Ponedjeljak, 18 listopada, 2021

Viktor & Rolf: visoka moda nadahnuta emocijama uslijed pandemije

Slavni dizajneri iz nizozemske modne kuće kreirali su kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020.; haljine i kapute u rasponu od 'mračnih' i 'bodljikavih' do 'nepristupačni' zbog velikog volumena i cjevastih izbočina

Svijet se rapidno mijenja. Bilo da je to apokalipsa ili prelazak na viši stupanj svijesti, vrijeme je za spektakularne kreacije, neočekivanu eleganciju i spiritualni glamur.

Tim su riječima dizajneri iz nizozemske modne kuće Viktor & Rolf predstavili svoju kolekciju visoke mode Change za jesen/zimu 2020. Nadahnuti raspoloženjima u koja ljudi zapadaju uslijed pandemije, kreirali su haljine i kapute u rasponu od ‘mračnih’ i ‘bodljikavih’ do onih što su ‘nepristupačni’ (zbog velikog volumena i cjevastih izbočina), ali istodobno privlače ružičastom bojom.

Mnogostrukost i proturječnost ljudskih emocija ‘presijava’ se na svilenoj večernjoj haljini optočenoj raznim e-moji simbolima, dok haljine s motivima srca nedvosmisleno pozivaju na ljubav i zajedništvo.

Cijelu kolekciju možete pogledati ovdje: Viktor & Rolf – Change

Foto: Viktor & Rolf

Pročitajte još...

Top 10 influenserica koje su na vlastitim brendovima zaradile bogatstvo

Blogerice/influenserice/poduzetnice pretvorile su svoje svakodnevne modne 'lookove' u ozbiljne poslovne priče. Otkrijte tko su nove 'šefice' Instagrama

EKO MODA: Hit su kreacije od algi, kaktusa, cvijeća, mliječnih proteina…

S povećanjem svjesnosti potrošača o 'prljavoj' strani mode proizvođači se sve više okreću novim, poželjnijim biomaterijalima i biotehnologijama koje se temelje na održivim izvorima sirovina i reciklaži

Kombinezon – uvijek aktualan ključni faktor ženstvenosti

Slavni kreator Yves Saint Laurent opisao ga je jednim od ključnih faktora ženstvenosti, a u njegovu slavu čak je kreirao i parfem. Otkrijte zašto bi svaka žena u svom ormaru (ipak) trebala imati ovaj multifunkcionalni komad

Najpopularniji beauty start-upovi koje obožavaju milenijalci

Svaka industrija cilja milenijske potrošače, ali niz start-upova ostvaruje sve veću dobit od digitalno-pametnih potrošača koji traže autentičnost, kvalitetu i iskustvo

Povezano

Pripremite trbušne mišiće – ovi seksi džemperi više otkrivaju nego što skrivaju

Miucci se s ovom kolekcijom poigrala s udobnosti i izazvala nas je da izađemo iz široke odjeće u kojoj smo proveli posljednjih 18 mjeseci

Ženska odijela su must have komad za povratak na posao

Ove jeseni nose se preveliki blejzeri i široke nogavice. S ovim stilom odijela zadržavate svu udobnost na koju ste navikli posljednjih 18 mjeseci ako ste radili od kuće, ali ipak donose dozu samopouzdanja koju je nemoguće postići s trenirkama

Za odlikaše: Smeđa boja je apsolutni must have ove jeseni!

Čak i ako niste obožavatelji smeđe, ove jeseni svakako dajte šansu toj boji. Da vam bude lakše, pronašli smo komade iz aktualne ponude kojima je veoma teško odoljeti

No Bra Day: Je li napokon vrijeme da grudnjaku zauvijek kažemo – ne?

Bilo da ste zagovornica nošenja grudnjaka ili ne, važno je da znate da su obje odluke osobni izbor i ne čine vas manje ili više ženstvenom i samostalnom. No, preventivni godišnji pregled grudi svima je obavezan

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime