Srijeda, 16 listopada, 2024

Budućnost mode: Tjedni mode uklapaju metaverzum u svoj raspored

U New Yorku je dizajner Jonathan Simkhai predstavio prvu kolekciju odjeće u digitalnom obliku, a čak su i uzvanici revije imali svoje avatare odjevene u kolekciju. Roksanda će se u Londonu predstaviti prvom NTF kolekcijom koju će biti moguće platiti i u funtama, uz kriptovalute...

Modna industrija uvijek je pri vrhu kada je u pitanju usvajanje tehnoloških inovacija. Ni ovog puta ne kaska, a to je dokazala na tjednima mode koji su u tijeku. Dizajneri su napravili ozbiljne poteze u svijetu metaverzuma.



Svojim predstavljanjem na New York Fashion Weeku dizajner Jonathan Simkhai podigao je stvari na višu razinu. Prikazao je kolekciju digitalno nosive odjeće za AW22 u sklopu Metaverse Fashion Weeka, događaja u produkciji Everyrealm i Blueberry Entertainmenta. Predstavljanje se dogodilo ​​dan prije njegove fizičke prezentacije, a jedanaest dizajnerovih novih kreacija digitalno je osmišljeno za metaverse.

Transformaciju odjeće u digitalni oblik napravio je Blueberry Entertainment, studio za proizvodnju digitalnih nosivih uređaja koji je “izrastao iz sve veće potražnje za digitalnom odjećom”. Jonathan Simkhai je ušao u povijest kao “prvi brend koji je svoju kolekciju digitalne odjeće za jesen/zimu 2022. pokazao ispred svojih fizičkih kolega”.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Everyrealm (@everyrealm__)

Ali nije samo odjeća na ovoj reviji bila virtualna. Manekenke, influenseri, slavne osobe i novinari iz modne, tehnološke i lifestyle industrije našli su se među VIP gostima. Svi su se  pojavili putem personaliziranih avatara, svi su nosili kreacije Jonathana Simkhaija i stigli teleportacijom na za njih rezervirana mjesta.

Roksanda će svoj metaverzum prikazati na Londonskom tjednu mode

Virtualnom svijetu se pridružuje i Roksanda koja će svoju kolekciju predstaviti na Londonskom tjednu mode. Svojom kolekcijom želi “omogućiti digitalizaciju, dostupnost i inovativnost ljubiteljima mode posvuda u svijetu”.

U partnerstvu s Clearpayem, glavnim sponzorom LFW-a, ekskluzivno su kreirali finalni izgled nadolazeće revije brenda u obliku NFT-a. Radeći zajedno s Institutom za digitalnu modu na oživljavanju projekta, ovo označava prvi prodor u metaverzum i za Clearpay i za Roksandu.

Finalni izgled debitirat će na pisti tijekom izlaganja Roksanda AW22 sljedećeg ponedjeljka, a digitalna verzija će potrošačima pružiti “opipljiv pristup vrhunskoj modi koju prije ne bi imali”. Također će biti dostupna i AR funkcija koja će omogućiti potrošačima da praktički ‘isprobaju’ NFT.

 

 
 
 
 
 
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

Objavu dijeli Stephanie Hirschmiller (@nftsundressed)

Prvi put će se NFT-ovi moći plaćati funtama, ne samo kriptovalutama

NFT-ovi će se prodavati putem web stranice brenda, a bit će dostupni za isprobavanje putem Instagram filtera. Kupnja je, pak, moguća putem weba, a plaćanje je omogućeno u kriptovalutama, te prvi put u povijesti i u funtama. Ova mogućnost olakšat će proces kupnje, ali i privući one s fizičkim novcima, uz meta domorodce s potpuno napunjenim kripto novčanicima. Roksanda je poznata po svojim vezama sa svijetom umjetnosti i često svoje kolekcije prikazuje u londonskoj galeriji Serpentine koja se već ukorijenila u metaverzumu.

 “Veliki dio naše predanosti Londonskom tjednu mode je osigurati da moda bude dostupna potrošačima. Partnerstvom s Roksandom i Institutom za digitalnu modu ove smo sezone to učinili na zanimljiv način, objasnio je Nick Molnar, suosnivač i izvršni direktor Clearpaya. Ponosni smo što možemo pomoći u demokratizaciji mode i omogućiti potrošačima da kupuju, komuniciraju i sudjeluju u Roksandinom umijeću na tako inovativan način. Uzbudljivo je vidjeti kako sve ovo postaje stvarnost u važnom trenutku u britanskom modnom kalendaru.”

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime