Četvrtak, 21 ožujka, 2024

Tjedan mode u New Yorku su obilježile šarene boje i nova modna pravila

Postoji i više od nekoliko vrijednih pažnje, od Khaitea do Fendija koji je organizirao posebnu reviju u proslavi 25. godišnjice svoje baguette torbe. Izdvojili smo naše favorite s Fashion weeka u New Yorku

U petak je u New Yorku započeo još jedan tjedan mode, koji u grad dovodi slavne osobe i dizajnere iz svih krajeva svijeta kako bi pokazali svoj jedinstveni stil i ukus. NYFW trajat će 6 dana od 9.9.-14.9. Tjedan mode u New Yorku ovog tjedna donosi još više stila u NYC, sa brojnim brendovima koji prikazuju kolekcije za proljeće 2023.



Svi govore da se Tjedan mode u New Yorku vratio, ali ove godine to stvarno misle.  Šestodnevni raspored nije vidio ovoliko uzastopnih nastupa i zabava u gotovo tri godine. Postoji i više od nekoliko vrijednih pažnje, od Khaitea do Fendija koji je organizirao posebnu reviju u proslavi 25. godišnjice svoje baguette torbe. Izdvojili smo naše favorite s Fashion weeka u New Yorku.

Khaite

Khaite je sada jedan od brendova New Yorka koji se obavezno mora posjetiti. Slavne se osobe bore za mjesta na reviji. Catherine Holstein poznaje svoju publiku. “Ta neovisna, njujorška, snažna, skrivena žena – za nju dizajniram”, rekla je iza pozornice. Za proljeće je poslala svoju pouzdanu kombinaciju šljokica i svilenih resa, kože i trapera. Budući da je gledala filmove Davida Lyncha iz 1990-ih, posebno “Divlji u srcu”, bilo je dosta pitonskog printa. Lik Nicolasa Cagea u filmu nosi jaknu od pitona; Holstein je utisnula uzorak na kožu za prenaglašene bomber jakne i pencil suknje. Druga novost bile su suknje s mjehurićima. Njihovi pojasevi ojačani konjskom dlakom nalazili su se na vrhovima kostiju kukova. Niski struk tim je odjevnim kombinacijama davao cool stav.

Fendi

Prošle su godine otkako je New York vidio tako veliku modnu produkciju kao što je Fendijeva revija. Plesna dvorana Hammerstein transformirana je mekim bež tepihom i zavjesama, a grubi rubovi rock dvorane gotovo su uklonjeni. “Seks i grad” proslavio je Baguette. “Baguette je gotovo kao lik serije”, rekao je Mike Jones, kreativni direktor modne kuće, na reviji. Tiffany & Co., brend gupacije LVMH kao što je i Fendi, izradila je posebne modele Bagette i dodala im dijamante. Logo s duplim F na Tiffany blue croc Baguetteu koji nosi Bella Hadid popločan je dragim kamenjem. Linda Evangelista, koja je trenutačno zaštitno lice Fendija, izašla je u Tiffany plavom ogrtaču, sa srebrnom Baguette torbom u ruci. MarcJacobs, koji se pridružio Jonesu i Venturini Fendiju u naklonu, potaknuo je sve da ustanu – nije da je publiku trebalo uvjeravati.

Ulla Johnson

Ulla Johnson u posljednje vrijeme obilazi najveće javne institucije New Yorka. Poruka koju šalje ovaj niz mjesta je da je Johnsonin nezavisni američki brend prebrodio izazove pandemije i izašao s više samopouzdanja. Nedavno su njezini klijenti tražili više prigodne odjeće, pa smo vidjeli ono što se kvalificira kao prva balska haljina Ulle Johnson na modnoj pisti, samo što to nije učinila u predvidljivoj svilenoj taftanoj ili zagušljivoj svilenoj haljini, već u maltintu ( ili maglovito obojen) trenč materijal boje uvelih ruža. “Nikad ne želim da se moj kupac osjeća kao da ga odjeća nosi, već obrnuto”, objasnila je dizajnerica. Kraća svečana haljina u obliku trapeza od istog materijala u nježnoj nijansi žada bila je presvučena preko mrežaste majice za sličnu opuštenu atmosferu.

Boja je ovdje igrala glavnu ulogu: pogledajte duboko pigmentirani ljubičasti traper i suncokret žutu “trodijelnog odijela” koje se sastoji od sakoa bez rukava, zvonastog donjeg dijela i topa na bandeau. Ali Johnsonova glavna preokupacija jest i uvijek je bila ručni rad. Pulover sa širokim rubom s resama u potpunosti je ručno pleten od svilene vrpce, a stup bez rukava ručno je heklan. 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime