Srijeda, 19 veljače, 2025

Svjetska stručnjakinja za ekonometriju pažnje dolazi na Dane komunikacija u Rovinj!

Dani komunikacija vraćaju se u Rovinj u nikad sunčanijem terminu, a nakon prvih festivalskih imena najavljena je i predavačica za čije će sepredavanje o pažnji korisnika tražiti mjesto više

Pažnja korisnika u digitalnom svijetu postaje jedna od najvažnijih, ako ne i najvažnija metrika – a upravo tim povodom na Dane komunikacija u Rovinj stiže jedna od najistaknutijih figura u svijetu oglašavanja: Karen Nelson-Field. Kao svjetski priznata stručnjakinja u području ekonometrije pažnje korisnika, Nelson-Field u svibnju će podijeliti svoje revolucionarne uvide koji mijenjaju način na koji brendovi mjere uspjeh.



Zaboravite na besmislene impresije i isprazne brojke – njezina istraživanja pažnje pretvaraju podatke u rezultate koji zaista imaju težinu te redefiniraju način na koji brendovi mjere svoj utjecaj, dokazujući da se pažnja korisnika može ne samo mjeriti već i strateški pojačati. Za sve koji traže strategije koje doista funkcioniraju njezino predavanje neće biti samo prilika za čuti nešto novo – već prilika za transformaciju vlastita pristupa iz temelja.

12.04.2024., Rovinj – Atmosfera drugog dana na 10. Danima komunikacija 2024. koji se odrzavaju u Rovinju.

Kako osvojiti pažnju u digitalnom kaosu

The Attention Economy: All Marketers are Wizards (Without the Hat), predavanje koje će održati na glavnoj pozornici Danima komunikacija, bit će prilika da naučite kako pobijediti u borbi za pažnju i natjerati brend da se istakne u prenapučenom digitalnom svijetu. Crpeći inspiraciju iz svoje knjige The Attention Economy: A Category Blueprint, Nelson-Field predstavit će svoju teoriju o pojačavanju pažnje, pružajući uvide koji spajaju kreativnost, podatke i najmoderniju tehnologiju, uključujući umjetnu inteligenciju.

12.04.2024., Rovinj – Atmosfera drugog dana na 10. Danima komunikacija 2024. koji se odrzavaju u Rovinju.

Kao osnivačica i CEO tvrtke Amplified Intelligence, svojim dubinskim razumijevanjem digitalne sfere pruža temelje za transformaciju industrije. Iza nje je najviše objavljenih istraživanja na WARC-u, kao i pokorena pozornica Cannes Lionsa, nakon kojih odgovorno tvrdi: ako možete zadržati nečiju pažnju, moć je u vašim rukama. U svijetu gdje tradicionalni KPI-jevi sve više gube smisao, Nelson-Field brendovima pomaže shvatiti što zaista znači uspjeh te donosi odgovore na ključna pitanja oglašavanja temeljene na neosporivim činjenicama.

Dani komunikacija 2025. održat će se od 15. do 18. svibnja 

Na glavnoj festivalskoj pozornici, na kojoj će se Karen Nelson-Field pridružiti i dosad najavljeni Sophia the Robot, najpoznatija humanoidna AI; kao i Fernando Machado, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru te osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, ovaj će tipično- netipični festival nastaviti osvajati srca svih željnih kritičkog razmišljanja, novih pristupa i inovativnih tehnologija. Poznati po postavljanju nekonvencionalnih pitanja i potrazi za nesvakidašnjim odgovorima, Dani komunikacija svake godine pružaju neponovljiva iskustva i okupljaju najdražu zajednicu tržišnih komunikacija.

12.04.2024., Rovinj – Prvi dan Dana komunikacija 2024, atmosfera.

Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele
naći u društvu domaćih i svjetskih tržišnih lidera od 15. do 18. svibnja u Rovinju, informacije o sudjelovanju mogu pronaći na službenoj stranici

Pročitajte još...

Povezano

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime