Kuku$, Hiljson Mandela, Vojko V, Krankšvester, Grše, 2x Šihta, Buntai, Bore Balboa i TTM samo su neki od izvođača koji su prošlog vikenda nastupili na festivalu Drito iz Boćarskog gdje je omiljeni sportski i lifestyle brend adidas ujedno predstavio i svoju novu Club Originals kampanju. Mjesecima unaprijed rasprodan glazbeni događaj okupio je u dva dana više od tri tisuće mladih ljudi koji obožavaju regionalne trap glazbenike.
adidas je upravo u trap glazbenicima prepoznao savršene ambasadore. Naime, već sezonama brend u svojim kampanjama, pa tako i u najnovijoj Club originals, slavi mlade kreativce i s njima gradi jedinstveni urbani stil koji svoje korijene vuče iz nekih prošlih legendarnih vremena, ali ih prezentira na nov, originalan način.
Osim uživanja u uzbudljivim glazbenim nastupima, posjetitelji su na koncertima u zagrebačkom Boćarskom domu, u adidasovim cornerima imali priliku isprobati air brush tetovaže, sudjelovati u 360° photo booth nagradnom natječaju te osvojiti adidasov bucket hat koji je ukrasio Mak Gojnić, vlasnik poznatog Shoe Cleaniquea.