U teškim trenucima poput ovih, kada više ništa nije izvjesno, lijepo je barem sanjariti o ljepšoj budućnosti.
Atelje Christiana Diora počeo je s radom 1946., iste godine kada je Vespa predstavljena u Italiji. Nova Vespa model 946, slavi obljetnicu i odaje počast naslijeđu koje su stvorila ova dva planetarno popularna branda.
“Danas, kao i tada, prolazimo kroz mračan period i odlučili smo udružiti snage kako bismo podijelili te sitne životne radosti u kombinaciji stila i najbolje zanatske izvedbe. Ovo partnerstvo između Vespe i Diora predstavlja slavlje ljepote”, izjavio je Michele Colaninno, direktor grupacije Immsi i čelnik marketinških strategija Piaggio Grupe.
Ova moderna verzija kultne Vespe 946, koja je prvi put predstavljena 2012. u Milanu odlikuje se elegancijom i minimalizmom linija, kao i tehnološkim inovacijama. Moped je prigodno redizajnirala Maria Grazia Chiuri, kreativna direktorica ženskih kolekcija za Dior.
“Projekt oko Vespe odmah mi se svidio, jer Vespa me podsjeća na rodni Rim. Povezana je sa slobodom i kretanjem po gradu, kao u filmu ‘Praznik u Rimu’. Zbog njega ćemo zauvijek pamtiti Audrey Hepburn kako se vozi s Gregoryjem Peckom na Vespi. Imam puno sretnih sjećanja koja su povezana s Vespom. Tako smo se moj muž i ja vozikali Rimom i išli na plažu Fregene. Ona je simbol Italije i povezana je s mojim životom, a sad je i dio mog profesionalnog života u Dioru”, otkrila je Maria.
Skuter će se proizvoditi u Italiji, s uobičajenom brigom i posvećenošću oko svih modnih detalja. Gornji kovčeg ukrašen je motivom Dior Oblique (koji je smislio Marc Bohan još 1967.), te je posebno dizajniran tako da se pričvrsti na stalak za prtljažnik, što ovom modelu daje jedinstveni stil. Kaciga je ukrašena istim motivom i upotpunjava ekskluzivnu liniju dodataka.
Ekskluzivni model bit će dostupan od proljeća 2021. u buticima Diora u cijelome svijetu, a potom i u odabranim Motoplex prodavaonicama grupacije Piaggio!