Unatoč favoriziranim predstavnicama Breskvici i Konstrakti koje su svaka sa svoje strane predstavljale dva pola refleksije srpskog danas – Breskvica onog nacionalsvjesnog i Konstrakta onog alternativnog pop urbanog i pametno subverzivnog, srpski žiri Eurovizije je preferirao treću opciju. Teodora Pavlovska je pokušala inaugurirati novi subžanr u popu – mumble pop. Skoro joj je uspjelo.
Riječ je o modernoj baladno “mističnoj” atmosferskoj pjesmi u kojoj se Ramonda kao centralni motiv provlači na razini metaforike. Nema tu puno mjesta usporedbama s Billie Eilish kako joj dio srpskih medija želi tepati, osim facijalne i make up sličnosti. Teya Dora želi i pokušava i može joj laskati stavljanje u kontekst s mladom pop genijalkom, no do toga joj treba i pjesama i vremena. Metafore “Ramonde” moguće će dotaći čitaće magic card publike i slične ljubitelje LOTR ili GOT subžanrova, no nije to kapacitet potencijala za pobjedu kakvom im se prije nešto godina pokazala Marija Šerifović.
U CGI generiranom video spotu minimalizam kamene pustopoljine želi podcrtati atmosferu i ostaviti prostor za vokalnu interpretaciju. Sve je odrađeno tehnički više nego korektno i studiozno, ali školske vježbe tu prestaju.
Ocjena: 7/10
Naslovna fotografija: screenshot youtube