Subota, 7 prosinca, 2024

Tradicija duga 35 godina: Omiljeno pivo i ove godine u božićnom izdanju

Zagrebačka pivovara već dugi niz godina prije blagdana predstavlja posebno izdanje piva s etiketama ukrašenim vizualima koje su kreirali istaknuti hrvatski umjetnici

Zagrebačka pivovara i ove godine, po 35. put zaredom, donosi svoje blagdansko izdanje – Ožujsko Božićno. Ovo limitirano izdanje piva i dalje spaja tradiciju i umjetnost, a ove godine dolazi s posebnim dizajnom limenke koji je osmislila Mateja Kovač, akademska slikarica i ilustratorica.



Mateja je magistrirala na Studiju slikarstva Akademije likovnih umjetnosti u Zagrebu, a s obzirom na to da je njezin početak u ilustraciji bio neovisan o izdavaštvu i grafičkom dizajnu, imala je slobodu razvijati ilustracije u specifičnom stilu – kao samostalne umjetničke proizvode.

Mateja Kovač

‘Moj proces rada obično započinje istraživanjem različitih smjerova – najčešće paralelno stvaram razne kombinacije elemenata, boja i kompozicija, tražeći ono što najbolje odražava ideju. Kada sam zadovoljna postignutim, zajedno s klijentom biram najbolju verziju koju nastavljam dorađivati. Posebno sam sretna što je odabran motiv ‘Ulični svirači’, jer najviše izlazi iz okvira uobičajenih očekivanja. Istovremeno je veseo i suvremen, a odiše toplinom i tradicionalnim blagdanskim duhom’, komentirala je umjetnica.

Umjetnost i tradicija u čaši

Kroz godine su etiketu Ožujskog Božićnog piva oslikali brojni renomirani umjetnici i umjetnice, a među njima i Tea Jurišić, Ivan Lacković Croata, Miroslav Šutej, Ivan Blažetić Šumski, Saša Šekoranja, Stipan Tadić, Kaja Kajfež i mnogi drugi.

Mateja Kovač, Diana Jokić, Zlatko Novaković

‘Oslikavanje Božićnog piva već je 35 godina tradicija Zagrebačke pivovare, a kroz taj period imali smo čast surađivati s izuzetno talentiranim hrvatskim umjetnicima. Ove godine posebno smo sretni što imamo priliku surađivati s Matejom čiji dizajn ‘Ulični svirači’ savršeno dočarava blagdansku atmosferu na jedan svjež i originalan način – odmah smo se povezali s njezinom idejom i procijenili da je upravo njezina vizija najbolji izbor za naše 35. izdanje. Naša želja je u ovom periodu godine dodatno doprinijeti stvaranju ugodne blagdanske atmosfere u našem društvu’, izjavio je Zlatko Novaković, senior brand manager Zagrebačke pivovare.

Zlatko Novaković

Kreiranje etikete Božićnog piva s vremenom je zaista postalo blagdanska tradicija koja pruža priliku domaćim umjetnicima da svoju viziju blagdana prenesu na jedinstveno ‘platno’ – ambalažu Božićnog piva.

Diana Jokić

‘Ovaj projekt, koji povezuje umjetnost s našim proizvodom na jedinstven način, je projekt koji je nama u Zagrebačkoj pivovari posebno drag. Svake godine surađujemo s istaknutim hrvatskim umjetnicima, čime doprinosimo promociji domaće umjetničke scene i pružamo našim potrošačima nešto novo i drugačije’, izjavila je Diana Jokić, menadžerica korporativnih komunikacija Zagrebačke pivovare i dodala kako su izuzetno ponosni jer Božićno pivo danas predstavlja savršen spoj tradicije, kreativnosti i lokalne kulture te simbolizira sve ono što blagdani jesu – druženje s najmilijima u miru, radosti i veselju.

Fotografije: Press

 

 

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime