Ponedjeljak, 4 srpnja, 2022

Viktor & Rolf: visoka moda nadahnuta emocijama uslijed pandemije

Slavni dizajneri iz nizozemske modne kuće kreirali su kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020.; haljine i kapute u rasponu od 'mračnih' i 'bodljikavih' do 'nepristupačni' zbog velikog volumena i cjevastih izbočina

Svijet se rapidno mijenja. Bilo da je to apokalipsa ili prelazak na viši stupanj svijesti, vrijeme je za spektakularne kreacije, neočekivanu eleganciju i spiritualni glamur.



Tim su riječima dizajneri iz nizozemske modne kuće Viktor & Rolf predstavili svoju kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020. Nadahnuti raspoloženjima u koja ljudi zapadaju uslijed pandemije, kreirali su haljine i kapute u rasponu od ‘mračnih’ i ‘bodljikavih’ do onih što su ‘nepristupačni’ (zbog velikog volumena i cjevastih izbočina), ali istodobno privlače ružičastom bojom.

Mnogostrukost i proturječnost ljudskih emocija ‘presijava’ se na svilenoj večernjoj haljini optočenoj raznim e-moji simbolima, dok haljine s motivima srca nedvosmisleno pozivaju na ljubav i zajedništvo.

Cijelu kolekciju možete pogledati ovdje: Viktor & Rolf – Change

Foto: Viktor & Rolf

Pročitajte još...

Top 10 influenserica koje su na vlastitim brendovima zaradile bogatstvo

Blogerice/influenserice/poduzetnice pretvorile su svoje svakodnevne modne 'lookove' u ozbiljne poslovne priče. Otkrijte tko su nove 'šefice' Instagrama

EKO MODA: Hit su kreacije od algi, kaktusa, cvijeća, mliječnih proteina…

S povećanjem svjesnosti potrošača o 'prljavoj' strani mode proizvođači se sve više okreću novim, poželjnijim biomaterijalima i biotehnologijama koje se temelje na održivim izvorima sirovina i reciklaži

Kombinezon – uvijek aktualan ključni faktor ženstvenosti

Slavni kreator Yves Saint Laurent opisao ga je jednim od ključnih faktora ženstvenosti, a u njegovu slavu čak je kreirao i parfem. Otkrijte zašto bi svaka žena u svom ormaru (ipak) trebala imati ovaj multifunkcionalni komad

Najpopularniji beauty start-upovi koje obožavaju milenijalci

Svaka industrija cilja milenijske potrošače, ali niz start-upova ostvaruje sve veću dobit od digitalno-pametnih potrošača koji traže autentičnost, kvalitetu i iskustvo

Povezano

Nova Zarina kolekcija ima model traperica koji pristaje dobro svakoj figuri!

Uz sandale na visoku petu i topove za zabave, uz predimenzionirane košulje i bijele tenisice, uz klasičnu košulju i balerinke, uz bluze i espadrile u vedrim bojama... Toliko je različitih mogućnosti da jednostavno ne možemo odoljeti kupovini barem jednom paru

Ovo su modni trendovi za koje bi kupci najradije da nestanu s ulica!

Osjećajte se samopouzdano u vašoj vlastitoj koži, dobi i tjelesnoj građi i izrazite se kroz modu! No, mi smo zainteresirani za otkrivanje koji je trend kupcima najmanje drag, u muškoj i ženskoj modi! Pa pogledajmo koji su bili odgovori ispitanika?

Crocs: Obuća koja je postala neizostavan dio ljetnih modnih priča

Cipele će biti dobar izbor za svakodnevnu ljetnu zabavu, za posao u uredu, za ugodan odmor dok istražujete nove plaže ili gradove, za noćni izlazak s prijateljima ili za chill piknik pod nebom koje oduzima dah

Top + suknja = Savršen spoj za tople ljetne dane u gradu

Bez obzira radi li se o cvjetnoj midi suknji u kombinaciji s crop topom ili prugastoj maksi suknji u kombinaciji s bluzom s puhastim rukavima, odijevanje kompleta siguran je način da izgledate sjajno bez obzira kamo ste krenuli

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime