Srijeda, 3 travnja, 2024

Zalando x Paco Rabanne predstavljaju kolekciju stvorenu za proljeće

Kapsula za Zalando sastoji se od 40 komada: 20 ready-to-wear kombinacija, 17 modnih dodataka i tri stila obuće, inspiriranih najvećim uspjesima Paco Rabannea, koji utjelovljuju ikonični dizajn modne kuće

Zalando, jedna od vodećih europskih online platformi za modu i lifestyle, te inovativna modna kuća Paco Rabanne, lansiraju kapsulu za proljeće/ljeto 23. Sa svojom vizualnom fuzijom živih tonova i dinamičnog dizajna, cilj kapsule je potaknuti osjetila – vid, dodir i zvuk – kroz upotrebu hrabrih boja. Svaki komad je pažljivo osmišljen i izrađen kako bi pružio užitak emocijama i poboljšao osjetilno iskustvo, pozivajući nositelje da probude svoja osjetila i oslobode svoju šarenu stranu.



Kapsula za Zalando sastoji se od 40 komada: 20 ready-to-wear kombinacija, 17 modnih dodataka i tri stila obuće, inspiriranih najvećim uspjesima Paco Rabannea, koji utjelovljuju ikonični dizajn modne kuće. Upotreba metala i izbor inovativnih krojeva pomiješanih sa svijetlim ljetnim bojama snažni su elementi kapsule.

freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff
freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff freistellerOff

Paco Rabanne kapsula za Zalando oživljava se kroz kampanjske slike u kojima glumi nova generacija talenata, francuska pjevačica i autorica Crystal Murray, DJ i model Dustin Muchuvitz i model Aj Yel. Kampanju stilizira Glen Mban, koji slavi radost igranja s modom kreirajući nove kodove luksuza da bi izrazio individualnu jedinstvenost.

Odredište za dizajnersku modu

Lena-Sophie Röper, direktorica dizajna i luksuza u Zalandu, kaže: “Kapsula Paco Rabanne predstavlja moćan korak naprijed u našem putovanju prema postajanju odredištem za dizajnersku modu. S našim posebnim iskustvom za dizajnere, donosimo inspiraciju luksuzne mode našim kupcima i povezujemo ih sa našim partnerskim brandovima kroz jedinstveno personalizirano iskustvo. Naša suradnja s modnom kućom Paco Rabanne utjelovljuje ovaj smjer, spajajući kreativnu viziju branda s našim diferenciranim i inspirativnim iskustvom kupnje dizajnerske mode za novu generaciju luksuznih potrošača”.

Kapsula bit će ekskluzivno dostupna na Zalandu u svih 25 europskih tržišta od 12. travnja. Modna kampanja 360° s kreativnim smjerom Flore Bottaro kreće 11. travnja, a stvorena je u suradnji s agencijom za produkciju Kitten.

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime