Srijeda, 10 kolovoza, 2022

Glazbeni streaming u Velikoj Britaniji dosegnuo više od milijardu funti

Tehnologija otvara vrata mnogim novim izvođačima kako bi pronašli publiku, a ljubitelji glazbe mogu pristupiti širokom spektru glazbe, stare i nove, po cijenama koje su u realnoj vrijednosti poprilično pale, ističe izvršna direktorica agencije CMA Sarah Cardell

Regulator tržišnog natjecanja Ujedinjenog Kraljevstva – CMA (Competition and Market Authority) – na temelju provedene preliminarne studije izvijestio je kako dominacija diskografskih kuća u poslovanju sa streaming servisima ne ograničava izvođače na tržištu, kako je tržišno poslovanje izbalansirano i da povoljno utječe na potrošače.

Streaming je transformirao glazbu



Ističu također kako je sustav glazbenog poslovanja na platformama za glazbeni streaming postavljen ispravno – da omogući napredak poslovanja i samim time sudionicima glazbenog ekosustava donese bolje uvjete na svim razinama: diskografima za daljnje investicije i poslovni razvoj, autorima i izvođačima za dobivanje povoljnijih uvjeta za stvaranje i izvođenje glazbe, a ljubiteljima glazbe da na najprihvatljiviji način uživaju u glazbi – bilo gdje i bilo kada.

Prema objavljenim podacima tržište snimljene glazbe u Velikoj Britaniji je lani doseglo vrijednost od 1.1 milijarde funti, a 80 posto snimljene glazbe slušalo se putem streaming servisa. U brojkama to znači kako je, tijekom 2021. godine, publika Ujedinjenog Kraljevstva odslušala više od 138 milijardi streamanih pjesama.
 
“Streaming je transformirao glazbu”, naglasila je izvršna direktorica agencije CMA Sarah Cardell te dodala: “Tehnologija otvara vrata mnogim novim izvođačima kako bi pronašli publiku, a ljubitelji glazbe mogu pristupiti širokom spektru glazbe, stare i nove, po cijenama koje su u realnoj vrijednosti poprilično pale.”

Tržište streaminga je konkurentno

Također, istaknula je kako je digitalizacija omogućila jednostavnije snimanje i dijeljenje glazbe pa se broj izvođača u šest godina udvostručio – 2014. ih je bilo 200 tisuća, a 2020. godine čak 400 tisuća. I svi oni, dakako, ciljaju na isti broj ljudi u istom vremenu. Na taj način, samo mali broj izvođača može računati na veći prihod – CMA govori kako je za prihod od 12 tisuća funti godišnje potrebno imati mjesečni prosjek od milijun streamanja – većina izvođača jednostavno nije u mogućnosti doseći te brojke.
 
Iz Hrvatske diskografske udruge pozdravljaju ovakve zaključke studije britanske uprave za tržišno natjecanje te ističu kako je “tržište streaminga konkurentno i pruža izvođačima i umjetnicima više načina za objavljivanje svoje glazbe, a obožavateljima više izbora i vrijednosti negoli ikada ranije” te dodaju kako su “diskografske kuće i dalje fokusirane na ulaganje u izvođače i nove snimke”.

Pročitajte još...

15 mladih autor(ic)a čiji se uspjeh odrazio na porast autorskih honorara

Neki su to učinili samo s jednim djelom ili singlom, neki cijelim albumom - ohrabruje vidjeti kako je predanost glazbi rezultirala i značajnim rastom prihoda od autorskih prava

Forbes: Tko su najutjecajniji glazbenici i glazbeni stručnjaci ’30 Under 30′

Ove godine na Forbesov "30 Under 30" popis najutjecajniji mladih zvijezda u zabavnoj predstavlja zanimljiva imena iz svijeta glazbe, filma i - društvenih medija!

Istraživanje: Koronakriza ugrozila mentalno zdravlje 87% glazbenika

Suočeni s krizom u glazbenoj industriji gotovo četvrtina glazbenika razmišlja o promjeni zanimanja, više od 90% iskusilo je strah od neizvjesnosti, a 9 od 10 ispitanih susrelo se sa simptomima anksioznosti

NFT: Budućnost ili trenutni hype? Što donosi glazbenicima, a što publici?

NFT je trenutačno jedna od najaktualnijih tema u glazbenoj industriji. Prvim ikad objavljenim NFT albumom Kings of Leon su u manje od 2 tjedna prikupili više od 2 milijuna dolara za dobrotvorne svrhe, no - WTF je NFT?

Povezano

Future Triends: Party budućnosti uz dvojac DJ Vanillaz

Tijekom večeri, posjetitelji će imati jedinstvenu priliku uživati u plesnom podiju hibridne realnosti uz bazen, te će glazbu moći doživjeti s virtualnim headsetom koji će ih transportirati u novi iskustveni svijet

Pjesma Blowin in the Wind Bob Dylana prodana za gotovo 1,8 milijuna dolara

Novu verziju Dylanova folk klasika iz 1962. producirao je T Bone Burnett s malim bendom glazbenika, pri čemu je Dylan snimao u Los Angelesu, a ostatak grupe u Nashvilleu

Red Hot Chili Peppers i Post Malone kreću na zajedničku turneju u 2023. godini

Biti će to prva turneja za Pepperse i Malonea u 2023., koja će započeti u novozelandskom gradu Aucklandu u subotu 21. siječnja. Sljedeća postaja biti će Dunedin, prije odlaska u Australiju na nastupe u Brisbaneu, Sydneyu, Melbourneu i Perthu

Čestitamo: Ivan Dečak autor je tri od deset najemitiranijih pjesama u 2021. godini!

Ivan Dečak autor je čak tri od deset najemitiranijih pjesama u 2021. godini: 'Mali krug velikih ljudi', 'Vidi kako se smiješ' i 'Putujemo i kad stojimo'. Posljednju potpisuje zajedno sa Aljošom Šerićem iz Pavela i Nenadom Borgudanom iz Detoura

Ostavite komentar

Molimo upišite komentar
Molimo upišite vaše ime