Vodeće ime nove generacije domaće hip-hop scene – triljski reper Grše, prvi je hrvatski glazbenik na vrhu cijenjene liste najslušanijih pjesama na digitalnim streaming servisima u Hrvatskoj, Billboard Croatia Songs. S novim singlom “Mamma Mia” oduševio je publiku i odmah u prvom tjednu objave dosegnuo broj 1 navedenog charta.
“Prvi put #1 na Billboardu u Hrvatskoj, najslušanija pisma ovaj tjedan u državi i prvi Hrvat na #1” riječi su kojima je podijelio ovu glazbenu vijest na svom Instagramu i potvrdio ovaj izniman uspjeh na domaćoj glazbenoj sceni. Njegov prethodni singl “Sip” nalazi se na #7 iste liste, što znači da se Grše s čak dvije pjesme nalazi u Top 10 Billboard Croatia Songs charta.
Pravog ime Grgo Šipek, a javnosti poznatiji kao Grše, unazad nekoliko godina oduševljava publiku i ostvaruje sve zamjećeniji uspjeh. S debitantskim albumom “Tilurium” iz 2019. godine zaokupio je pažnju hip-hop zajednice, da bi zatim nadmašio sva očekivanja albumom “Platinum” iz 2021. godine, s kojim je pomeo streaming platforme. Izdanje se tada istaknulo kao ponajbolji hip-hop album te godine, a priznanje za svoj rad dobio je i u obliku glazbene nagrade Rock&Off.
Prvi ovogodišnji singl
Kroz četiri godine aktivnosti, njegove pjesme kao što su “Mamba”, “Highlife” ili “Sin City” brzo su prerasle u omiljene singlove publike te ostvarile milijunske brojke slušanosti i pregleda videospotova na streaming platformama, a redom zauzimaju visoke pozicije digitalnih YouTube Trending i Billboard Croatia Songs chartova. Posljednja u nizu potvrda ovog snažnog uzleta dolazi upravo u obliku prve pozicije na listi 25 najslušanijih pjesama na streaming servisima u Hrvatskoj. Podrška publike stigla je i početkom veljače ove godine u obliku rasprodane Tvornice kulture, gdje je Grše kroz dva sata euforičnog nastupa još jednom pokazao zašto opravdano nosi titulu predvodnika nove generacije domaće hip-hop scene.
Nova pjesma “Mamma Mia” njegov je prvi ovogodišnji singl, a objavljena je neposredno pred nastup na rasprodanom festivalu “Drito iz Boćarskog”, održanom sredinom travnja u Zagrebu. Pjesma je objavljena u izdanju diskografske kuće yem, produkciju potpisuju Lockroom i El Maar. Prateći videospot približava se brojci od milijun pregleda na YouTubeu te se trenutno nalazi i na visokoj 2. poziciji YouTube Trendinga u Hrvatskoj, a pjesma se nalazi i u Top 50 najtraženijih pjesama na Shazam Croatia listi.
U narednim mjesecima, pred njim su i iščekivani nastupi na Sea Star Festivalu u Umagu, Zagreb Beer Festu, Dritu iz Osijeka, kao i EXIT Festivalu, gdje će publika ponovno moći s njim doživjeti ovaj unikatni ‘Dalmacija lifestyle’ kojim unosi novitete u domaćem hip-hopu. Kao prvi domaći izvođač na vrhu Billboard Croatia Song liste, Grše je ispisao još jedno vrhunsko poglavlje u svojoj karijeri i nivo standarda podigao na novu razinu. Mamma Mia sve sad ima šta je ‘tia…
Singl “Mamma Mia” dostupan je u radijskom eteru i na svim digitalnim glazbenim platformama, u izdanju diskografske kuće yem.