Četvrtak, 21 ožujka, 2024

Yalea: Kako je De Rigo Vision u jeku pandemije lansirao prvi brend za žene

Prva Yalea kolekcija sastoji se od 13 sunčanih i 24 dioptrijska modela te 'Petite' capsule koja nudi modele u manjim veličinama za žene s manjim licem. Visokokvalitetni proizvodi po pristupačnoj cijeni daju novu viziju slobodnog izražavanja i potpunu modnu neovisnost

Talijanski modni div De Rigo Vision, svjetski lider u dizajniranju, proizvodnji i distribuciji vrhunskih sunčanih i dioptrijskih naočala, tijekom vikenda je u vili porečkoj Polesini smještenoj predstavio svoj četvrti, ali prvi ženski brend Yalea. Brend posvećen ženama bit će dostupan na našem tržištu sljedeći mjesec.



“Ovo je najprikladnije vrijeme, ne samo za proslavu ‘ponovnog buđenja’ nakon pandemije, već i za potrošače koji su danas znatno svjesniji, jer ih ne privlače samo poznati svjetski brendovi, nego i oni potpuno neovisni”, izjavili su Barbara De Rigo, glavna direktorica marketinga i Michele Aracri, generalni direktor De Rigo Vision Spa, na predstavljanju Yalee.

Barbara De Rigo

Dizajniran od žena – za žene!

Pri tome su posebno istaknuli važnost novog brenda posvećenog ženama, s obzirom da su njihova tri vlasnička brenda: Lozza, Police i Sting pretežito muški brendovi! 
Iako su posljednje dvije godine bile vrlo dramatične na globalnoj razini, De Rigo je uspio inovirati poslovne modele i preispitati svoju tvrtku kako bi uvažio izazove suvremenog tržišta.Tako je u jeku pandemije zapravo odlučio proširiti portfelj De Rigo grupe sa 100%-tnom robnom markom, osmišljenom i dizajniranom samo za žene.

“Novi brend Yalea osmislio je kreativni tim sastavljen uglavnom od žena, a namijenjen je zreloj i svjesnoj ženskoj publici koji ima za cilj istaknuti njihovu ljepotu, uokvirujući njihovo lice elegantnim i nježnim okvirima. Prva Yalea kolekcija sastoji se od 13 sunčanih i 24 dioptrijska modela te ‘Petite’ capsule koja nudi modele u manjim veličinama za žene s manjim licem. Želimo ponuditi visokokvalitetni proizvod po pristupačnoj cijeni te stvoriti novu viziju slobodnog izražavanja i potpunu modnu neovisnost”, objasnila je Barbara De Rigo.

Odavanje počasti ženama različitog podrijetla, kulture i godina

Yalea modeli oblikuju lice koje ne skrivaju, a stilovi su posvećeni iznimnim i inspirativnim ženama. Tako modeli u kolekciji nose imena poput Anna, Maria, Marion, Amelia, Ella, Maggie, Steffi, Guo, Tania, Carme… istaknuta s unutrašnje strane krilaca.

Odavanje počasti ženama različitog podrijetla, kulture i godina, koje nisu nužno slavne, ali su se u različitim zemljama razlikovale zahvaljujući svojim životnim izborima, predanostima i postignućima.

Picture10
Picture7
Picture11
Picture9
Picture6
Picture8
Picture5
Picture4
Picture10 Picture7 Picture11 Picture9 Picture6 Picture8 Picture5 Picture4

Cindy Crawford i Bianca Balti zaštitna su lica u kampanje, stvarne žene i svjetski poznati modeli, različite po dobi i stilu te skladno izražavaju bliskost svoje vanjske i unutrašnje ljepote. 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime