Nedjelja, 19 rujna, 2021

Oznaka: trening

Ovo je 5 najčešćih zabluda i mitova o fitnessu, treniranju i zdravlju

U moru raznih informacija na internetu često se nađu i brojne dezinformacije - a vrlo često one uključuju mitove o kondiciji i zdravlju koji mogu negativno utjecati na način na koji treniramo i jedemo. Ovo je 5 najčešćih među njima

Pokrenite se! Tjelesna neaktivnost je vodeći zdravstveni rizik u svijetu

Istraživanja potvrđuju kako 60 minuta treninga 3x tjedno može blagonaklono utjecati na baš sve aspekte vašeg života i to na razinama na kojima do sada toga nismo uopće bili svjesni, Pa, što čekate - pokrenite se!

6 savjeta osobnog trenera kako hodanje pretvoriti u vrlo učinkovit trening

Osim brojnih fizičkih benefita, čak i kratki interval od 10 minuta brzog hodanja povećava našu mentalnu budnost, energiju i pozitivno raspoloženje - tri stvari koje su nam svima nedostajale u posljednjih nekoliko mjeseci jer smo se previše 'družili' s četiri zida svog doma

Queen Fit: Zaboravite dijete i brze ciljeve, neka siječanj bude #mjesecdobrihodluka

U suradnji s našim kolumnistima uputit ćemo vas kako pravilno vježbati, čime se motivirati, što i kada jesti, zašto se psihički ne opterećivati s eventualnim neuspjehom… ali ipak pronaći (vlastiti) način da bez forsiranja i 'nabijanja stresa' – ipak dođemo do onoga što si želimo – boljeg zdravlja i raspoloženja, ali i manje kilograma i stresa!

Sjedilački način života je ozbiljna prijetnja zdravlju, ali ovo je – poništava!

Sjedilačko ponašanje i tjelesna neaktivnost neki su od vodećih čimbenika kardiovaskularnih bolesti i uzročnika smrtnosti. U godini iza nas, vrijeme smo provodili upravo tako - u sjedećem ili ležećem položaju ispred ekrana. No, postoji rješenje za negativne učinke takvog života...

Kako se riješiti nepotrebnih izlika i napokon početi redovito trenirati?

Bilo da je riječ o nedostatku vremena, bolovima u mišićima ili mamurluku, puno je razloga zbog kojih razmišljate o preskakanju još jednog treninga. Većina nije svjesna kako će se upravo zbog treninga kasnije osjećati još bolje

Trijezni menadžment: Savjeti za upravljanje stresom, a ne uključuju čašu vina

Jedan od najlakših načina za relaksaciju nakon napornog dana (osim dobrog vina) jest opuštanje pred TV programom. Tako barem misle mnogi od nas. No, istraživanja pokazuju da kao pasivni sudionici medijske potrošnje gubimo previše vremena na nešto što nam nije od koristi

Što jesti prije i poslije treninga – za maksimalne rezultate?

Jesu li sirove energetske kuglice i proteinski shakeovi ultimativno gorivo? Ili ništa ne može pobijediti bananu i bocu vode? Savjeti oko prehrane i vježbanja često mogu biti porazni, zbunjujući ili čak oprečni. U nastavku saznajte što kažu stručnjaci