Utorak, 15 studenoga, 2022

Viktor & Rolf: visoka moda nadahnuta emocijama uslijed pandemije

Slavni dizajneri iz nizozemske modne kuće kreirali su kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020.; haljine i kapute u rasponu od 'mračnih' i 'bodljikavih' do 'nepristupačni' zbog velikog volumena i cjevastih izbočina

Svijet se rapidno mijenja. Bilo da je to apokalipsa ili prelazak na viši stupanj svijesti, vrijeme je za spektakularne kreacije, neočekivanu eleganciju i spiritualni glamur.



Tim su riječima dizajneri iz nizozemske modne kuće Viktor & Rolf predstavili svoju kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020. Nadahnuti raspoloženjima u koja ljudi zapadaju uslijed pandemije, kreirali su haljine i kapute u rasponu od ‘mračnih’ i ‘bodljikavih’ do onih što su ‘nepristupačni’ (zbog velikog volumena i cjevastih izbočina), ali istodobno privlače ružičastom bojom.

Mnogostrukost i proturječnost ljudskih emocija ‘presijava’ se na svilenoj večernjoj haljini optočenoj raznim e-moji simbolima, dok haljine s motivima srca nedvosmisleno pozivaju na ljubav i zajedništvo.

Cijelu kolekciju možete pogledati ovdje: Viktor & Rolf – Change

Foto: Viktor & Rolf

Pročitajte još...

Top 10 influenserica koje su na vlastitim brendovima zaradile bogatstvo

Blogerice/influenserice/poduzetnice pretvorile su svoje svakodnevne modne 'lookove' u ozbiljne poslovne priče. Otkrijte tko su nove 'šefice' Instagrama

EKO MODA: Hit su kreacije od algi, kaktusa, cvijeća, mliječnih proteina…

S povećanjem svjesnosti potrošača o 'prljavoj' strani mode proizvođači se sve više okreću novim, poželjnijim biomaterijalima i biotehnologijama koje se temelje na održivim izvorima sirovina i reciklaži

Kombinezon – uvijek aktualan ključni faktor ženstvenosti

Slavni kreator Yves Saint Laurent opisao ga je jednim od ključnih faktora ženstvenosti, a u njegovu slavu čak je kreirao i parfem. Otkrijte zašto bi svaka žena u svom ormaru (ipak) trebala imati ovaj multifunkcionalni komad

Najpopularniji beauty start-upovi koje obožavaju milenijalci

Svaka industrija cilja milenijske potrošače, ali niz start-upova ostvaruje sve veću dobit od digitalno-pametnih potrošača koji traže autentičnost, kvalitetu i iskustvo

Povezano

Nova kolekcija Aleksandre Dojčinović za Lei Lou je spoj elegancije i ženstvenosti

Riječ je, dakle, o kolekciji čija su perjanica, bez sumnje, besprijekorno ukrojeni kaputi, koji, kreirajući najljepšu žensku siluetu, prizivaju neka divna vremena 'zlatnog doba haute couturea' iz prve polovice prošlog stoljeća, kada su modne osnove za buduće naraštaje ugravirali pioniri visoke mode Dior, Chanel i Saint Laurent

Savage x Fenty vol 4: Seksi je drugo ime Rihanninog brenda donjeg rublja

Najava dizajnera Adama Selmana kao novog izvršnog direktora dizajna Savage x Fenty svakako je dio njezine namjere da podigne brend. Savage x Fenty predstavlja Sport for Volume 4, kategoriju u kojoj Selman briljira. I on zna ponešto o seksipilu: Rihanna je njegova dugogodišnja suradnica

Bezvremena udobnost: 5 modela Nike tenisica koje su obilježile uspjeh ove marke

Tražite li udobnost na svakom koraku? Pritom vam je važan i dizajn? Onda ste na pravom mjestu jer Nike ima pravu poslasticu za vas. Bacite oko na najpopularnije modele koji su osvojili tržište

Štikle su in: Donosimo najbolje savjete o tome kako kreirati svevremenski outfit

Kod kreiranja savršenog outfita za razne prilike važno je pokušati uskladiti boju štikli s ostatkom odjevne kombinacije. Ako ste se odlučili za jaknu od prirodne glatke kože, neka i štikle budu os istog materijala. Okušajte se u odvažnim kombinacijama te na omiljenu suknju obujte štikle na platformu

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime