Oni koji se sjećaju svojih prvih izlazaka, ali i oni koji će tek krenuti u njih, sa smiješkom će potvrditi da su, uz otkačenu ekipu i glazbu koja tjera na ples, za idealan noćni provod potrebne još dvije stvari – odvažna odjevna kombinacija i ice cold shot omiljenog pića.
To potvrđuje i produkt suradnje etabliranog hrvatskog brenda Lokomotiva i Jägermeistera, najpoznatijeg njemačkog premium biljnog likera.
Suradnja brendova s jakom osobnošću i karakterom buntovnika
“I Lokomotiva i Jägermeister su brendovi koji se obraćaju osobama s izraženom osobnošću, individualnošću, buntom i karakterom. Zbog toga smo željeli utjeloviti identitet ova dva brenda i utkati DNK Jägermeistera i Lokomotive u nešto opipljivo, pritom poštujući postulate na kojima počivaju oba brenda”, rekla je Lana Puljić iz Lokomotive.
Reversable i vodonepropusna bomber jakna u bojama popularnog likera stvorena je za izlaske nakon kojih prohladni jutarnji povjetarac razbudi i one koji su cijelu noć lupali nogama o pod.
Bomberica je uniseks, jednostavna za kombiniranje, lagana, udobna, praktična i funkcionalna, može se naručiti u pet veličina i zaista ju mogu odjenuti i žene i muškarci od tinejdžerskih dana, pa do već vrlo ozbiljnih godina. Tko god ju odabere, brzo će otkriti njezinu dodatnu značajku – skriveno mjesto za čuvanje mini pakiranja Jägermeistera.
Od sinoć je dostupna na web shopu Lokomotive, u limitiranom izdanju od 100 primjeraka i po cijeni od 956 kuna.
Fotografije: Matej Grgić, Jan Humski i Stella Mešić