Već 150 godina, Shiseido je posvećen otkrivanju najboljeg od od znanosti s vrhunskim tehnologijama. Cilj im je otkriti kako spojiti vanjsku i unutrašnju ljepotu. Žele svojim klijentima pružiti najbolje u pogledu učinkovitosti i sigurnosti, istinski nadahnuti prirodom i snažno predani smanjenju utjecaja koji njihov brend ima na okoliš. Danas žele slaviti vašu pravu ljepotu, ljepotu zbog koje se osjećate samouvjereno, osnaženo i živo.
Od jučer do danas
資 « SHI » – Izvori
生 « SEI » – Život
堂 « DO » – Kuća
Ova tri sloga, zajedno s tri vrijednosti, više nego ikad prožimaju grupu koju je 1872. osnovao Arinobu Fukuhara. Od prve japanske ljekarne u tokijskoj četvrti Ginza, do predstavljanja paste za zube u Japanu, do 8 centara za istraživanje i razvoj diljem svijeta i pionirskih formula… Shiseido Science uvijek je imao jedinstven pristup istraživanju, čineći suprotnosti i dualnost živom silom. Ova filozofija, poznata kao “Dinamička harmonija”, počiva na 5 kontrastnih i komplementarnih vrijednosti: iznutra i izvana, funkcionalnost i japanska kvaliteta, znanost i kreativnost, vrhunska kvaliteta i održivost, individualno i univerzalno.
Danas za sutra
U Shiseidu ne gledaju na kožu kao na jedan dio tijela, već kao na povezanu točku kontakta s cijelim tijelom i vanjskim svijetom. Kao takvo, njihovo Fundamentalno istraživanje fokusirano je na interakciju kože s tri osnovna sustava koji na nju utječu.
Imunološko sustav: 25 godina istraživanja i razvoja obrambenih stanica dovelo je 2014. do lansiranja tehnologije ImuGeneration. Ova tehnologija pomaže u očuvanju i stimuliranju obrambenih funkcija kože protiv brojnih čimbenika stresa koji na nju utječu (integrirana u kultni Ultimune serum).
Živčani sustav: neuroznanost, aromakologija i osjetilnost kao i 20 godina istraživanja intrinzičnog živčanog sustava kože, koji opada s godinama, što je rezultiralo razvojem tehnologije ReNeura™, jedinstvene tehnologije koja poboljšava osjetljivost kože i unosi se u kožu. većinu proizvoda za njegu kože protiv starenja kako biste optimizirali njihovu učinkovitost.
Krvožilni sustav: vrlo obećavajuće područje istraživanja koje Shiseido proučava već 20 godina. Mikrocirkulacija, koja ima ključnu ulogu u neometanom funkcioniranju kože, opada pod utjecajem UV zraka i vremena. To je zbog pogoršanja kvalitete krvnih žila, pojave koja je također povezana s gubitkom elastičnosti kože. Lifeblood™ tako postavlja temeljno i trajno održavanje vitalnog toka kože kako bi se očuvalo njezino zdravlje i mladolikost.
Grupa također igra ulogu u razvoju ili rafiniranju ključnih aktivnih sastojaka, od kojih su neki postali mjerila u području dermatologije.
Prva tvrtka u mnogo čemu
Shiseido je 1985. postao prva japanska tvrtka koja je u velikim količinama proizvodila biotehnološku hijaluronsku kiselinu za kozmetičku upotrebu. Desetljeće kasnije, tvrtka još jednom postavlja nove standarde, razvijajući super bio-hijaluronsku kiselinu s dvostruko većim kapacitetom upijanja vode i optimalnim afinitetom za kožu. Linija Essential Energy povezuje 3 različite verzije hijaluronske kiseline za još veću hidrataciju. U 2022. započinje nova revolucija s tehnologijom MolecuShift, inspiriranom estetskim postupcima, koja po prvi put omogućuje iskorištavanje svojstava volumena hijaluronske kiseline u kozmetici.
Kroz pažljivu proizvodnju turning procesima i razvojem potpuno zatvorenog pakiranja u liniji Vital Perfection, Shiseido je uspio stabilizirati i maksimizirati snagu čistog retinola protiv starenja. Podvig koji je priznat od strane japanskog Ministarstva zdravlja. Shiseidov pionirski pristup i revolucionarno istraživanje donijeli su mu svjetski rekord za znanstvenu inovaciju (29 IFSCC* nagrada) od strane renomiranih znanstvenika i stručnjaka.
Osvojili su čak 29 IFSCC* nagrada
IFSCC (* International Federation of Societies of Cosmetic Chemists) nagrada je posvećena unapređenju kozmetike znanost i inovacije. IFSCC kongres predstavlja vodeće svjetske stručnjake koji predstavljaju svoja najnovija istraživanja i dodjeljuju nagrade najvećim inovacijama. Shiseido do danas drži svjetski rekord u znanstvenoj inovaciji kozmetičke tvrtke.
Punjiva ambalaža u Shiseidu postoji od 1926. Do 2025. cilj je ponuditi 100% održivu ambalažu. Ova se filozofija uklapa u globalniju predanost s inicijativama na terenu (Shiseido Blue i čišćenje plaža), partnerstvima (kuhar Thierry Marx) i budućim projektima kao što je integracija biljne vode iz proizvodnje hrane, koja se obično odbacuje, a koja već radi na formuliranju Waso proizvoda za njegu kože.
Ograničena kolekcija povodom rođendana
Za proslavu 150 godina strasti i predanosti, Shiseido predstavlja tri generacije kultnih proizvoda, svaki s originalni dizajn koji je stvorila Sue Yabe, članica odjela za dizajn u to vrijeme, koristeći 3D softver. Svaki zauzvrat simbolizira baštinu, inovaciju u pokretu i budućnost.
EUDERMINE – 150th Anniversary Edition
Originalni arabeskni dizajn inspiriran staklenom bočicom iz 1897., prizmatičnim bojama i kartonom od papira iz održivo upravljanih šuma za legendarni losion, poznat kao “Shiseido crvena voda”, koji je označio prve korake Shiseida u kozmetici. Prekrasan izraz blistave, sve predanije baštine.
ULTIMUNE POWER INFUSING CONCENTRATE – 150th Anniversary Edition
Svjetlo u pokretu za ovu kultnu bočicu najprodavanijeg Shiseido seruma na svijetu, koji je osvojio više od 200 nagrada za ljepotu diljem svijeta, i formulaciju koja se stalno propituje – kao u ljeto 2021., s konceptom “The Lifeblood™” za ojačati vitalni protok i unutarnju obranu za zdraviju, živahniju kožu nego ikad.
ULTIMUNE POWER SHOT – 150th Anniversary Edition
Koncentrat #1 seruma protiv starenja. Iznenađujuće lagan, intenzivan koncentrat koji se brzo upija, Ultimune Power Shot pokreće tehnologija ImuGeneration150TM, prožeta snažnim sastojcima Ultimunea u 15X koncentraciji.