Četvrtak, 9 ožujka, 2023

Poznati u kampanji u povodu Svjetskog dana poremećaja hranjenja

Kampanju su prvi podržali Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić iz modnog dvojca ELFS, a ubrzo su im se priključili i brojni prijatelji i suradnici te mnoge javne osobe poput Doris Pinčić, Marijane Batinić, Ane Begić Tahiri, Lejle Filipović, Lidije Lešić, Nives Ivanišević, Mije Dimšić, Ivane Mišerić i mnogih drugih

Brojne poznate i javne osobe priključile su se kampanji na društvenim mrežama u povodu Svjetskog dana poremećaja hranjenja, koju je pokrenula magistra psihologije i doktorandica na Universita’ Cattolica u Milanu Anđela Jelić.



Cilj je kampanje podići svijest o tome kako naš tjelesni izgled ne određuje našu vrijednost, odnosno da konfekcijska veličina ne određuje vrijednost osobe i njezinih sposobnosti.

Nerijetko baš modna industrija nameće norme koje je teško slijediti

“Kampanju smo pokrenuli na društvenim mrežama upravo zato što nam se tamo u velikoj mjeri postavljaju određena pravila i norme kako trebamo izgledati i kako se odijevati. Nažalost, danas je to jako snažno, u toj mjeri da mnogi smatraju da, ako tjelesnim izgledom ne zadovoljavamo očekivanja drugih i trendova koja se promiču, ne vrijede, odnosno ne mogu biti uspješni ni zadovoljni, što je u potpunosti pogrešno”, ističe Anđela Jelić, dodajući da upravo slogan #VecaOdSvojeVelicine, #VeciOdSvojeVelicine ističe da je naša vrijednost veća od onoga što je na prvi pogled očima vidljivo.

Kampanju su prvi podržali Aleksandar Šekuljica i Ivan Tandarić iz modnog dvojca ELFS, upravo zbog toga što nam nerijetko baš modna industrija nameće određene norme koje je mnogima teško slijediti.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli ★ELFS★ (@elfs.hr)

“Odmah smo podržali ovu hvalevrijednu kampanju čiji je cilj podići svijest o tome da naša vrijednost nije određena konfekcijskim brojem i da svatko vrijedi više od samog tjelesnog izgleda. Upravo poistovjećivanje s tjelesnim izgledom i težnja za ‘savršenim tijelom’ može dovesti do raznih poremećaja hranjenja, što nam narušava zdravlje. Zato svakako podržavamo inicijativu te šaljemo poruku svima da je zdrava i izbalansirana prehrana najvažnija, a ljepota se skriva upravo u nesavršenostima“, istaknuo je Aleksandar Šekuljica, dodajući kako je presretan što su kampanju podržali brojni njihovi prijatelji i suradnici iz javnog života, poput radijskih voditeljica Nives Ivanišević i Ivane Mišerić, TV voditeljica Doris Pinčić i Marijane Batinić, glumice Ane Begić Tahiri, manekenke Lidije Lešić, Lejle Filipović, pjevačice Mije Dimšić, Zse Zse te velikog broja njihovih pratitelja i obožavatelja.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Ivana Miseric (@ivana_miseric)

Na prvo mjesto staviti zdravlje, a ne samo vanjski izgled

“Ne možemo poreći da volimo vidjeti lijepo tijelo, no definicija ljepote je subjektivna i nije permanentna kroz godine. Danas se mnogi trude ‘staviti’ svoje tijelo u nametnute standarde pa isprobavaju raznorazne režime prehrane, tretmane i treninge zaboravljajući da je naš tjelesni izgled i genetski određen. Svatko od nas ima svoj set point, odnosno poželjnu težinu i oblik tijela koji je osim genetski predodređen oblikovan nizom drugih čimbenika, a jedan od njih je i onaj psihološki. Kad bi pokušali prihvatiti svoje tijelo i zavoljeti ga, tada bismo na prvo mjesto stavili zdravlje, a ne samo vanjski izgled“, ističe psihologinja Anđela Jelić kojoj ovo nije prvi ovakva inicijativa te je prije godinu dana pokrenula svoj Instagram profil Lifestyle Psychology s ciljem podizanja svijesti o važnosti metalnog zdravlja promičući zdrave životne navike poput tjelesne aktivnosti i pravilne i uravnotežene prehrane. 

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Ana Begic Tahiri (@anabegictahiri)

#VecaOdSvojeVelicine / #VeciOdSvojeVelicine

Važno je napomenuti da prihvaćanje tijela onakvog kakvo ono jest ne znači da osoba koja ima problem s viškom kilograma treba to prihvatiti i odustati od promjene da višak kilograma smanji, nego da joj prioritet bude zdravlje, a ne da na račun ‘mršavog’ tijela bude prihvaćena u društvu ili na društvenim mrežama. Također, važno je da osoba potraži stručnu pomoć“, naglašava psihologinja, dodajući da je vrijeme da se svi podsjetimo da vrijedimo više od veličine tijela. Ljepota uistinu dolazi iznutra, iz našeg zadovoljstva, empatije prema sebi i drugima te iz iskrene zahvalnosti.

Svi koji se žele priključiti ovoj hvalevrijednoj kampanji, mogu ispod svoje fotografije na društvenim mrežama staviti hashtag #VecaOdSvojeVelicine / #VeciOdSvojeVelicine

Pročitajte još...

ELFS Eden SS21: Romantična kolekcija koja nas zove da uživamo u životu

Nostalgičnim editorijalom, koji nas vizualnim elementima vraća u prošlost, ali istodobno slavi prosperitet i najavljuje novu svjetliju budućnost, najpoznatiji domaći modni dvojac ELFS predstavio je novu kolekciju simboličnog imena – EDEN

Lejla Filipović: Elfs Online Fashion Show bila je revolucionarna revija!

Na godišnjicu prve online revije u regiji, koju je na YouTubeu pogledalo više od 55.000 obožavatelja mode, poznati komentiraju revolucionarni modni događaj koji je usred lockdowna okupio više stotina ljudi, a uživo su se javili modni urednici iz cijelog svijeta, od Meksika, preko Pariza i Milana, do Budimpešte i Beograda

ELFS-ove nove trenirke: Najbolji modni odabir u svim prigodama

Poruka koju ELFS-I šalju ovom modnom kampanjom je da uživamo u trenutnoj udobnosti mode jer ona nikad nije bila udobnija i manje nas sputavala u bilo čemu što radimo bilo gdje se nalazili

Vodeći svjetski medijski i modni stručnjaci otkrili kako kriza utječe na modnu industriju

U sklopu prve online modne revije u Hrvatskoj Elfs Online Fashion Show, održane 7. svibnja u organizaciji modnog dvojca Elfs i tvrtke Black Carpet, organiziran je panel 'Fashion...

Povezano

Zara ponovno kopira: Ovoga puta najpopularnije cipele na Instagramu

Mogli bismo reći kako je Zara ovoga puta doslovno prekopirala proizvod. Inače se mogu pronaći neke razlike i može se vidjeti odakle je došla inspiracija, ali nije doslovna kopija. E, pa sada nam se čini da je kopija veoma dobra

HNK Hajduk Split predstavlja novu liniju trenirki za žene

Prepoznatljiv natpis iz Retro kolekcije - koja je predstavljena prošle veljače uoči 111. rođendana splitskog kluba, u ženskoj kolekciji otisnut je na prednjem dijelu gornjeg dijela trenirke u istom tonalitetu boje kao što je i sama trenirka, dok ušivene etikete na decentan način, sa stilom iskazuju pripadnost splitskom klubu

Ovaj trgovački centar vraća petak na stare postavke: Uvodi se novi koncept prilagođen svim dobnim skupinama

Zagrebački Z Centar na sve jačem povezivanju zajednice, posebice stanovništvom okolnih gradskih naselja, aktivno radi još od samog otvorenja, a sada su odlučili petak vratiti na stare postavke čime će posebno oduševljeni biti pripadnici Z generacije - ali i svi željni zabave

Victoria’s Secret modna revija se vraća nakon kontroverzi

Događaj — na kojem su nekoć sudjelovale vrhunske manekenke poput Adriane Lime, Gisele Bündchen i Heidi Klum — prekinut je u studenom 2019. nakon pada prodaje VS-a, loše gledanosti na televiziji i kontroverzi oko brenda

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime