Ponedjeljak, 18 listopada, 2021

Yalea: Kako je De Rigo Vision u jeku pandemije lansirao prvi brend za žene

Prva Yalea kolekcija sastoji se od 13 sunčanih i 24 dioptrijska modela te 'Petite' capsule koja nudi modele u manjim veličinama za žene s manjim licem. Visokokvalitetni proizvodi po pristupačnoj cijeni daju novu viziju slobodnog izražavanja i potpunu modnu neovisnost

Talijanski modni div De Rigo Vision, svjetski lider u dizajniranju, proizvodnji i distribuciji vrhunskih sunčanih i dioptrijskih naočala, tijekom vikenda je u vili porečkoj Polesini smještenoj predstavio svoj četvrti, ali prvi ženski brend Yalea. Brend posvećen ženama bit će dostupan na našem tržištu sljedeći mjesec.

“Ovo je najprikladnije vrijeme, ne samo za proslavu ‘ponovnog buđenja’ nakon pandemije, već i za potrošače koji su danas znatno svjesniji, jer ih ne privlače samo poznati svjetski brendovi, nego i oni potpuno neovisni”, izjavili su Barbara De Rigo, glavna direktorica marketinga i Michele Aracri, generalni direktor De Rigo Vision Spa, na predstavljanju Yalee.

Barbara De Rigo

Dizajniran od žena – za žene!

Pri tome su posebno istaknuli važnost novog brenda posvećenog ženama, s obzirom da su njihova tri vlasnička brenda: Lozza, Police i Sting pretežito muški brendovi! 
Iako su posljednje dvije godine bile vrlo dramatične na globalnoj razini, De Rigo je uspio inovirati poslovne modele i preispitati svoju tvrtku kako bi uvažio izazove suvremenog tržišta.Tako je u jeku pandemije zapravo odlučio proširiti portfelj De Rigo grupe sa 100%-tnom robnom markom, osmišljenom i dizajniranom samo za žene.

“Novi brend Yalea osmislio je kreativni tim sastavljen uglavnom od žena, a namijenjen je zreloj i svjesnoj ženskoj publici koji ima za cilj istaknuti njihovu ljepotu, uokvirujući njihovo lice elegantnim i nježnim okvirima. Prva Yalea kolekcija sastoji se od 13 sunčanih i 24 dioptrijska modela te ‘Petite’ capsule koja nudi modele u manjim veličinama za žene s manjim licem. Želimo ponuditi visokokvalitetni proizvod po pristupačnoj cijeni te stvoriti novu viziju slobodnog izražavanja i potpunu modnu neovisnost”, objasnila je Barbara De Rigo.

Odavanje počasti ženama različitog podrijetla, kulture i godina

Yalea modeli oblikuju lice koje ne skrivaju, a stilovi su posvećeni iznimnim i inspirativnim ženama. Tako modeli u kolekciji nose imena poput Anna, Maria, Marion, Amelia, Ella, Maggie, Steffi, Guo, Tania, Carme… istaknuta s unutrašnje strane krilaca.

Odavanje počasti ženama različitog podrijetla, kulture i godina, koje nisu nužno slavne, ali su se u različitim zemljama razlikovale zahvaljujući svojim životnim izborima, predanostima i postignućima.

Picture10
Picture7
Picture11
Picture9
Picture6
Picture8
Picture5
Picture4
Picture10 Picture7 Picture11 Picture9 Picture6 Picture8 Picture5 Picture4

Cindy Crawford i Bianca Balti zaštitna su lica u kampanje, stvarne žene i svjetski poznati modeli, različite po dobi i stilu te skladno izražavaju bliskost svoje vanjske i unutrašnje ljepote. 

Pročitajte još...

Za optimističniju 2021.: sunčane naočale za nepogrešiv stil i novu dozu šarma

Kada je u pitanju izbor sunčanih naočala onda prije svega tražimo kvalitetu, udobnost, zaštitu i trajnost. I naravno, po mogućnosti što širi izbor modela koji će zadovoljiti neke naše osobne preference. Evo koji nas je izbor totalno oduševio

Mali trikovi: Kako nositi sunčane naočale bez razmazivanja šminke

Da bi riješila muka sve žene svijeta kanadska vizažistica Janine Holmes razvila je trik protiv razmazivanja šminke i podijelila cijeli postupak na TikTok-u

Sunčane naočale: modni dodatak bez kojeg ne možemo zamisliti ljeto

Sunčane naočale štite i olakšavaju svakodnevno funkcioniranje, a odavno su postale i neizostavan modni dodatak. No, znate li izabrati prave naočale za svoj oblik lica? Donosimo nekoliko provjerenih savjeta

Wish lista: 10 trenutačno najpopularnijih modnih komada na Instagramu

Instagram već dugo diktira modne trendove, jer, prihvatili to ili ne, modne influenserice određuju stil i odabir odjevnih kombinacija iz dana u dan. Ovo su trenutno hit odjevni predmeti i modni dodaci koje svaka trendseterica priželjkuje u svom ormaru!

Povezano

Slow down, go green: Veliki povratak dvojca ELFS na modnu pistu

'Slow down, go green' ime je kampanje koja najavljuje kolekciju za jesen/zimu 2021, a tradicionalno modno druženje zakazano je za 23. listopada u 12 sati, na lokaciji koju dečki još uvijek ne žele otkriti

Bježi kišo s prozora: Kabanice su apsolutni modni hit ove jeseni!

Klasični krojevi s ravnim padanjem idealni su za one koji ne vole mnogo eksperimentiranja, a razni dodaci i kabanice u boju stvorene su za one koji vole unijeti malo zabave u kišne dane

Pripremite trbušne mišiće – ovi seksi džemperi više otkrivaju nego što skrivaju

Miucci se s ovom kolekcijom poigrala s udobnosti i izazvala nas je da izađemo iz široke odjeće u kojoj smo proveli posljednjih 18 mjeseci

Ženska odijela su must have komad za povratak na posao

Ove jeseni nose se preveliki blejzeri i široke nogavice. S ovim stilom odijela zadržavate svu udobnost na koju ste navikli posljednjih 18 mjeseci ako ste radili od kuće, ali ipak donose dozu samopouzdanja koju je nemoguće postići s trenirkama

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime