Ime Manola Blahnika je sinonim za luksuznu žensku obuću. Osim što je poznat kao omiljeni dizajner cipela Carrie Bradshaw u seriji “Seks i grad”, londonski brend također je godinama nezaobilazan u ormaru svake dobro odjevene žene – u stvarnom životu. Sada, na svoju 50. godišnjicu, objavili su ekskluzivnu novu kolekciju kako bi proslavili svoje najpopularnije dizajne.
Kolekcija je prikladno nazvana “Zlatne godine”, a sadrži najpopularnije modele koje je posljednjih pet desetljeća stvorio Manolo Blahnik. Od legendarnih Hangisi cipela do štikli Mary Jane s naramenicama (obje je popularizirala Bradshaw), svaki dizajn dolazi u zlatnoj boji kako bi pratio samu temu kolekcije.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Tijekom 50 godina osvojio je brojne nagrade i priznanja
Otkako je prvi put otvorio svoja vrata 1971. godine, kupci su pohrlili na marku zbog njezine izrade i neočekivane razine udobnosti. Manolo Blahnik je posljednjih pola stoljeća primio razna priznanja, od knjiga objavljenih u čast brenda cipela, do primanja nekih od najtraženijih nagrada u industriji, uključujući Couture Council of America i Walpole, koji je dizajnera nazvao “Legendom luksuza”.
Virtualna izložba u kojoj možemo uživati baš svi
Osim posebne kolekcije, obožavatelji brenda mogu uživati i u virtualnoj izložbi koja prikazuje arhive, skice, dizajn, povijest i nasljeđe dizajnera. “Manolo Blahnik Archives: A New Way of Walking” virtualni je svijet u pet soba koje slave “prošle i sadašnje ključne trenutke” brenda. Interaktivna izložba koncentrirana je na Blahnikove crteže koji prikazuju postolarev umjetnički duh, humor i trud uložen u svaki dizajn.
Virtualni arhivi su dugoročna ambicija izvršne direktorice tvrtke Kristine Blahnik i osmišljeni su pod njezinim vodstvom. Arhivski sadržaj sakupila je renomirana stručna stručnjakinja Judith Clark u suradnji sa samim Manolom Blahnikom i arhivskim timom brenda.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Manolo je uživao u stvaranju izložbe
“Želim da ovo bude prostor u kojem drugi mogu učiti i osjećati se inspiriranim za stvaranje. Meni je osobno jako važno da čak i oni koji ne mogu kupiti moje cipele mogu osjetiti povezanost s Manolom Blahnikom i tko smo mi. Bilo je divno ponovno proživjeti neke od veličanstvenih trenutaka u svojoj karijeri i otkriti stvari o kojima nisam razmišljao ili koje nisam vidio godinama!” izjavio je Manolo Blahnik, komentirajući izložbu.
Kolekcija ‘Zlatne godine’:
Naslovna fotografija: @manoloblahnik