Subota, 24 srpnja, 2021

Viktor & Rolf: visoka moda nadahnuta emocijama uslijed pandemije

Slavni dizajneri iz nizozemske modne kuće kreirali su kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020.; haljine i kapute u rasponu od 'mračnih' i 'bodljikavih' do 'nepristupačni' zbog velikog volumena i cjevastih izbočina

Svijet se rapidno mijenja. Bilo da je to apokalipsa ili prelazak na viši stupanj svijesti, vrijeme je za spektakularne kreacije, neočekivanu eleganciju i spiritualni glamur.

Tim su riječima dizajneri iz nizozemske modne kuće Viktor & Rolf predstavili svoju kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020. Nadahnuti raspoloženjima u koja ljudi zapadaju uslijed pandemije, kreirali su haljine i kapute u rasponu od ‘mračnih’ i ‘bodljikavih’ do onih što su ‘nepristupačni’ (zbog velikog volumena i cjevastih izbočina), ali istodobno privlače ružičastom bojom.

Mnogostrukost i proturječnost ljudskih emocija ‘presijava’ se na svilenoj večernjoj haljini optočenoj raznim e-moji simbolima, dok haljine s motivima srca nedvosmisleno pozivaju na ljubav i zajedništvo.

Cijelu kolekciju možete pogledati ovdje: Viktor & Rolf – Change

Foto: Viktor & Rolf

Pročitajte još...

Top 10 influenserica koje su na vlastitim brendovima zaradile bogatstvo

Blogerice/influenserice/poduzetnice pretvorile su svoje svakodnevne modne 'lookove' u ozbiljne poslovne priče. Otkrijte tko su nove 'šefice' Instagrama

EKO MODA: Hit su kreacije od algi, kaktusa, cvijeća, mliječnih proteina…

S povećanjem svjesnosti potrošača o 'prljavoj' strani mode proizvođači se sve više okreću novim, poželjnijim biomaterijalima i biotehnologijama koje se temelje na održivim izvorima sirovina i reciklaži

Kombinezon – uvijek aktualan ključni faktor ženstvenosti

Slavni kreator Yves Saint Laurent opisao ga je jednim od ključnih faktora ženstvenosti, a u njegovu slavu čak je kreirao i parfem. Otkrijte zašto bi svaka žena u svom ormaru (ipak) trebala imati ovaj multifunkcionalni komad

Najpopularniji beauty start-upovi koje obožavaju milenijalci

Svaka industrija cilja milenijske potrošače, ali niz start-upova ostvaruje sve veću dobit od digitalno-pametnih potrošača koji traže autentičnost, kvalitetu i iskustvo

Povezano

Recite bye-bye klasičnom grudnjaku: Bralette su ultimativni modni hit ljeta

Udobni su, pružaju podršku i, što je najvažnije, oslobađaju pa su dobra alternativa izlasku iz kuće bez grudnjaka!

Nika Matić, Pamela Smoljanić i Karla Zelić: Ljeto nam je nezamislivo bez…

Poznate hrvatske influencerice otkrile su nam gdje provode ljeta, bez kojih proizvoda ne mogu zamisliti odlazak na godišnji te u koji modni komadi su im must have u garderobi za vrijeme ljetnih mjeseci

Design Pop up store: Link by Ogi i Alduk samo ovog vikenda u Opatiji

Link by Ogi i Alduk nedavno su predstavili svoje ready to wear, cruise i yachting kolekcije koje od 23. do 25. srpnja predstavljaju u Design Pop up storeu u Lido Beach resortu u Opatiji

TOP 10 (novih) pariških dizajnera koji su svima zapeli za oko!

Pariški tjedan mode je završio, a mi smo otkrili neke nove, još uvijek ne previše razvikane dizajnere - definitivno one o kojima će se uskoro puno pisati i govoriti

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime