Utorak, 15 studenoga, 2022

150 godina brenda Shiseido: Do danas drže svjetski rekord u znanstvenoj inovaciji kozmetičke tvrtke

Cilj im je otkriti kako spojiti vanjsku i unutrašnju ljepotu. Žele svojim klijentima pružiti najbolje u pogledu učinkovitosti i sigurnosti, istinski nadahnuti prirodom i snažno predani smanjenju utjecaja koji njihov brend ima na okoliš

Već 150 godina, Shiseido je posvećen otkrivanju najboljeg od od znanosti s vrhunskim tehnologijama. Cilj im je otkriti kako spojiti vanjsku i unutrašnju ljepotu. Žele svojim klijentima pružiti najbolje u pogledu učinkovitosti i sigurnosti, istinski nadahnuti prirodom i snažno predani smanjenju utjecaja koji njihov brend ima na okoliš. Danas žele slaviti vašu pravu ljepotu, ljepotu zbog koje se osjećate samouvjereno, osnaženo i živo.

Od jučer do danas



資 « SHI » – Izvori

生 « SEI » – Život

堂 « DO » – Kuća

Ova tri sloga, zajedno s tri vrijednosti, više nego ikad prožimaju grupu koju je 1872. osnovao Arinobu Fukuhara. Od prve japanske ljekarne u tokijskoj četvrti Ginza, do predstavljanja paste za zube u Japanu, do 8 centara za istraživanje i razvoj diljem svijeta i pionirskih formula… Shiseido Science uvijek je imao jedinstven pristup istraživanju, čineći suprotnosti i dualnost živom silom. Ova filozofija, poznata kao “Dinamička harmonija”, počiva na 5 kontrastnih i komplementarnih vrijednosti: iznutra i izvana, funkcionalnost i japanska kvaliteta, znanost i kreativnost, vrhunska kvaliteta i održivost, individualno i univerzalno.

Danas za sutra

U Shiseidu ne gledaju na kožu kao na jedan dio tijela, već kao na povezanu točku kontakta s cijelim tijelom i vanjskim svijetom. Kao takvo, njihovo Fundamentalno istraživanje fokusirano je na interakciju kože s tri osnovna sustava koji na nju utječu. 

Imunološko sustav: 25 godina istraživanja i razvoja obrambenih stanica dovelo je 2014. do lansiranja tehnologije ImuGeneration. Ova tehnologija pomaže u očuvanju i stimuliranju obrambenih funkcija kože protiv brojnih čimbenika stresa koji na nju utječu (integrirana u kultni Ultimune serum).

Živčani sustav: neuroznanost, aromakologija i osjetilnost kao i 20 godina istraživanja intrinzičnog živčanog sustava kože, koji opada s godinama, što je rezultiralo razvojem tehnologije ReNeura™, jedinstvene tehnologije koja poboljšava osjetljivost kože i unosi se u kožu. većinu proizvoda za njegu kože protiv starenja kako biste optimizirali njihovu učinkovitost.

Krvožilni sustav: vrlo obećavajuće područje istraživanja koje Shiseido proučava već 20 godina. Mikrocirkulacija, koja ima ključnu ulogu u neometanom funkcioniranju kože, opada pod utjecajem UV zraka i vremena. To je zbog pogoršanja kvalitete krvnih žila, pojave koja je također povezana s gubitkom elastičnosti kože. Lifeblood™ tako postavlja temeljno i trajno održavanje vitalnog toka kože kako bi se očuvalo njezino zdravlje i mladolikost.

Grupa također igra ulogu u razvoju ili  rafiniranju ključnih aktivnih sastojaka, od kojih su neki postali mjerila u području dermatologije. 

Prva tvrtka u mnogo čemu

Shiseido je 1985. postao prva japanska tvrtka koja je u velikim količinama proizvodila biotehnološku hijaluronsku kiselinu za kozmetičku upotrebu. Desetljeće kasnije, tvrtka još jednom postavlja nove standarde, razvijajući super bio-hijaluronsku kiselinu s dvostruko većim kapacitetom upijanja vode i optimalnim afinitetom za kožu. Linija Essential Energy povezuje 3 različite verzije hijaluronske kiseline za još veću hidrataciju. U 2022. započinje nova revolucija s tehnologijom MolecuShift, inspiriranom estetskim postupcima, koja po prvi put omogućuje iskorištavanje svojstava volumena hijaluronske kiseline u kozmetici.

Kroz pažljivu proizvodnju turning procesima i razvojem potpuno zatvorenog pakiranja u liniji Vital Perfection, Shiseido je uspio stabilizirati i maksimizirati snagu čistog retinola protiv starenja. Podvig koji je priznat od strane japanskog Ministarstva zdravlja. Shiseidov pionirski pristup i revolucionarno istraživanje donijeli su mu svjetski rekord za znanstvenu inovaciju (29 IFSCC* nagrada) od strane renomiranih znanstvenika i stručnjaka.

Osvojili su čak 29 IFSCC* nagrada

IFSCC (* International Federation of Societies of Cosmetic Chemists) nagrada je posvećena unapređenju kozmetike znanost i inovacije. IFSCC kongres predstavlja vodeće svjetske stručnjake koji predstavljaju svoja najnovija istraživanja i  dodjeljuju nagrade najvećim inovacijama. Shiseido do danas drži svjetski rekord u znanstvenoj inovaciji kozmetičke tvrtke.

Punjiva ambalaža u Shiseidu postoji od 1926. Do 2025. cilj je ponuditi 100% održivu ambalažu. Ova se filozofija uklapa u globalniju predanost s inicijativama na terenu (Shiseido Blue i čišćenje plaža), partnerstvima (kuhar Thierry Marx) i budućim projektima kao što je integracija biljne vode iz proizvodnje hrane, koja se obično odbacuje, a koja već radi na formuliranju Waso proizvoda za njegu kože.

Ograničena kolekcija povodom rođendana

Za proslavu 150 godina strasti i predanosti, Shiseido predstavlja tri generacije kultnih proizvoda, svaki s originalni dizajn koji je stvorila Sue Yabe, članica odjela za dizajn u to vrijeme, koristeći 3D softver. Svaki zauzvrat simbolizira baštinu, inovaciju u pokretu i budućnost.

EUDERMINE – 150th Anniversary Edition

Originalni arabeskni dizajn inspiriran staklenom bočicom iz 1897., prizmatičnim bojama i kartonom od papira iz održivo upravljanih šuma za   legendarni   losion, poznat kao “Shiseido crvena voda”, koji je označio prve korake Shiseida u kozmetici. Prekrasan izraz blistave, sve predanije baštine.

ULTIMUNE POWER INFUSING CONCENTRATE – 150th Anniversary Edition

Svjetlo u pokretu za ovu kultnu bočicu najprodavanijeg Shiseido seruma na svijetu, koji je osvojio više od 200 nagrada za ljepotu diljem svijeta, i formulaciju koja se stalno propituje – kao u ljeto 2021., s konceptom “The Lifeblood™”   za  ojačati vitalni protok i unutarnju obranu za zdraviju, živahniju kožu nego ikad.

ULTIMUNE POWER SHOT – 150th Anniversary Edition

Koncentrat #1 seruma protiv starenja. Iznenađujuće lagan, intenzivan koncentrat koji se brzo upija, Ultimune Power Shot pokreće tehnologija ImuGeneration150TM, prožeta snažnim sastojcima Ultimunea u 15X koncentraciji.

Pročitajte još...

Ovo je 8 najpopularnijih beauty stranica na kojima jedva čekamo Black Friday

Beauty Black Friday je pred vratima, a neki popusti su već ovdje. Na stranicama koje vam donosimo pronaći ćete omiljene beauty brendove po super sniženim cijenama!

Obnavljanje kozmetičke torbice: Beauty noviteti za kraj ljeta

Kozmetika, šminka i parfemi samo su neki od noviteta kojima se veselimo i koje ćemo unijeti u svoju rutinu. U nastavku donosimo naše omiljene beauty novitete

10 unisex anti-age savjeta koje bi svatko trebao apsolvirati

I ptice na grani znaju da trebamo piti više vode i zaštititi kožu na vanjskih faktora, no postoji još niz trikova protiv starenja koji mogu izgladiti fine linije i prije nego što se pojave

#zeleniponedjeljak: Uz omiljeni napitak, zelenu kavu odsad koristimo i u njezi kože

Ove zime otkrijte nove sastojke za njegu kože i uživajte u blagodatima proizvoda s uljem zelene kave. Dobiveno postupkom hladnog prešanja pruža niz blagodati - od prevencije preuranjenog starenja, do bogate regeneracije stanica kože. Naravno, sve to možete raditi i uz šalicu fine kave

Povezano

Trgnimo se: Manje od dva posto ulica u Zagrebu je nazvano po ženama

Trg hrvatskih velikana u središtu Zagreba početna je točka i simbol kampanje TRGni se za ravnopravnost, povodom čega je na lijevom dijelu ovog trga postavljena i simbolična ploča s nazivom 'TRG HRVATSKIH VELIKANKI i onih koje će to tek postati'

Panoramski kotač konačno i na Adventu u Zagrebu!

Bajkoviti prizori ove će se godine proširiti na nekoliko novih lokacija, od kojih se posebno ističe Winterland na Trgu dr. Franje Tuđmana. Osim što će pružiti nezaboravan sadržaj za mlade, tinejdžere, roditelje, ali i sve željne dobre zabave, u sklopu njega stiže i jedna od najvećih svjetskih atrakcija

Vjekoslava Huljić: S kamenjem i cvijećem isto je, naučiš se hodati s oboje

Vjekoslava Huljić je objavila novi roman - La petit Marie. Svojevrsna je to saga koja se odvija paralelno u Splitu i Parizu kojoj je jedan od glavnih protagonista slavni slikara Amadea Modigliani, a sve detalje donosimo u nastavku

Otkrivamo kako će izgledati Advent u Zagrebu ove godine

Jedva čekamo vidjeti grad prepun ljudi, osjetiti mirise kobasica i kuhanog vina, družiti se s prijateljima na kućicama do ranih jutarnjih sati i plesati na blagdansku glazbu

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime