Petak, 24 rujna, 2021

Lejla Filipović: Elfs Online Fashion Show bila je revolucionarna revija!

Na godišnjicu prve online revije u regiji, koju je na YouTubeu pogledalo više od 55.000 obožavatelja mode, poznati komentiraju revolucionarni modni događaj koji je usred lockdowna okupio više stotina ljudi, a uživo su se javili modni urednici iz cijelog svijeta, od Meksika, preko Pariza i Milana, do Budimpešte i Beograda

Prošlo je točno godinu dana od prve online modne revije u organizaciji modnog dvojca ELFS i tvrtke Black Carpet Consulting, čime je, prema pisanju Večernjeg lista, a i prema broju pregleda na YouTubeu (55.870 pregleda), ova revija ušla u hrvatsku modnu povijest.

Tijekom prvog lockdowna, kada je svima bio onemogućen normalan rad i kada smo se svi ubrzano prilagođavali digitalnoj transformaciji, dvosatno modno, edukativno i humanitarno druženje pod nazivom ELFS Online Fashion Show bilo je pravo osvježenje. Njihovu tada novu kolekciju Rivijera S/S 2020 nosila su brojna poznata lica, čak njih 41, a noć su začinili i svjetski modni znalci te glazbeni gosti.

‘Elfsi su uvijek inovativni i drugačiji’

Ovu jedinstvenu modnu večer moderirala je Iva Šulentić, a dodatno su je uljepšali svojim glazbenim sadržajem Mia Dimšić, Ivan Dečak te DJ Mike & Me. Brojna poznata lica su s oduševljenjem prihvatila i sudjelovala u ovoj modnoj poslastici, noseći komade iz kolekcije Rivijera S/S 2020, među kojima su bili i Lejla i Tarik Filipović.

“Revija je bila revolucionarna, drugačija i prvi put takva, nikada zapravo nismo ni mislili da će doći do nečega takvoga. Suprug i ja snimili smo jedno drugo doma, kao i svi ostali te uzbuđeno čekali da se sve to montira pa da gledamo. Kao i da vidimo neke ljude koje dugo nismo vidjeli u tom trenutku, pa bar da se vidimo preko kamere. Strašno volim modni dvojac ELFS jer su uvijek inovativni i drugačiji, pa eto i u tome svemu što nas je snašlo uspjeli su pronaći nešto čemu ćemo se veseliti. Nadam se da ćemo se napokon početi vraćati na staro i družiti i gledati revije ipak uživo, veći je gušt moram priznati“, prisjeća se Lejla Filipović.

Snašli su se u vremenu kada im je bilo onemogućeno raditi normalno, ističe Slavko Sobin

Dnevnim boravcima i svojim okućnica su zanosno prošetali brojni poznati, među kojima su bili i Petra Kurtela, Anita Dujić, Iva Šarić, Iva Jerković, Rita Rumora, Antonija Stupar Jurkin, Borna Kotromanić, Iris Androšević, Katarina Mamić, Luka Nižetić, Damir Kedžo, Vanja Halilović, Olja Vori, Mario Valentić, Viktorija Rađa, Slavko Sobin, Nives Ivanišević, Indira Levak, Maja Šuput, Ivana Mišerić i Minea, Domenica Žuvela, Žanamari Perčić, Nabilah Haron, Jelena Lešić, Lidija Lešić, Lorena Kovač, Barbara Kurtović, Silvia Dvornik.

Slavko Sobin

Slavko Sobin je također sudjelovao te ističe kako je ovo bila hvalevrijedna inicijativa modnog dvojca: “Snašli su se u vremenu kada im je bilo onemogućeno raditi normalno i drago mi je da sam mogao pomoći u tome.”

Vodeći svjetski medijski i modni stručnjaci otkrili kako kriza utječe na modnu industriju

Stvaranje vrijednosti u društvu

“Dečki su prihvatili izazov i napravili najbolje što su mogli u datom trenutku, što i jest umijeće života, ali naravno da je najljepše ono kada smo svi zajedno. Tada smo se nadali da je to prvo i posljednje izdanje takve prirode, a vremenom smo shvatili da smo se malo i navikli na ta online događanja. Sada nam je to već normalno, ali ipak radujemo se povratku na ono staro kada ćemo ponovno svi sjediti i podržavati dečke iz ELFS-a, a i sve ostale hrvatske dizajnere i poduzetnike u stvaranju vrijednosti u ovom društvu“, prisjetila se prve online modne revije TV voditeljica Doris Pinčić.

Doris Pinčić oduševljena je modnim dvojcem ELFS

Iz Pariza se uživo javila Valeria Bessolo Llopiz, direktorica svih svjetskih izdanja magazina Elle. Nakon nje uključila se i glavna urednica meksičkog izdanja Harper’s Bazaara Lucy Lara te Francesca Delogu, direktorica talijanskog Cosmopolitana

Svoja su mišljenja i iskustva o tadašnjoj situaciji na modnoj i medijskoj sceni podijelili brojni stručnjaci, gosti panela “Fashion Survivor Talk”. Iz Pariza se prva uživo javila Valeria Bessolo Llopiz, direktorica svih svjetskih izdanja modnog magazina Elle. Nakon nje javila se i glavna urednica meksičkog izdanja Harper’s BAZAAR Lucy Lara, kao i Francesca Delogu, direktorica talijanskog izdanja Cosmopolitan. Gledateljima se iz Budimpešte obratila Timea Liptak, direktorica magazinskog dijela tvrtke Central Mediacsoport Mađarska (Elle, Marie Claire, Cosmopolitan, National Geographic…) te Petar Janošević, glavni urednik magazina Harper’s BAZAAR Srbija i publisher magazina Harper’s BAZAAR, Grazia i Esquire koji se javio iz Beograda.

Prva online revija u Hrvatskoj Elfs Online Fashion Show apsolutni hit na Youtubeu

Više od 55.000 pregleda revije na YouTubeu

„Ne možemo vjerovati da je prošla cijela godina dana; zapravo je vrijeme proletjelo. Jako smo ponosni na svoj prvi digitalni nastup s Black Carpetom, a koliko je bio uspješan govori više od 55.000 pregleda revije na YouTubeu. Hvala svim našim. Od srca hvala svima koji su podržali našu prvu digitalnu modnu pustolovinu, a sad se nadamo da ćemo se ubrzo družiti uživo“, ističe Aleksandar Šekuljica koji već priprema brojna nova iznenađenja za ljubitelje modnog dvojca Elfs.

Cijeli modni događaj imao je i humanu notu te su organizatori donirali sredstva udruzi Hrabri telefon

„Bilo je zaista vrlo izazovno usred lockdowna, kada je sve bilo zatvoreno, logistički odraditi ovu reviju, posebice zbog velikog broja sudionika. Bez njihove pomoći i podrške te odaziva naših dragih prijatelja, medijskih i modnih urednika iz cijelog svijeta, ničega ne bi bilo te su oni svakako najzaslužniji za ovu čudesnu priču. To samo još jednom potvrđuje ono što stalno naglašavam mojim studentima na Sveučilištu Sjever i Edwardu Bernaysu – da dobar i kvalitetan sadržaj, bez obzira na uvjete, uvijek pronađe put do publike”, zaključila je Ivona Čulo, direktorica tvrtke Black Carpet Consulting.

Elfs Online Fashion Show imao je i humanu notu te su organizatori donirali  sredstva udruzi Hrabri telefon, neprofitnoj nevladinoj organizaciji osnovanoj s ciljem prevencije zlostavljanja, zanemarivanja i neprihvatljivog ponašanja djece i mladeži, te pružanja direktne pomoći i podrške zlostavljanoj i zanemarenoj djeci i njihovim obiteljima.

Pročitajte još...

Najnovija ELFS kolekcija slavi ljubav i pravo na različitost

Kolekcija 'Power of difference' za ljeto 2020. progovara o aktualnoj situaciji u svijetu, naglašavajući ne samo da je svaki život na Zemlji važan nego da je različitost i ljubav ono što nas spaja i potiče na razvoj i rast

Ususret Valentinovu: Poznati oduševljeni ljubavnom kampanjom dvojca Elfs

Valentinovo za sve koji se vole, bez obzira na spolnu opredijeljenost, boju kože, jesu li u braku, u partnerskim ili nekih drugim odnosima. Zbog toga i raspodjela darova mora biti pravedna, ističe Aleksandar Šekuljica iz modnog dvojca Elfs

Hrvatski dizajneri otkrivaju pravo stanje na modnoj sceni u doba korone

Možda je pravo vrijeme da se pitate #TkoJeNapravioMojuOdjeću. Svi oni s kojima smo razgovarali prilikom pisanja ovog teksta su osobe koje već sezonama stoje iza svog rada i koji odjeću proizvode u Hrvatskoj. Na nama svima je da to prepoznamo i podržimo kako i koliko možemo

Orašar i ELFS: Balet i moda prvi put ujedinjeni u čarobnoj božićnoj bajci

Baletna bajka Orašar neizostavan je dio svake adventske čarolije, a ove je godine poslužila kao kulisa modnom dvojcu Elfs za promociju njihove kolekcije jesen zima 2020. Atraktivni protagonisti ove priče bili su članovi baleta zagrebačkog HNK

Povezano

10 najomiljenijih brendova torbi svih ljubiteljica ekološke mode

Za one od vas koji pokušavate trošiti na etičniji i održiviji način, ali ne znate odakle započeti, donosimo 10 najomiljenijih brendova torbi koji su moderni, a dobri za planet

Izipizi Outer Space – pripremite se za sasvim drugačiju modnu avanturu

Novu jesensko-zimsku kolekciju za sezonu 2021/2022 IZIPIZI posvećuje istraživanju, iskoraku u novo, nepoznato, pa je u skladu s tim i nazvana – OUTER SPACE

Završio je London Fashion week – što je inovativno ponudio svijetu?

Tiger Of Sweden, Erdem, Charles Jeffrey Loverboy, Margaret Howell, Saul Nash, Stefan Cooke, Labrum London i Steven Stokey-Daley samo su neki od dizajnera koji su svoje kolekcije predstavili uživo, dok su Vivienne Westwood, Molly Goddard i Edward Crutchley održali digitalne revije

Yalea: Kako je De Rigo Vision u jeku pandemije lansirao prvi brend za žene

Prva Yalea kolekcija sastoji se od 13 sunčanih i 24 dioptrijska modela te 'Petite' capsule koja nudi modele u manjim veličinama za žene s manjim licem. Visokokvalitetni proizvodi po pristupačnoj cijeni daju novu viziju slobodnog izražavanja i potpunu modnu neovisnost

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime