Vodeći rock and roll gažer domaće scene, masovno krivo adresiran legendarnim, na tragu bitch move i unpunk poteza svog velikog heroja Iggyja Popa, koji je u jednom dijelu karijere zamislio da je komercijalno dobro svoje ime stavit ispred matičnog benda The Stooges, na jednaki način ‘svojim’ pratećim bendom tretira tko zna koju hotelsku inkarnaciju Majki. Neupitno vrhunski jam session muzičari u boogie rock maniri s ‘londonskog’ live albuma servisiraju teren glavnom mumljaču da predstavi svoj the best of repertoar.
Umirene i šmekerski odsvirane verzije hitova ‘Teških boja’ (koje još jednom pokazuju koliko gitaristički riff i shema duguje Bowiejvom ‘New Killer Star’ riffu, kao i Blurrovom ‘Coffee & TV’) i slično eksploatirane sheme za ‘Mene ne zanima’, odrađivanje su posla bez strasti ma koliko session igrači žmirili o tome. Koliko mu jednostavni stihovi doslovno efektno brujali momentima kad ne svijetli nego sijeva, toliko cijela cirkusijada i mitomanija oko legende težeg života od opjevanih boja ne stoje. Stvar je izbora, ničeg više.
Uz novi live album, domaća zvijezda Goran Bare se može podičiti road tripom do Abbey Road studija i koncerta u nekom od autentičnih brit klubova, tek toliko da može reći kako je osjetio korijene iz prve ruke. Premda, da je stvarnog revolucionarnog dijela, jedino mjesto na kojem bi Bare htio pripadati je CBGB’s, ali ne onaj kultni uglasni već ovaj novi pretvoren u butik. Butik glazba i ideja trajanja je upravo taj vid izalaganja koji Barešiju čini autentičnim, ma koliko on pred ekranima RTL, Nova TV i HTV novinarki plakao svoj balkansko-blueserski wannabe težak patnički život.
Ocjena: 7/10
Naslovna fotografija: Screenshot YouTube