Kritika pjesme: GRŠE – Mamma mia

Kompiliranje svih prethodnih 'tvrđih' rap stvari, posljednjim singlovima i spotovima, mijenja za bitno plesnije i gotovo house beatove na koje dodaje vokalnu matricu jer – dubok glas

Splitski (ex) reper nove generacije, Grše, sad u dance electro beatovima nastavlja na liniji onih površina putem kojih je uspio izbildati ime jednog od predstavnika nove gradske škole splitskih kvart tipova. Kompiliranje svih prethodnih “tvrđih” rap stvari, posljednjim singlovima i spotovima, mijenja za bitno plesnije i gotovo house beatove na koje dodaje vokalnu matricu jer – dubok glas. U prijevodu, bazno vrlo školski i jednostavan beat template na rubno pismene stihove, čije jedino opravdanje stavljanja u rime da se po metrici slogova napašu na prethodnu riječ, pa može pričati o svom uspjehu u poredbi što sve prije nije imao.

U novoj stvari će posuditi i “hup” glas od 30 Zone koju su, pak oni uzeli od strane ruskih repera i donijeli na teren nove škole hrvatskog kvartovskog repa. I dok inteligentnu stranu splitskih rap kvartova brani Vojko V postavljajući vokalne i lirske standarde nedostižne drugim pretendentima, dotle Grše po modelu Kuzme & Shaka Zulua kopa drugu krajnost eksploatirajući trenutak po kojem palci gore na YT kanali daju vrijednost. Jedina vrijednost ovakvih stvari je hype, a u nedostatku glazbene zanimljivosti i lirske pismenosti ponuda pjesmi, poput “Mamma Mia”, odgovara Jole momentu hrvatske estrade.

Za kvalitetan electro rap pričekajte Krankšvester, a za rap imate Vrućinu. Koliko god glazbeno neinteresantno i shablonski radili ovakve predljetne stvari uvijek ima dovoljno nemuzikalne publike za takve sheme. Po sistemu, za koga je predobro je, i izvođači poput Grše na sceni greškom strše.

6/10