero djece u Njemačkoj drži kultni status kada su u pitanju društvene mreže, smatrajući se pionirkom ovog posla. Zahvaljujući istančanom i nepogrešivom osjećaju za modu, u svom portfoliju danas ima stalne suradnje s najvećima od najvećih, poput Cartiera, Chanela ili Hermesa.

Aleksandra Dojčinović i Lena Terlutter uzdižu Lei Lou na novu razinu

S Aleksandrom Dojčinović je povezana dugogodišnjim prijateljstvom, koje je već nekoliko puta do sada rezultiralo fantastičnim kolaboracijama. Terlutter često nosi i promovira komade najpriznatije hrvatske dizajnerice, ali ova posljednja suradnja svakako se ističe, budući da je prvi put u potpunosti snimljena u Hrvatskoj, u očaravajućem interijeru lošinjske Captain’s Ville Rouge.

Lena je pažljivo odabrala Lei Lou komade i sjajno ih uparila sa svojim omiljenim IT dodacima svjetskih modnih kuća te naočalama iz Aleksandrine Optike La Vie.

‘Lei Lou je dizajniran za jake, neovisne žene, koje žive svoj posao, ali žive i modu cijelim svojim bićem. Mislim da je to vrlo blisko meni, a osim toga i moj stil je vrlo nalik Lei Lou estetici, što znači savršeni miks modernog i cool, uvijek s određenom dozom nježne ženstvenosti. Na snimanju sam se zaljubila u voluminoznu, bijelu košulju i korzetiranu suknju i jedva ih čekam još koji put odjenuti ovo proljeće i ljeto’ – ističe Terlutter.

Kolekcija koja oblikuje trendove sezone 

Zvijezde proljetne kolekcije Lei Lou, uz već spomenute komade, definitivno će biti divne haljine od najfinije rastezljive svile. Dizajnerica se poigrala strukturama, dodajući im različite elemente kao što su geometrijski, gotovo “hourglass” kroj ili maksimalno ženstvenu siluetu, postignutu kroz savršeno inkorporiranu draperiju, proreze i naglasak na struku, ramenima ili otvorenim leđima.

Proljetna odijela Lei Lou također donose novu i puno strukturiraniju siluetu, posebice zahvaljujući sjajnim korzetima koji nude brojne mogućnosti za kombiniranje. Baš ta kombinacija voluminoznosti ukroćene korzetom predstavlja glavni trend sezone koja dolazi, a to je nešto što Lena osobno ističe, otkrivajući nam iz prve ruke i neka druga obilježja nove mode.

‘Mnoge od nadolazećih trendova već sam na neki način inkorporirala u svoj ormar. Biti će to vrlo uzbudljiva modna sezona puna kontrasta, miksanja ženstvenih i maskuliniziranih komada, pomaknute sportske elegancije, metaliziranih i detalja u obliku ruža. Moji omiljeni komadi ovog proljeća svakako će biti zlatne Miu Miu balerinke i neke sjajne,  ležerne i cool haljine.

Željela bih još naglasiti da je lijepo upoznavati se s novim trendovima, ali je isto tako važno uvijek birati ono u čemu se dobro osjećamo. To nastojim prenijeti i na svoju djecu, pogotovo što svi pokazuju interes za modu, vjerojatno zato što smo suprug Leonard i ja toliko strastveni oko toga i što tu strast volimo dijeliti s njima‘ – naglašava ova influencerica s A liste. Uz to, objašnjava da je taj posao danas bitno drugačiji nego kada je ona počinjala prije više od deset godina jer je tada ona, za razliku od danas, bila među rijetkima. Počelo je kao strast prema modi i fotografiji, a pretvorilo se u ozbiljan dodatni posao.‘Moji su ‘followeri’ starili sa mnom i nekako je lijepo biti ‘stariji’ član ove industrije. I koliko god je sve danas drugačije, ja sam na tim platformama još uvijek u velikoj mjeri JA’, zaključuje Lena.

Fotografije: Maja Kljaić

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime