Ne znate tko je Ezra Blount. OK je. Nikad ne biste ni trebali saznati, sve dok dotični mulac ne bi za desetak godina primio mikrofon u ruke i počeo repati u stilu svog velikog idola Travisa Scotta.
Tada bi mogli otfrknuti nosom smjestivši ga u more bljutavih trepera i raskvašenih autotune kmečavaca koji nedostatak verbalnog i ritmičnog skilla nadomještaju sranjima iz druge ruke i producentskim trikovima. Kakvim je njegov veliki idol u peeku svoje popularnosti posljednjih nekoliko godina kojih s Drakeom dijeli neke vrhove popularnosti najiritantnijih glazbenih trap pojava moderne showbizz industrije.
Kako su izgubljeni mnogi životi…
Ali dečko bi ostvarivao svoje snove. Poput Dine Jelusicka i Whitesnake epizode. I tko ste vi da mu imate pravo ulaziti u iste. Kolutanje očima, čepljenje ušiju, okretanje leđa, komentiranje na mrežama, sve je neslaganje s izborima dozvoljeno. Ali bazično nosite se što dalje od tuđih snova i ostvarenja istih. Tako bi i bilo da se prije nekoliko tjedana nije desio stampedo na Astroworld festivalu popularnog (t)repera Travisa Scotta, jednog od loze Kardašians/Jenner muževa, na kojem je između ostalih deset umrlih i par stotina ozlijeđenih, preminuo i devetogodišnji dječak Ezra Blount.
Jer, prema zasad službenim izvještajima, u prostoru službenog kapaciteta 30.000 ljudi pušteno je 50.000 njih i tijekom koncerta nastao je stampedo u kojem se masa nekontrolirano pokrenula prema pozornici, a treper unatoč upozorenjima sa strane kako se dešavaju stvari van kontrole i kako ima žrtava u publici, nije prekidao nastup do 37 minute koncerta.
Riječ je o festivalu u Houstonu, Texas, koji je trademark dotičnog repera i koji održava posljednjih godina na mjestu svog djetinjstva… bla bla bla. Na istom se skupljaju trenutno popularne rap zvijezde i svi su sretni slušajući njihovu mahom saharinsku i prekremano bljutavu varijantu rap glazbe. Svi sretni i prezadovoljni. Masovni neukus i pop trap corn u deliriju.
View this post on Instagram
Smrti na koncertima popularnih izvođača
Smrti na koncertima popularnih izvođača zbog raznih okolnosti znale su se događati tijekom povijesti glazbenih festivala. Stonesi su prekinuli vrijeme ljubavi i mira kad su Hells Angelsi u Altamontu 1969. godine izboli likove u rulji.
Fino su naznačili prekid utopijskih bullshita vremena ‘ljubavi i mira’ i sličnih psihodeličnih woodstockskih šezdesetosmaških parola s kreditnih kartica. The Who su na koncertu u Cincinattiju s kraja sedamdesetih svjedočili smrtima 11 ljudi. Pearl Jam su za vrijeme nastupa na Rosklide festivalu početkom milenija 2000. gubili također tragičnih devet života fanova uslijed masovnog guranca.
Na jednom od njemačkih Love Paradea u Duisburgu je 2010. pod techno beatovima stradalo više od 20 ljudi. U Parizu za vrijeme nastupa Eagles Of The Death Metal teroristi su prije nekoliko godina počeli strojnicama rešetati po nevinima čineći od simpa gaža rock benda i američkog white trash podrum rocka najopasniji bend na svijetu. Na koncertu Ariane Grande u Manchesteru iste godine je neki divljak u suicide ataku ubio 22 ljudi. Bilo je još od Buenas Airesa do Singapura tijekom glazbene povijesti tragičnih događaja u kojima su se stotinama brojile ljudske žrtve.
Sukus Scottovog nastupa je preko dvije stotine tužbi upućenih na adresu repera i organizatora koncerta zbog nepažnje, nemara, fizičkih i duševnih boli, svih tih pravno advokatskih terminologija u kojima će Ameri sad otplesati nad grobovima žrtava. Da je pravice Scott lik ne bi do kraja slijedećih 19 života nikad više prismrdio mikrofonu, dobio bi trajnu zabranu nastupanja uživo jer će sljedećih 50 godina u zatvoru brinuti i pisati dirljive trap rime o bitstvu života.
Koliko ironičnije može biti od toga…
To se, naravno, neće dogoditi. Izvansudske nagodbe će ga koštati finog dijela njegova milijunskog carstva. Travis Scott će se jako pokajati preko svojih društvenih mreža u tri i pol patetična tvita pokušati udijeliti saučešće i velikodušno ponuditi platiti sprovode mrtvima. Koliko ironičnije može biti od toga. Platit ću vam sprovod dječaku, nemojte me tužiti. U Americi, land of free, home oft he braveu.
Dječak Ezra Blount je šifra jedne nepažnje, tuge i tragičnog spleta okolnosti u kojem pop idoli postaju direktno odgovorni i suučesnici u ubojstvima svoje horde fanova. Cijena koju će platiti ili neće, uvijek je premala. Postoji li tužniji način i bezobzirniji način nego skončati na koncertu svog idola, na leđima svog oca, na početku svog života. Moment nakon što su popili sok i krenuli bliže pozornici.
Cijena smrti Ezre Blounta i cijena života Travisa Scotta.
Naslovna fotografija: Frank Schwichtenberg for GNU Free Documentation License (GFDL) and/or CreativeCommons (CC)