Godina je 2003. i Apple je upravo lansirao iTunes. Košarkaška legenda Michael Jordan otišao je u mirovinu. Concorde je obavio svoj posljednji komercijalni let. Pokrenuta krajem 2003. godine, društvena mreža MySpace dominirala je srcima i umovima interneta. Gospodar prstenova: Povratak kralja bio je film s najvećom zaradom godine, a 50 Cent je dominirao glazbenim ljestvicama. Sve u svemu, ono ne bi bila najzanimljivija godina da nije bilo dviju velikih tvrtki i njihovih inovacija. Bila je to godina kada su osnivači Tesle pokrenuli tvrtku, lansirajući popularne modele automobila koje su svi htjeli voziti. Igrom slučaja, drugi proizvod lansiran te godine imao je isti učinak – osobni masažer LELO.
Dakle, koliko je orgazama moguće postići unutar 20 godina?
Gledajući na prve vibratore, koji su radili na paru i koristili se za liječenje mentalnih poremećaja 1880-ih, možemo samo biti zahvalni što se stav društva prema orgazmima okrenuo za 180° i što smo konačno prihvatili da se zbog orgazama osjećamo dobro i želimo ih doživjeti što je češće moguće. Bez njih, LELO nikada ne bi ugledao svjetlo dana. To bi bila šteta jer LELO najbolje zna da je zadovoljstvo više od orgazma. To je cjelovito putovanje, potpuno iskustvo zbog kojeg ćete se osjećati kao milijun dolara čak i ako nosite ogrtač ili trenirku.
Ali, kako LELO to može tvrditi? Dokaz je u brojkama. U 20 godina, LELO je prodao 11 milijuna proizvoda*. Broj prodanih proizvoda gotovo je jednak broju stanovnika Švedske, zemlje u kojoj je nastao brend LELO. Svaka LELO igračka može pružiti najmanje 15 600 orgazama tijekom svog vijeka trajanja, što znači da je LELO osigurao najmanje 171,6 milijardi orgazama tijekom 20 godina. Stanimo na trenutak i razmislimo o tom broju – 171 600 000 000 orgazama.
Lelo može omogućiti 16 000 orgazama u minuti
Da bi stvari bile još zanimljivije, razmislimo o ovome. Uzimajući u obzir ukupan broj orgazama, to znači da LELO proizvodi mogu omogućiti 16 000 orgazama u minuti. Nevjerojatno! Ono što je još više zapanjujuće je činjenica da je tijekom testiranja LELO proizvoda najbrži orgazam postignut za samo 35 sekundi. Točno toliko čovjeku treba da pročita prethodnu rečenicu. 🙂
Kao da brojka od 20 godina nije dovoljno impresivna za LELO, veličina promjene koju LELO može napraviti još je nevjerojatnija kada razmislimo o tome kako se svake minute negdje u svijetu proda jedan LELO proizvod.
Živjeli za sljedećih 20 LELO godina!