Ponedjeljak, 25 ožujka, 2024

Kritika pjesme i videospota: Krešo Bengalka feat Kobra: Navijačka

Tragom južnjačke refleksije Zaprešić Boysa, a na žalost sa sličnim (ne)kreativnim rezultatom, jedan od najautentičnijih i najtvrđih splitskih repera, Krešo Bangalka, nije uspio svoj nogometno navijački fanatizam i žar pretvoriti u bolju i pamtljiviju stvar. Poput božićnih pjesama i navijačke ‘himne’ su postaje subžanr i namjenske pjesmice koje robuju stereotipima i izlizanim frazetinama kako lirski […]

Tragom južnjačke refleksije Zaprešić Boysa, a na žalost sa sličnim (ne)kreativnim rezultatom, jedan od najautentičnijih i najtvrđih splitskih repera, Krešo Bangalka, nije uspio svoj nogometno navijački fanatizam i žar pretvoriti u bolju i pamtljiviju stvar.

Poput božićnih pjesama i navijačke ‘himne’ su postaje subžanr i namjenske pjesmice koje robuju stereotipima i izlizanim frazetinama kako lirski tako i aranžerski. Mora se spomenut ‘bila boja’ a da ne zazvuči kao Jole, dotaknut ‘svito ime’, mora se opjevat posvećenost timu (‘grla nećemo ni šake štedit’), mora se iznosit Livajin dres, dronom oblijetat tribinama Poljuda i vrhovima nebodera gdje s dvije bengalke ne signaliziraju niskoletećim aeroplanima da dignu krila, vozat gradom na mopedima pardon Vespama, dok ‘zbornim’ refrenom navijačkih glasova sugeriraju opasne, ali još opasnije beznadežno nemuzikalne momke.

Spot također pari kao u jedno popodne random nabacane i montirane snimke dronova i par simboličkih lokacija. Bez post produkcije slike i bar pokušaja umatanja u neki vizualni loot i layer kako bi dobili jedinstveni vizualni ton, navijačko svatovski spot zapravo se više obraća bacanju jeftine hrane i jeftinog pića za jeftinu publiku. Kao i većina namjenskih navijačkih stvari in general.

Snaga flow-aa i odlučnosti na nivou Kiše Metaka

Najbolja stvar u Krešinoj navijačkoj ponudi je on sam i njegov flow te delivery, koji je konstantno jak na nivou Kiše Metaka. Sve drugo je ispod prosjeka i razine ‘himne’ benda koji će ove sezone ozbiljno pokušat lovit Dinamo i maknut ga s dosadnih i namještenih prvenstvenih sudačkih ulagivanja na putu do titule prvaka. Hrvatske. Moš mislit uspjeha i sile. Više bi vrijedilo skupit opet Kišu Metaka, skoncentrirat se na beatove i rime, pa bit ponovo rap prvacima kvarta zvanog Hrvatska. Zbog medijske i klik count dominacije tipova poput Grše, nužno je da Krešo Bengalka bolje bira singlove i ponudi spotove za glazbeno jače komade poput iznimno zabavne ‘Ajla Bajla’ ili ‘Motorhead’ s novog albuma. Da vrati težinu onom masu simpatičnom producer tag-u klinca koji prije svake pjesme najavi: ‘Glazba Krešo Bengalka’.

5/10

Naslovna fotografija: YouTube Screenshot