Ponedjeljak, 25 ožujka, 2024

Dr. Drvko: Obiteljski obrt čiji su orašari i drugi božićni ukrasi hit godine

Upoznajte vrijedni duo Miljenka i Nikolinu Majstrović, oca i kćer koji dizajniraju i stvaraju neke od najtraženijih ukrasa sa bor ove godine. Njihov kupci posebno cijene to što se radi o hrvatskom brendu i ručnom radu te limitiranoj seriji koju drugi nemaju

Priča kaže da su se prvi orašari u obliku vojnika ili kraljeva pojavili još u 15. stoljeću! Iako su mnogi od nas putujući po Europi ove simpatične drvene ukrase donijeti doma kao suvenir, čini se kako su ih tek zadnje tri godina ‘otkrili’ i hrvatski kreativci.



Poput obiteljske tvrtke Dr. Drvko iz Samobora čija je popularnost i počela upravo 2017. godine s orašarima.

Obiteljski obrt u kojem tata i kćer rade sve sami

“Ovu malu radnju pokrenuli smo tata i ja. Od Orašara je sve i počelo. Prvog Orašara je, naime, tata napravio za maminu kolegicu s posla koja je bila toliko oduševljena da su se priča i preporuke proširile dalje. U to vrijeme orašari kao dekoracije nisu bili toliko popularni kod nas, kao što su, primjerice, bili drugdje u svijetu. Često smo dobivali i pitanja ‘Što je to?’. Ljudi nisu znali za tu lutku, a nekima je čak bila i zastrašujuća i ružna zbog svojega lica. Mislim da se sve promjenilo, posebno prošle godine, kada je tema Adventa u Zagrebu bila Orašar. Od tada se potražnja za lutkama orašara iznimno povećala, a time i naša prodaja, naravno”, priča nam Nikolina Majstrović.

Popularnosti orašara sigurno je pridonjela i činjenica da ih Majstrovići rade prema vlastitom dizajnu i ručno, pa se cijeni kao ručni rad s hrvatskim potpisom.
Inače, vjeruje se kako upravo orašari donose sreću te štite kućanstvo u kojem se nalaze. Oni predstavljaju moć i snagu te čuvaju obitelj od raznih opasnosti. Mnogima su njihova lica pomalo zastrašujuća no treba znati kao postoji vjerovanje da oni pokazuju svoje zube zlim duhovima, a unatoč strogom izrazu lica – predstavljaju glasnike sreće i dobre volje.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Dr. Drvko (@dr.drvko)

Kako je nastalo ime Dr. Drvko?

Nikolina je u obiteljskoj tvrtki zadužena za vođenje društvenih mreža, komunikaciju s kupcima, dizajn novih proizvoda, ali i bojanje, obradu i izrezivanje drva. Njezin otac Miljenko, glavni ‘krivac’ za nastanak orašara radi teže poslove oko obrade drva i naravno – kada je puno posla – uskače kćerki u pomoć. 
Inače, vrlo je zanimljiva priča kako je nastalo ime brenda.
“Željeli smo da ime bude povezano s onime čime se i bavimo – drvom pa je mama dala ideju da se zovemo Drvko. Dakle Dr. Drvko je zapravo skraćenica od ‘domaća radinost’ Drvko. No kada sam dizajnirala logo sam zbog praktičnosti napisala Dr. Drvko i sada nas svi pamte kao Doktor Drvko, što je nama vrlo simpatično.

Razni božićni ukrasi i personalizirani darovi

Ovaj mali, ali kreativni i marljivi duo ove je godine imao toliko puno narudžbi za orašare da su ih prestali primati još sredinom prosinca. No, Dr. Drvko obuhvaća i druge božićne ukrase pa su mnogi te personalizirane proizvode koji su kupcima vrlo zanimljivi za dar dragim osobama.

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

A post shared by Dr. Drvko (@dr.drvko)

“Naš asortiman mijenjamo uglavnom svakih nekoliko mjeseci. Ne želimo neki proizvod imati predugo u asortimanu jer ne želimo masovno proizvoditi. Naša je ‘misija’ proizvodnja limitiranih serija kako bi se naši kupci osjećali posebno”, objašnjava nam Nikolina.

A mi bismo samo dodali da njihovi kupci upravo to i cijene – činjenicu da je to hrvatski proizvod, ručni rad te dio limitirane serije koje upravo oni posjeduju!

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime